- 272 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
SEN DEMEK
Her gün seni yaşamanın verdiği yoksulluk fakirlik acı çok acı. Ama senden her dakika haber beklemek bana borç... Sensizliğe verdiği yalnızlık bana verilen en büyük ceza. Ama sen kendi egoist tavırlarına kurban ettin bizi. Bu kadar egoist bencil olmasaydın keşke. Ben seni beklemek zorunda kalmayacaktım. Ya da keşke bu kadar beni yalnız bırakmasaydın kalmayacaktı şehrinden. Şimdi seni beklememeye mahkûm ettim kendimi ve bu çok zor. Sevdiğinden haber beklemek Bilir misin ne demek?
Sabır demek, dua demek,
SEN demek.
Seni bir gün görmemek zaten berbat bir şeyken seni hiç görmemek ne demek bilir misin?
Yokluk demek, hasret demek Aşk demek.
Yarım kalırım seni hissedemezsem eğer. Bazen birinin yüreğinde kendini yitirirsin. Bazen de, birini yüreğine alır kendini bitirirsin! Ve ben, yine! Sesini yitirmiş bir rüzgâr gibi kalakaldım! Beceremiyorum beceremedim Sen’den uzaklara esmeyi. Sen olmayan bir şehirde seninle doluyken nasıl senden gidebilir senden uzaklaşabilirim bunu bana öğretsene. Ben senin gibi yapamıyorum... Yine bir gün daha geçecek sensiz. Ha sensiz dediğime bakma her saniye seninle dolu. Çok istiyorum artık düşüncelerimden bit istiyorum, git istiyorum. Ama senin dediğin bir cümle vardı kızsakta kırılsakta ayrı kalsakta bu sevgi bitmez biz seninle sevgili değiliz ki bitsin biz seninle karı kocayız demiştin. O yüzden bitmiyor kazınmış silinmiyor. Yüzeysel olarak silsem deri altında kalıyor, deri altından silsem yüreğimden silinmiyor. Ömrünü alırım seni bırakmam demiştin ya şimdi nasıl izin verdin. Bensiz nefes almana izin vermem demiştin ya. Şimdi aynen dediğin oluyor aldığım nefes bile sensiz olmuyor güne seninle başlayıp seninle bitiriyorum her gün senin kokuna sarılıp öylece kalıyorum. Bu öylesine bir hâl ki sen anlayamazsın şimdi bensizliğin şerefine attığın kahkahaların içtiğin kadehlerin şölenini kutlamasını yap. Beni yendin senden gitmemi sağladın. Amma kalleşçe amma hunharca bir düşman misali yaptın bunu. Sansürlenmiş ne kadar gerçeğin varsa sansürleri kaldırıldı ve gerçekleri kendin gösterdin. Bu kadar kendini nasıl oldu da gizledin bilmiyorum. Buda senin başarın ve bu senin adaletsiz zaferin. Şimdi anlaşılmaz bir sözleşme yap kendi şeytani yanınla…
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.