- 574 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
gar/gara manifestosu 2
oplum hakettiği maddi figüra
n savaş görselliğini öteye sonsuzluģun olmadığı karanlıktan istenç kılması toplum zedelenmesi anlamasına müsaade etmesidir.
Toplum bazında kendi etrafında döngü yaratmasîna mani kılacak faal faaliyet süren fiili yürüten ama materyal savaş kıskacınin toplumu iyi yukseltmemesidir
Yol güvertede birseyin olmadıgi daga vaziyet yarasını üstlenmesine yok vaziyeti sürmesi kendini toplumla barıştırmak gibi bir insanı topluma kazandırmaktır.
Bir toplumun topluma uzun ihya edilmesinde bir veyahut muktâ ettiği yön ve yönerge toplumun çirkefkigini yüzüne vurma girişimidir
Gör/neciyse ?
Mavi seyrinde
Maço aklında sivridir.
Toplum bireysel birebir farklılığını öteye getirebilmesi için kendinden olmaya olmalıdır.başka bir dengeyi dışavurmanın ötesinde kendine yakın oturtmalıdır .
Kimlikte öz kimlikte o yonetim seni yasladiginda başka global istikbalini düşüncede girişimde kendisini daha da öteye birakilmışlıktır.
Sonsuzda güneş
ay iskelesisin
Girişimde daha da önemli olan yenilik başkasını en öncelik yerindelik kaldırılmıştı bekliyebilmektir.
Girişimde en önemli nokta başka girişime bombardıman altında göğüs germesine kaldıırilmayi dusunmektir...
Olurunda bir süreci yenilik kaldıracak ve de kildiracak temel nebzede surec iceriginde topluma başka bir gòrünüm kendi globalliginde bulunan kendi kimliğinde daha daha toplumu düşünmektir.
Heyet kendi yogrulmuslugunda devasa görünürde gerçekliğini belirgin bir duruma değişik level ve engellerden gecirmeli genelinde topluma başka oldurdugunu fark ettirmelidir.
Süreç müsaadesi en büyük tanrının istikrarına belirgin olan kavram daha da ötesinde başka bir yerin olduğuna kanaat etmektir.
Temel felsefe belirginliğin oldurmadığı kişinin;başka bir yerde oturmanın yasam olduğu bir dünya vakanüsür.
Yasam daha genelleme yoluyla toplumu kazanç kılmanın ileri sürdüğü nezaretinde bağışıklığını duyarlı kılmak baskalasimdır.
Olgu yeraltında yürüttüğü saklı çizerleri daha da yaratıcı kılınıyor olması sönük olmanın adı insanıdır ve lisanıdır.
Yürütmesi geçerli bir diger kaldıracın ötesinde toplumun kılınırlığı başka topluma alfabetik kılınması adına daha ötede küflenmişin engellenmesi ve de bu durumda toplumu başkaldırışa götürmesi istenc değildir.
Minberinde bir lehe çözümün kendimde başka bir durumu öteye sürüklemek vagonu taşınık bir koşullanmadır.
Gösterisi ilgi olan kliniği nefret edilesi bir durum sözkonusu değildir.
Savaş garası toplum önünde yapılmışlığında nefret olma lincidir.
Feraset ;kıyafet gümbürtüsünde daha soğuk telaş sorunudur.
Bu onun önünde geçirmemiş olduğunu kendini düşürmek ve de dile gelen insanlığın fakat beni denetimden geçir. diyebilme telaffuzudur.
Kışneyen üşüntü toplumu kara bir nabız etrafında çogullanmasında yerinde yara almasıdır.Yeni yeryüzünde bir elmas kıymet verilen bağında topluma daha da yerindelik yaratacak başka toplum istikrarında daha büyük güç etrafında süreç barışın savaş özyönetiminden daha da ötede yutkunan belirgin olmasıdır.
Özyönetimim daha da öncelikli bir kavram olarak yeryüzünün daha da bilinçli olması olanı bulmasıdır.
Sadece toplumun ama başlığında varlık utopyasında göre hele aynı bölgeden mevsimleri kadar derindir.
Kimin mevsiminde öleyazmak kudreti daha yüce altındır.devrederken toplumun üstünde süren kılındığı bir seklönize eden bir dolambaçtıŕ.
Her özün kendimde olan bahar sözün kufretigidir insanda yığınık halde topyekün kendisinden arzettiğini yürümesini kilinc kılmaktır.
Gerçeklik felsefede büyük bir boyut ortası kendinden öteye gecirilmisligi ifade eder.
Ama bombardıman altinda gerçektir değer bir toplumu işaret edilmesidir.
Dongude ufuk olguyu toplumu globalliginde toplum istikrarında daha güç etrafında surec barınma yardım etmesidir.
deng özün ozyonetimime ne kadar cok özünde ise değildir ana naren dökülen yerdir.
Bilinç ,kılınç, sağlıklı bir görsel bir ortalama ile onu tutmak için global ćizgide ilmi gizli kalmak için düşürmek iledir.
Etrafında bir er/miş
Arifinde daha ait olmayan..
Gerçeklik başkasında bulunan düşünceyi kıskaca yardım edip dilenen her insanı kiskandirabilmektir.
H
YORUMLAR
Hoşluk doluydu yazınız.
Üniversite yıllarına geri döndüm.
Gerçi mesleğime çok ısınanamdım ama ders notu diye bir başlı oldu mu koşa koşa geldim yazınıza.
Öğrenci zihniyetimle yaşadığımı kabullenmişken teşekkür ederim bu nostalji yüklü yolculuk adına.
Zaten bizler Defter'in de öğrencileri iken paylaşmanın tadı da burada daha bir önem kazanıyor dost kalem.
Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Gülüm Çamlısoy
Elbet bakış açısı farkındalık kazandı.