- 292 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Kendinize iyi bakın
Yalnızlıktan daha acı yalnız bırakılmak...kendinden başka gerçek dostun olmaması ne acı...en yakınım bildiklerin kendi alemlerinde, bir dara düşsen kimi arayabilirsin minnetsiz...herkesin olduğu kimsenin olmadığı bir yerdeyim...içim dışım ıssızlıkla dolu...
Ben dertlerine deva olmak için çabaladım...benim derdim olunca yine karşımdakinin derdini dinlemeye zorlandım...benimki de dert mi dedim sustum...niçin bir tek arkadaşım yok neden böylesine yalnızım...
Bu sitede bir psikiyatrist varmış haberim yoktu yeni öğrendim...şairlerden biri, rumuz kullanıyor, diyor ki bir danışanım bana dedi ki çok yalnızım hiç arkadaşım yok, ben de ona dedim ki sen insanlara ne sağlıyorsun ki ne bekliyorsun dedim, biz psikiyatristlerin meslekte en zorlandığı mesele karşındakini kendisiyle yüzleştirmek diyor...
Sayın psikiyatrist, ne kadar duygusuzsun ve ne kadar empati yoksunusun, o insanı ne kadar tanıyorsun, onun hakkında rahatça ahkam kesiyorsun ve de paylıyorsun, sen konuşarak dinleyerek onun sorunlarına problemlerine yardımcı olduğunu zan ediyorsun, aslında o kişiyi daha çok bunalıma itiyorsun...
Dışarıdaki sokaktaki herhangi biri de aynısını söyleyebilirdi, sana gelmesine bir sürü ücret ödemesine lüzum yoktu, gerçek bir dostu olsaydı hakiki bir arkadaşı ya da yakını olsaydı, onu karşılık beklemeden seven biri olsaydı hiç kuşkun olmasın o sana gelmezdi...
Sen onu açmazından kurtaramadığın için psikiyatrik ilaçlar veriyor sonra bir daha ki seansta yeniden ücret alıyor ve bunlar olmadı mı yeni nesil ilaçlardan verelim diyerek deneme tahtasına çeviriyorsun, sen insanları kobay yerine koyuyor ruhu ilaçla tedavi etmeye kalkıyorsun...sen önce kendi çarpık inançlarından kurtulmaya bak...
İnsanları eleştirerek hatalarını yüzlerine vurarak sözüm ona yüzleştirerek psikolojik sorunlarından kurtaracağına inanan zihniyetiniz yüzünden sağlam gidene hastasın diyerek ağır hasta muamelesi yapıyorsunuz, herkese şizofren bipolar depresif obsesif gibi tanımlamalarla yaklaşıyorsunuz...
İnsan karmaşık bir varlıktır, kurulunca çalışan bir oyuncak değildir...duyguları vardır düşünceleri vardır, duygularını düşüncelerini zincirleyemezsiniz...çok iyi terapistleri tenzih ederim, evet çok beğendiğim psikologlar var mesela Ömer Güçlü herkese tavsiye ederim, videolarını izlemek bile hayat kurtarabilir...
Ömer Güçlü akla takılan olur olmaz düşüncelerden kurtulmak için bir öneride bulunuyor. Bana ait zihnimde bana ait olmayan düşüncelerin serbestçe dolaşmalarına izin veriyorum derseniz bu rahatsız edici düşünceler kendiliğinden uzaklaşacaklardır diyor...
Yani psikotik ya da antidepresan ilaçlarla insanın beynini uyuşturan duygularını bloke eden hatta karakter ve davranış bozukluklarına yol açan ilaçlarla bunu yapmaya çalışanların aksine çok kolay bir yol sunuyor, masrafsız acısız bir yöntem...teşekkür ederim Ömer Güçlü’ye çok teşekkür ederim...Allah razı olsun...
Kendinize özenin, başkalarına verdiğiniz değerin ve önemin yarısı kadarını kendinize verseniz yeter...hastalansanız sürünseniz hatta acıdan ölseniz bile iki üç gün sonra unutulacaksınız...
Sizi asla bırakmayan tek kişi sizsiniz, bedeniniz sizi terk edince kendinizle baş başa kalacaksınız sonsuza kadar en iyi dostunuz ve tek arkadaşınız olan beninize benliğinize özünüze çok iyi bakın onu ihmal etmeyin, hiç kimse için kendinizden kendi öz varlığınızdan vazgeçmeyin arkadaşlar...
Naçizane yazmış olduğum tamamiyle beni bağlayan asla bilgiye dayanmayan bu amatör yazımı okuma nezaketini gösterip sayfama lutfettiğiniz için çok teşekkür ederim...saygı sevgi dolu dostlukla hoşçakalın dostça kalın...kendinize iyi bakın olur mu?..
YORUMLAR
Evet...
Her güzellik önce insanın kendisini sevmesi ile başlar.
Eleştirinin de, kişiye öneride bulunmanın da bir dozajı olmalı.
Sevgiler,