- 423 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
PAZAR BENİMLE DERDİN NE!
Her pazar sebebini bilmediğim bir hüzün kaplıyor içimi.Dokunsalar ağlayacakmışım gibi
dokunsalar yıkalacakmışım gibi bir yorgunluk çöküyor sol yanıma.
Güler yüzlü olmak,güçlü olmak,acılara dirayetli olmak tamam da...
Bazende bir omuza yaslanıp saatlerce ağlamak,bir dağın tepesine çıkmak avazın çıktığı kadar bağırıp rahatlamak istiyor insan. Derdi ne diyenlerin çokluğundan ziyade,gel bir sarılayım sana diyenler olsun istiyor insan çevresinde.
Tek kelime etmesende gözlerinden anlasınlar,göz bebeklerinden kalbini görsünler istiyor insan bazen.
Dedim ya bu pazar günleri beni perişan ediyor. Sanki gülücüklerimin tatile girip al birazda hüznü tat der gibi,her daim güçlü olmak zorunda değilsin birazda ağla diyor sanki. AYTEN DEMİREL
YORUMLAR
Çocukluğunuzda yaşadığınız bir hissi tekrar tekrar yaşıyor olabilirsiniz. Belki kronikleşmiş bir travmanız olabilir. Aynı şeyi ben de bayramlarda yaşarım.
Diğer yandan sadece pazartesinin kaygısı çekiyor da olabilirsiniz. Yeni bir hafta, belirsizlik, insanlar...
SİLÜET tarafından 15.5.2022 11:49:30 zamanında düzenlenmiştir.
Evet pazar genelde sevilmez ama kişi isterse pazarı en güzel günü ilan edebilir ..
Sevdiği şeyleri pazara taşıyabilir.
Yaz aylarında çalısıp soguk mevsimde tatil yapan bir kişi için
Kış onun en sevdigi mevsimdir..
Pazarın kötü ilan edilmesi
Ona uygun ruh halinide otomatikman beraberinde getirecektir..
Istersek en güzel gün ilan edebiliriz..
Her gününüz huzurla gelsin🌸
Ayten Demirel
Bende pazar günleri çocukların okulu açık olmalı diyorum bazen 🤣 ( ağlamaya fırsatım olur belki diye🤪 )
Selamlar