- 247 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Pazar Notları VII
Bir Arada Yaşayamama
Küresel salgın döneminde 15 ayı geride bıraktığımız bu günlerde medyada bir haber vardı. Buna göre ülkemizde aile bireyleri arasında kavgaların arttığı görülmüş. Demek ki insanlarımız geçim ehli değil veya dürüst, adil değiller, hatta öfkelerini kontrol edemiyor ve hep kendilerini haklı görüyorlar. Bu durumda barış, esenlik, huzur, güveni kaybediyoruz.
Normalleşme
1 Haziran’da tekrar normalleşme dönemine girdik, gelecekte bizi nelerin beklediğini bilemiyoruz.Bakalım bundan sonra normal şekilde normalleşecek, eski günlere dönecek miyiz? Doktorların işaret ettiği "uykusuzluk, obezite" ile karşılaşılacak mı? Evlere kapanınca muhakkak zaman geçirme konusunda sıkıntılar olmuştur. Özellikle bir hobisi, güzel vakit geçireceği işleri olmayanlar için zor bir dönemdi.
Zaman
Meşgul olduğumuz işimiz, mesleğimiz günlük zamanımızın çoğunu kapsıyor olmalıdır. Ek olarak yaptığımız işler de olabiliyor. Büyük şehirlerde ise zamanın nasıl geçtiği belli olmuyor.Yollarda, trafikte hatırı sayılır bir zaman harcanıyor. Bu arada şu işleri yetiştiremedik, bu işimiz yarına kaldı gibi durumlar ortaya çıkıyor, bu da bizi rahatsız ediyor. Oysaki yapacak işlerimizin olmaması asıl sıkıntılı olan durumdur. Zira emeklilerden bunu duyarız. Aslında işlerimizin çokluğu bizim için dezavantaj değildir. Ne demişler, işler yetişir panik yok.
Doğalgaz
En son açıklandığına göre ülkemizin bulduğu toplam rezerv 540 milyar metre küp olmuş. Ancak doğalgaz çıkarılıp da insanlarımızın refahına olumlu bir katkısı ve yansımasını görebilirsek bunların bir anlamı olabilir.Seçimlerin yapılacağı yıl doğalgazın çıkarılacağı da açıklandı bilindiği gibi. Bu durum seçmen tercihleri muhalefet aleyhine etkiler diye mi muhalefet arada erken seçim türküsü tutturuyor?
05.06.21
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.