Dava İçi Boşaltılmış.!
- Orta doğu da çıkarlarımıza engel.
Türkiye Cumhuriyetinin Kurumları.
Sarsılmaz derecede sağlam teşkil edilmiş.
Devlet yapısı.
Türkiye Cumhuriyeti engelini aşmadan Orta Doğuda çıkarlarımıza ulaşmamız olası değil.
.: Yıl 1947. Amerikan Kongresine CIA Direktörünün sunduğu kapsamlı Orta Doğu Raporu.
Öneri bölümü.:
Öncelikle Türkiye Cumhuriyetinin Kurumsal yapısını ortadan kaldırıp yerine otokratik bir yönetim tesis etmemiz gerekiyor.
Kararlarını Meclislerinden değil sadece bir tek kişinin alacağı sistemi oluşturmamız elzemdir.
Aksi takdirde Orta Doğu bizim için bataklıktan farksız olur öncelikli çıkarlarımızı tesis edebilmemiz hayal olur.!
50. Yıllık plan kusursuz şekilde işledi.
Yıl 1997. Artık planı hayata geçirmenin ilk adımları atılmaya başlandı.
Muhattaplarına teklifleri sunuldu.
Muhattapları için bu bir hayalden öte değildi.
Endişe etmeyin biz size iktidarı sunacağız ya da biz sizi iktidara getireceğiz sadece direktiflerimize harfiyen uyacaksınız.
Size muhalif olanları bertaraf edeceğiz önünüzdeki tüm engelleri aşmanızı sağlayacağız. gerekli finansı da biz size sağlayacağız.
1980 Yılından başlayan baş örtüsü mağduriyeti artık slogan haline getirildi.
Gencecik kızlar meydanlarda evvelinden yazılmış seneryoyu sahneye koymaya başladılar.
Toplumun en hassas duyguları okşanmaya zaman zaman kışkırtılmaya elverişli duruma getirildi.
Konuya önem atfedildi. İslam Davası.
İslamın en temel sembolu Kabe.!
İslamın temel kaynağı Kuran..!
İslamın mücahitleri Müslümanlar (ümmet).!
İslamın Kaleleri "cemaat’ler".!
İslamın Mektepleri Kuran Kursları.!
İslamın Maddi kaynakları Vakıflar.!
.:
Yıllardan On Yıllardan beri İslam’ın akaidine aykırı bir çok nahoş durum söz konusuyken.
İslam adına mangalda kül bırakmayan çıkar ve menfaat söz konusu olunca toplumsal düzene baş kaldıran kesimler,
Üzerlerine ölü toprağı serpilmiş gibiler.
Kuran mekteplerinde toplum vicdanını yaralayan çirkin fiiller işlenirken sayısız rezaletler ayyuka çıkarken.
Baş örtüsü konusunda Dünyayı ayağa kaldıranlar nerede.!
Çıkarları menfaatleri söz konusuyken toplumun kaynaklarını cep ellezi eden cemaat’ler vakıflar neredeler.!
Her bir Kuran mektebi Kabenin şubesi kuşkusuz. Kabenin şubelerinde işlenen rezaletler çirkin fiiller inkar edilemeyecek kadar gerçek iken.
İslam adına ahkam kesen bir kaç bin yüzlü utanmazlık abideleri neredeler.!
İslam adına ahkam kesen yetki makamlarında olanlar hiç olmamış bir fiilin yaygarasıyla iftira propogandasıyla toplumu yönlendiren değeri kendinden menkul,
Şahıslar zatlar inkarı mümkün olmayan çirkinlikler konusunda tek bir cümle dahi kurmamışken kendilerini İslam Davasının neresinde konumlamaktalar.
İslamın hiç bir akidesine uymayan Toplumun Milletin Devletin zenginlikleri varlıkları talan edilirken yağmalanırken.
Bir gün bunun da bir hesap günü olacak endişesini vicdanlarında duyumsuyorlar mı.!
Plan kusursuz şekilde işliyor. aynen "Amerikan Kongresine" sunulan Orta Doğu Raporu hayata geçmiş ve mecrasında hedefine doğru endişesiz şekilde ilerliyor.
Aynen ünlü ingiliz devlet adamı Lord george curzon’un dediği gibi "Onların elinde olan en büyük güç kaynağı Kuran’ın içini boşaltacağız"
Sadece dillerinde kalan bir Din’leri olacak.!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.