- 300 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Musa Hervi (Herdi)
أما بعد هذا النسبته الصحيح’ الجليله السيد النجيب الحسيب سيد مصطفى و سيد العزيز الجليل سيد محمد و سيد يوسف و هم ابنون السيد الزاهد سيد حسن ابن سيد جعفر ابن سيد حسن ابن سيد جعفر ابن سيد يوسف ابن سيد خليل بن سيد علي بن سيد محمد بن حاجى حسن بن سيد موسى بن سيد علي بن سيد محمد بن سيد محمد بن سيد عبدالجبار بن سيد عبدالرحمن بن سيد سالار بن سيد قطب الدين بن سيد ولي الدين بن سيد صالح بن سيد خميس بن سيد علي بن سيد زين بن سيد ابراهيم بن مليط و هو السيد الحسيب النسيب ورسالة ياسين جعفر ابن سيد محمد عابدين ابن الامام الهمام صاحب العلم و الفضايل موسى الكاظم بن جعفر الصادقابن محمد الباقر بن زين العابدين بن امام حسين بن علي ابن ابي طالب عليه السلام ابن عبدالمطلب ابن هاشم ابن عبد مناف بن قصي بن كلاب بن مرة بن كعب بن لؤي بن غالب بن فهر بن مالك بن نظر بن كنانة بن خزيمة بن مدركة ابن الياس ابن مضر ابن نزار بن معد بن عدنان بن ادَّة بن ادريس بن يسع بن هميسع بن نبت بن سلامات بن قيدار بن اسمعيل الذبيح بن ابراهيم الخليل بن تارح بن ناحور بن ناسروخ بن ارغوى بن غابر بن فالع بن شالخ بن ارفخشذ بن سام بن نوح نجي الله بن مالك بن متوشلخ بن اخنوخ بن ادريس بن يارد بن مهلايل بن قينان بن انوش بن شيث بن حضرت ابو البشر ادم صفي الله عليه سلم
Doğru şecere gelince, ’şerefli Seyyid Necib El-Hasib Seyyid Mustafa ve Seyyid el-Aziz el-Celil Seyyid Muhammed ve Seyyid Yusuf münzevi Seyyid Hasan oğlu Seyyid Cafer oğlu Seyyid Hasan oğlu Seyyid Cafer Oğlu Seyyid Yusuf oğlu Seyyid Halil oğlu Seyyid Ali oğlu Seyyid Muhammed’in oğullarıdır oğlu Hacı Hasan oğlu Seyyid Musa oğlu Seyyid Ali oğlu Seyyid Muhammed oğlu Seyyid Muhammed oğlu Seyyid Abdulcabbar oğlun Seyyid Abdul Rahman oğlu Seyyid Kutub el-Din oğlu Seyyid Veli el-Din oğlu Seyyid Ali oğlu Seyyid Hamis oğlu Seyyid Ali oğlu Seyyid Zain oğlu Seyyid İbrahim oğlu mellit, Seyyid el-Hasib kimdir eniştesi ve Yasin Cafer oğlu Seyyid Muhammed Abidin oğlu İmam El-Hamam’ın mesajı, ilim ve fazilet sahibi Musa El-Kazım oğlu Cafer El-Sadık oğlu Muhammed el-Bakir oğlu Zeynel Abidin oğlu İmam Hüseyin oğlu Ali oğlu Ebi Talib oğlu Haşim oğlu Abd Munaf Oğlu Kusay Oğlu kulab Oğlu Mura Oğlu Kab Oğlu Luay Oğlu Galib Oğlu Fahr oğlu Malik oğlu Nazar Oğlu Kinana Oğlu huzeyme Oğlu Mudraka Oğlu Elias Oğlu mudar Oğlu Nizar Oğlu Ma’ad Oğlu Adnan Oğlu Adda Oğlu İdris Oğlu YASA Oğlu Nabt Oğlu Salamat Oğlu kaydar Oğlu İsmail el-zübeyh Oğlu İbrahim el-Halil Oğlu tarah Oğlu Nahur Oğlu nasrukh Oğlu arghwa Oğlu gabir Oğlu Oğlu shalikh Oğlu arfakhshaz Oğlu Sam Oğlu Nuh Neciullah oğlu Malik oğlu metoshalakh Oğlu Enoch Oğlu İdris Oğlu yard Oğlu mahalayel Oğlu Qinan Oğlu Anush Oğlu Shith Oğlu hadathat insanlığın babası Adem, Allah onu korusun..
Şecereye göre Musa El Kazımın oğlu Muhammed Abid soyundandır. İmam Kazım’ın (a.s) yirmi üç erkek çocuğu vardı on dokuzda kızı vardır. Erkek evlatları İbrahim Asğar Mürteza (lakabı : “Mecab” diye de meşhur), Muhammed Abid, Abdullah, Abbas, İsmail, Cafer Hari yada Cafer Ekber (İbn. Sadkam Tuhfe adlı eserinde şöyle İmam’ın (a.s) Cafer Ekber adında bir erkek çocuğu), İshak, Hamza, Abdurrahman, Akil, Kasım, Yahya, Davud, Süleyman, Ahmed, Fazl, Hasan, Hüseyin, Zeydnar, Übeydullah, İbrahim Ekber, Harun ve Ömer (İbn. Sadkam’ın Tuhfe kitabından nakledilmiştir). Kızları ise Fatıma Kübra, Fatıma Süğra, Rükiyye, Rükiyye Süğra, Hekime, Ümmü Ebiha, Gülsüm, Ümmü Gülsüm, Ümmü Cafer, Ümmü Seleme, Lebabe, Zeynep, Hatice, İlliye, Amine, Hasane, Berihe ve Meymune. Bu isimlerin eklemeleri var fakat onları eklemedim. biribirinden ayırt edilecek şekilde yazdım. Musa havrinin on iki imam silsilesi olarak Musa El kazım yedinci imamdır. Sekizinci imam olarakda Ali Rıza ile devam ediyor. Fakat Musa herdinin (Havrani yada Hevri) nesebi Musa El Kazımın oğlu Muhammed Abid den devam etmektedir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.