- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
Sahipsiz mektuplar
Geceme şiir, şiir esen rüzgarımsın!
Yıldız, yıldız düşlere mülhem, saranımsın!
Sahipsiz şiirler bilir gecelerin derinliğini ve acının rengini, özgür oluşun, huzur dağıtır her yanına, varsa gönül köşkünde bir yer; O cennet sevenin, sevilenin kalbi tutkulu sevdasına tutsak!
Şu vakitler azizim sevenin sevilenin göğsünde gündoğumuna izlemek ah hayalden gerçeğe uyanmak devrilir, bir gün hayal, hayaline gündoğumu sözlerim aşkla bakmak, aşkla yaşlanmaksa; sahipsiz sessizliğim, sahipsiz tüm yazılarım ıssız yalnızlığıma asil yaşamak belki de en olunmaz heyecanlı budur bu benim can yanım. Bir/ iki odun atıp yakmak gerekse yakıyorum sensizliğine her gece türküler şiirler... ve yeryüzüne haykırıyorum doya doya, bağıra bağıra seni, seni bir seni hayal hayalim seviyorum diye bilmek düşer mi gerçeğine inan bilmiyorum sevgili...
Kalbimin saati yerinde durmaz kalp atışlarıma ne demeli sanki yanımdan geçiyorsun sanki karşımdasın sanki türkülerimdesin ama inan kimsin kimlerdensin ya da hiç görmediğim elbette hiç görmedim gözlerinin rengi dahi ne kehribar inan bilmiyorum, bilsem inan gülmeyi seven yanımla sesli sesli diyeceğim şu sözler düşerdi belki;
"Sen nerdeydin sen nerdesin sen nerdedin".
Ah’tan aheste aheste kirpiklerine düşen yıldızlar kıskanır "gülyazım" gönül adımsın belki de şimdi şu vakitler yanındakiler kim bilir ne şanslıdır hani aşkı derun halin ile seni seyretmek manzaraların en güzelidir, ah deme kimse farkında bile değil mi hep öyledir can yarım gülyüzlü hayalim içinde sevginin olmadığı insanlar arasında hakikatli sevmez kimsecikler kehribar bana göre kime göre öyle olduğunu bilmem ben sevdiğimi izlemeliyim ben sevdiğimi Tanrı için çok sevmeliyim her halinin varlığı onur olmalı gülyazım adım adım gezinmeliyim ruhunda nefes nefese...
Fazladan fazlaya beklediğinden tek elini yüzüne aldığın şimdi düşüncelere daldığı vakitler dua gibi düş dudaklarıma ve belki de arşa çıkar sessizliğin sensizliğimde hayalden gerçeğe dönersin bir gün diye diye belki de gülyazım.
Tanrı mülhem duanı kabul eder Hiçliğim diyor içimdeki ses yüksek bir şekilde sesleniş Tanrı’ya o zaman gökyüzüne yolladığım duamsın sağanak yağmur gibi kabul ol yarım yarınım kabul olsun senli yanım ...
Es rüzgar es serin serin diye zaman denilen gül zamanı topyekûn göklere gelişine ve gidişine gülyazım öz benliğime varlığını bildiğin müddetçe ebedi gidişine sesleniştir ezelden ebede.
Hiçliğimi kabul edişlerim dualarımda yudum yudum seni dileyişlerimdir hiçliğimin hiçinde derin/in derinisin gülyazım baki selam muhabbet ile öpüyorum yüreğinden gülyazım...
Saliha İnan
31.07.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.