- 611 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
UMULMAYAN TAŞ BAŞ YARAR
Kıymetli edebiyat üyeleri: atalarımız derki ‘’Umulmayan taş baş yarar’’
Yazılarımı dünyevi hazretleri neden kısa yazdığımı eleştiri getirirken çözüm olarak da uzun uzadıya dede korkut masallarında olduğu gibi uzatmamı,
Dolaylı yollardan dolaştırarak dağı taşı gezdirerek anlatmamı istemiş
San ki karşısında Yaşar KEMAL var;))))))
Kendince örnekler de vererek, dolaylı vergilerden bahsetmiş, vergi mevzuatına göndermelerde bulunma gaflet ve de delaletine kadar işi vardırmış;))))))))
Bire behey gafil;)))))!
Bilmez ki; baba Müslüm Devletine O alanda da, yani vergi konusunda sekiz yıla yakın bilfiil hizmette bulunmuştur.
Espri tabi ki bir yana; Ekrem’ kardeşimdir severim,
Yazılarını ise bazen tam bazen de kısmen severim;))
Yorumları daha bir muteberdir.
‘’Yiğidi öldür hakkını da ver’’
Bende öyle…
Bu vesileyle gelelim sadede;
Değerli arkadaşlarım;
siz, siz olun bilmediğiniz kişiler hakkında ileri geri yorum yaparken azami özeni ve dikkati göstermekten geri kalmayınız.
Kendinizi bir edebiyat şiir sitesinde olduğunuzu da unutmadan lütfen…
Zira umulmayan taş baş yarar.
NİCE SEVGİ VE SAYGILARIMLA
YORUMLAR
MÜSLÜM BAYRAM
yapanları da
siz nasıl uygun görürseniz artık;))
bir kahve de olur hani
borçları silmeye yeter;))
sevgiler efendim
MÜSLÜM BAYRAM
saygılarımla
bence baştan içimize sinmeyeceğini belli ettiğimiz
bu tür yazılar yazılmamalı kardeş.
çünkü ne edebiyat ve ne de bir değer.
insanın aklında tek " umulmadık taş " kalıyor ki, kafamız, gözümüz ortadayken ve
malum düzen ve onların jargonu da bu elbet.
eyvallah.
MÜSLÜM BAYRAM
vallahi içime sinerek yazdım;))
sağlam kafaya taş isabet etmezmiş yoldaşım;))
sevgilerimle
dün değerli bir sitedaşım eski bir yazıma yorum yaptı, kendi yazım diye söylemiyorum % 60 ı çöp; edebiyat yok yazı da, ne ararsan var imişdi yazımda...
sonra dün yine eski bir şiirime baktım, şekil özellikleri muazzzam lakin şiir şiir değil, %80 i çöp. 5-6 yıl önceki yazılar şiirler yani..çöp çoğu...
eski şiirlerimin konusuna bakıyorum biraz düzelteyim olmadı yeniden eklerim diye hep Allah islam sevap günah tarih marih vermişim kendimce mehteri vb konular.. sanki insanların islami açıdan kurtuluşa ermesi için kendimi ne sandıysam zamanında.. şimdi tam tersi bir de...
Tanrıyla dinle bile sohbet edemiyorum artık yazılarımda... urin kellesine dönüyor muhabbetler.. tam bir ceberrur düzen ve anlayış var daha,, belki z'lerin kellerini kurtaralabilriz ne dim..!
imdi düşünüyorum ben Müslüm babanın yazılarını eleştirdim mi, hatırlamıyorum lakin olabilir:)) eleştiri konusu olunca, yapmadım diyemem, emin olamam, son kararım değil.
Müslüm babanın; kimi 7-8'li şiirleri şaheser, anadolu hamurunun ekmek olmuş hali, fransız mransız edebi örnekleri benim anlayışıma tam denk gelmiyor.. nerval baoladire hugo mu ne kimselerse.. bunları taklit edenler de ortaya ne koyuyor, devamlı şiirve yazı okuduğum için artık çoğunlukta da algımı yitirdim aslında..
bir bölüm de var ki arapça ve farsça divan edebiyatını bu devre taşımaya çalışıyor, taşısın babam ne olacak ...
biz y 'ler de yuvarlanıp gidiyok kıyamete yani..
lakin bu şiir ve yazı meselesi önemli tabii. bakınız burası çok önemli..
site mi; dostlara derim genelde, özele denk gelirse; üçüncünün adı bize lazım değil... bana ne ya hu... şiir eleştir, yazılarda fikrini belirt gerisi bulut derya dağ deniz muhabbet..
insanların derdi insanlara yeter bu çağda..
şiir adına yazım adına ne güzellik varsa ne huzurlu bir site olur burası.. şimdi ise Y'deyiz. Y nesildaşları olarak takılıyoruz hem öğreniyoruz hem öğretiyoruz birbirimize.. ne güzelll
yok illahi iğne batıracaklar..
Ulu y'ye selam, hedef bensem bu yazıda on ikiden vurmuşsun abim... mesaj alındı desem de, benim jeton harbi çok köşeli, 10 yıl önce beni eleştirenlerin eleştirilerini yeni anlıyorum diyebilirim:)) şimdi eleştirenleri de 10 yıl sonra anlarsam, öte dünya da devam ederiz eleştiriye...
biraz daha özenmeliyiz şiire de yazıya da... zaten ölümlüyüz yani fazla da şey etmemek lazım, neydi kasmamak lazım di mi.
saygılarımla
en sevdiğinize emanet olunuz müslüm babam sevdiğiniz ve sevenlerinizle birlikte..
lakin kargo daha gelmedi, platin miydi:))
(senin yazıdan daha çok yazmışım gene gene, büyük harf kullanmadım sanırım, kullanmış da olabilirim:)
MÜSLÜM BAYRAM
yorumları daha muteber diye...
Platinleri Tır bulamadım
göndereceğim;)))))
Yinsani
MÜSLÜM BAYRAM
ancak kahvenin kırk yıl hatırı var
boş ver hesabı sildim kapattım defteri
cızık çektim;))
sevgi saygımla