- 223 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNADINA YAŞAMAK
İnadına Yaşamak
Ömür dediğin sayılı günden ibaret bir yolculuktur. Ama yaşamak, o sayılı günlere dünyaları sığdırmaktır. Ama bu dünyanın için her şey her zaman yolunda gitmeyebilir. Gitmez de zaten. Sayılamayacak kadar çoktur, dünyanın dertleri. Siz en iyisi mi; boş verin, dert etmeyin bunları. Bir yerlerde vardır elbet bir mutluluk kırıntısı. O ışığı yakalayın ve her şeye rağmen mutlu olmayı ilke edinin kendinize.
Asık suratlar, yorgun yürekler ve bin bir parça kalp… Dert yükünden başka bir şey vermez insana. Boşaltın, kurtulun bu yüklerinizden. Tadını çıkarın yaşadığınız her anın. İçinden canlı çıkamayacağımız bu dünyada niye durduk yere kahır çekelim, kendimize eziyet edelim öyle değil mi?
Öyleyse bugün milat olsun hepimiz için. Elbette dert olacak, gam olacak. Ama yaşamak da olacak. Hayat akıp gidiyor bir şekilde. Dertlerin hiçbiri baki değil. Şimdiye kadar her bir şeyi dert ettik de ne olduk? Ben söyleyeyim. Yeni yeni dert sahibi olduk, başka da bir şey olmadı. Bu yüzden hayatın güzel yanlarını bilmek, yaşamak gerekiyor. Sevelim, sevilelim, koşup eğlenelim ve ne olursa olsun yüzümüzden gülücükler eksik olmasın. Kısacası, bize sunulan bu hayatı daha bir güzel yaşamamız gerekiyor. Hem de sıkı sıkı sarılarak.
Etrafımızda gelişen hiçbir şeyin bizi üzmesine izin vermeyerek başlayabiliriz bu hayata. Bu hayat ki, bize sunulmuş bir ödül gibi değerlidir, olmak zorundadır. Bunları yaparken yeni güne kavuşturduğu için şükredin yaradana. Ve şunu aklınızdan asla çıkarmayın: Şartlarınız imkansız derecede zor ve hayat yükünüz ağır olsa bile güzel şeyler illaki vardır bir yerlerde. Önemli olan o güzellikleri görebilmektir. Hayatınızda güzelliklerin her daim artması ve yaşamdan tat almanız dileğiyle… Gününüz aydın, yolunuz güzellik olsun.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.