- 587 Okunma
- 6 Yorum
- 9 Beğeni
Çirkinler ve hareketleri
Günlerdir sayfa sayfa gezip duruyorum ,canım sıkıldıkça bir haberlere bakıp biraz kitap okuyup ev işleriyle kavga edip zaman geçiriyorum.
Canım bunlara sıkılmadı hiç
Kaç kez bir annenin ağlamasını seyredeceğim daha kaç kez kadın cinayetine şahit olup gene mi ya! Diyeceğimi düşündüm durdum..
Bir çocuğun çaresizliğini kimsesiz kalmışlığını magazin gibi ana haberlere görmeye alışmak insanlık olabilirmiydi.
Neden insanların ana haberlere cikmak için şeytanla iş birliği yaptığını anlayamamişken bir meclis içindeki toplu tiyatro sahnelerinde insanları nasıl yönetmeye calistiklarını koltuk sevdasına bu milleti ne uğruna harcadıklarını görünce ..
Çok güzel hareketler değilmi diyesim geliyor..
Karga lar bile bir tarafıyla gülüyor ...merak etmeyin izleniyorsunuz hatta reyting rekorları bile kırıyorsunuz...
Erkek madurlar var birde ..
Yahu kadın ..hangi şeytan nefsiniz kafar sizin katiliniz olabilir ki .
Adami işe gönderip iki elti kocaya kaçmak nedir yahu cennetten çıkan huriler geldide bizim mi haberimiz yok ...
Ey çocuk okula diye evden kaçıp bir namusuza mal olmak nedir..
Bunada çok güzel hareketler diyelim....
Insanların tiyatro izlemeye gitmesine hic gerek yok ana haberler zaten kendi hayatını bir film sahnesine çeviren aktörlerle dolu...
Artık heceye dökeceğim bir sevdam yok kavga edeceğim geçmişimde,,çünkü geleceğin telaşına sarılmış durumdayım..
Ölmekten korkmuyorum çünkü artık bu dünya cehennem ..
Komşusunun bahçesindeki tahtaya dokundu diye birbirlerine küsen bir komşulara ihtiyacım
Yok istemiyorum
Çarşı pazarda esnafın hile yaparak kazandığı ve o paranın değil insanlığın kendini harcamasını istemiyorum .
Bunlarda çok güzel hareketler....
BU insanlığın karnı ne zaman doyacak
Daha kaç kadının canı gitmesi lazım , öfkenizin doymas için ,
Kaç ananın evladını istiyorsunuz dağlara mehmetçiğin canını yakmak için..
Hangi devlet olmalı hangi özgürlük olmalı ki siz cumhuriyeti değiştirmeye uğraşıyorsunuz,
Hangi anayasa suçlarınızı meşrulaştırmak için getirilmeli.
Karnınızı doyurmak icin kaç kebapçı kapatmak gerekiyor acaba...
Tabiki suç olmalı ve sizin karnıniz doymalı ama bilmediğiniz bir şey var vampirler de ölürler
Suç para getirir ölüm bazılarına mutluluk getirir bırakın bu güzel hareketleri...
Güzel diyorum dostlarım ama güzel değiller ve o kadar çirkinleşti ki artık herşey yediğimiz içtiğimiz herşey helal kokmuyor artık bu çirkin insanlik yüzünden..
..
Kendini aynada güzel görebiliyorsan unutma sana doğal bir estetik yapan ilahi bir güç var şah damarından daha yakın....
Ayşe caniberk
Gümüş kalpler
27mart 2021
YORUMLAR
Ahir zamandayiz ve gitgide cehenneme dönüyor yaşama sanatı..
Hep sevgisizlikten,inançsızlık tan,cahillikten...
Daha yaşanılası bir dünyayı umud etmekle kalıyoruz sadecene..
Harika bir yazıydı günümüzün özeti
Yüreğinize kaleminize sağlık 👏💯
Gümüş kalpler
Bütün bunlar kıyâmetin ayak sesleri zaten yaşadığımız pandemi ortamı da bunun en belirgin göstergesi, her şey iyiye gitmek bir yana gittikçe daha da kötü hale geliyor, siyasiler zaten kendi derdinde.
Dünyayı Yaradan sahipsiz bırakmaz tek güvencemiz Cenâb-ı Hak ona da yalvaracak yüzümüz yok mübârek bir gecede olduğumuz halde
Berat kandiliniz mübârek olsun.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Gümüş kalpler
Gümüş kalpler
Gümüş kalpler
Son zamanlarda söylemek isteyip de yazamadıklarımın özetiydi yazınız.
Kadınlar çocuklar çiçek değil değer görmek istiyorlar.
Değersizlikler de değersiz yaptırımları getiriyor
Ülkem hemcinslerim ve çocuklar adına güzellikler diliyorum içindeki aynalarda..
sevgilerimle..
Gümüş kalpler
Yazılarımızda dünyayı ayağa kaldırma vakti geldi...... teşekkür ederim zaman ayırıp destek olduğun gibi için..yorumunuzla
Ferda,ca
65 günde 67 kadın öldürüldü.
1 yılda 408 kadın katledildi.
#KadinaSiddeteHayir diye diye ölüyoruz..
Bu ülkede kadın haklarını hiçe sayan, elini taşın altına koymayan, mecliste kadına şiddeti önleme taleplerini oy birliğiyle reddeden hiç bir siyasetçi bugün çıkıp da kadınlar günü kutlamasın!
Biz çiçek değil, değer görmek ve güvende hissetmek istiyoruz!
Evet yazarlar şairler özellikle de kadınlarımız sık sık dile getirmeliler yoksa cennet ayaklarmızın altından gidecek..Çok sağ olun.