- 288 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Zehir şekeri
Merkezinden ayrılma,zehir şekeri yedirirler sana...kulaklarını tıka,duyma başkasından bahsediyor veya kaderini sana yüklüyor...anlatıyor anlatıyor,çektiklerini,kendisine acıyor herkes acısın istiyor...güçlü olmak istiyor,acizim diyor...dinliyorsun,arada ben de diyorsun hemen atılıyor bölüyor yine anlatıyor...teselli veremiyorsun,yardımı reddediyor...kendisini anlatmaya uğraşıyormuş öyle diyor,yoruluyormuş,karşıdaki anlamıyormuş...hatırlıyorsun,bir vakit sen ona kendini anlatmaya çalışmıştın da o sana,seni anlamak zorunda mıyım,kimse seni anlamak zorunda değil demişti...fakat hep kendisini anlamanı ve herkesin kendisini anlamasını istiyor...çünkü sadece o ve onun yaşadıkları o ve onun çileleri ve acıları önemli...araya giremiyorsun...ben de diyorsun,yutkunuyorsun...falan filan diyorsun,duymadığını farkediyorsun,vazgeçiyorsun...o var sadece onun acıları anıları taravmaları var...sen var değilsin...belki de yok olmak istiyorsun...seninle konuşuyor,onu konuşuyorsunuz,onun düşünceleri onun yaşadıkları,onun uğradığı haksızlıkları...moral verirken kendi moralinden oluyorsun...moralsiz kalakalıyorsun...onun acısı büyük evet doğru,senin hiçbir derdin sinek vızıltısından öteye gidemiyor onun için...onunla birlikteyken tek bir şey düşünebiiyorsun,onu...beynin sanki saman balyası,kalbin yorulmuş bir araba motoru,duyguların paylaşılamamaktan dolayı sana kırgın,herşey alamsız,fikirlerin değersiz...dinlediğin bir konuşmacının söylediklerini paylaşmak istiyorsun,mümkünsüz neredeyse kafir ilan edecek onu...vazgeçiyorsun,nefesin kesiliyor,elin ayağın çözülüyor...ölüm ve kayıplar hastalıklar ve sakatlıklardan başka anlattığı yok...sen ona iyimserlik aşılıyamazken o sana bütün kahrı gazabını isyan etmiyorum derken aslında isyanını,ona şunu verdim buna şunu verdim çok sevdim sevilmedim terkedildim derken şükrettiğini söylerken,pişman değilim derken pişmanlığını boca ediyor...
beynin uyuşuyor,hafızan zayıflıyor...gözlerinin önünde uçuşan karaltılar artıyor...neden böyle kötü hissediyorum ki diyorsun,anlıyorsun ifade edemiyorsun...zehir şekeri yemişsin kusamıyorsun...
Gülhan Çeliktaş