- 935 Okunma
- 4 Yorum
- 6 Beğeni
EVET HARAM ÇOK TATLIDIR...
İnsan ömründe yanlız bir kişiye aşık olmak ister...Dallanıp budaklanmadan eşi ile kavga neşe gürültülü bazende susarak herşeyi paylaşmak ister...Sevgi ve saygı çerçevesinde günümüzün en büyük yoksunluğu eşler arasında sevgi ve saygı bitmişse eyer o evlilik sona ermiştir...Tabiki sabır ve imanda çok önemlidir... Sabır ve imanı olmayan insanlar zaten farklı yollara gidecektir... Boşanmadan evlenenler günlük zinaya karışanlar dost hayatı ve niceleri bunu gerek sanal alemde gerekse tv’lerde genelde duyuyor ve görüyoruz...Evet Haram çok tatlıdır...Kendini bilen bu yola baş vurmaz...Üzülmemek elde değil...Kim bir kardeşinin cehennemin narında yanmasını ister...Günümüzün hele ki Ahir zaman insanların bir çoğunun hali budur...Dua edelim daima...Allah (cc) insanların yaptığı yanlıştan tövbe etmelerini nasip etsin inşaAllah...🤲🤲🤲 Rabbimiz bizi hayırlı ve imanlı kullarından eylesin cümlemizi inşaAllah...Aminnn...🤲🤲🤲En güzele emanet olun...
YORUMLAR
Haramın ve harama yönelmenin çok yanlış olduğunu anlatan başarılı bir çalışma severek okudum.
Sevgili Peygamberimiz s.a.v. "zinaya yaklaşmayın "demiş ..
Onun kötü bir ahlak olduğu bu söylemiş bizlere.
Sünnetleri uygulayan yol alır
Uygulamadan yarı yolda kalır.
Diyorum. Hesap vermeside aynı zamanda zor olur.
yürek sesiniz daim ilhamınız bol kaleminiz daim olsun selamlar