- 321 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Merhametli kaybetmek
Mağlubiyet her zaman kaybetmek değildir. İnsanın kendini tokatlaması, balkondan düşen saksının yeniden silkinmesidir hayata. her tokatta bir adım daha ileride galibiyet kupasına Koşmasıdır.
Tecrübe dedikleri bu olsa gerek. insanın hayatındaki yenilgileri zifiri karanlıktan sonraki güneşin ilk ışıklarıdır.
Ne yazık ki gözümüzü yenilgiyle açtığımız bir yaşamı, beraberlik golü atmak için idmanlar sonucunda yine yeniliyoruz.
Arınmaktır pisliklerden, kalbi kötü olanların, hayatı yalan dolan olanların içinden sıyrılıp kurtulmaktır.
Onlara teşekkür borcumuz, vefamız olmalı her zaman.
Onların sahasında kaybetmek, onların ayak oyunlarıyla ıskalayabilirsin, çelme takmalarıyla düşebilirsin, hatta sendeleyip topallarsın, ama köklerin daha da sağlamlaşır. Çünkü yürekli insanlar aşkla tutunur hayata.
Meşakkatli ve çileli bir yoldur onurlu insanların yolu. Acı, Hüzün, merhamet ve şefkatle kurar mekanını. Hüzün ki bize en çok yakışan elbise. En mutlu anımızda bile sevinçten ağlamak gelir. Akan gözyaşı yüreğimizi her defasında daha berrak yapar ve temizler.
Ah almadan, vebal ödemeden yürümek kadar çiçekli bir yol yoktur bu hayatta. Vicdanlarıyla tartıp, kalpleriyle sevenler hep mutlu olmayı bilmiştir. Bile bile kaybetmeyi bile onur bilirler.
Gül güzeldir ama dikenlere borçludur ayakta kalıp, güzel olmasını. Baharın en güzel gülü olmayı.
Herkesin uyanık, herkesin cambaz, düzenbaz olduğu bir devirde ben hep sol yanımdan gol yemek isterim. Hep kaybetmek isterim. Onlar kazandım diye övünsün. Bense kendimi onlardan kurtardığıma övünürüm.
Aşk aldanıştır, hayat tutunuş. Aldatmak kalleşçe bir pusu. Aldatan sonunda düşer ahmakça açtığı çukuruna.
Kısa koşularda başarı almak bana yakışmaz, ben maraton koşarım. Emeğimle, Sevgimle diktiğim gülleri sulamaktır benim muradım. Kısa yoldan maddi ve manevi kazanç vicdanımın fabrika ayarlarını bozar. Hiç gereği yok. Ben yokuşu severim nefes nefese kalarak mutluluğa ulaşmayı isterim. Kolay benim dengim olmadı hiç bir zaman.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.