0
Yorum
1
Beğeni
0,0
Puan
658
Okunma

Anladım ki kendi duyguları olmayanlar;
Başkasının duygularından,
Şiirler yazıyor ve onun gibilerde
destekliyor bu emek hırsızlarını !
Nece olursa olsun;
Sahte olan her şey değersizdir.
İlham yaradandan gelmiyorsa;
Şair olsa ne yazar böyleleri !
Hocaları zaten belli değilmi?
Ateşleri bol olsun diliyorum.
Ve ne kadar söylesemde
duymayacaklarını biliyorum.
Çünkü hırsları gözlerini kör ediyor.
Eli kalem tutanların bazılarını burada daha net gördüm.
Ne şairlik ne yazarlık nefsten arınmamışsa boştur.
Nigâr Güler
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.