Parapsikoloji Doğaüstü Konuları
Küçüklükte iken Elm sokağı kabusu filmi vardı doksanlı yıllardı korku filmi. Fredy geliyor çabuk saklanla korkardım Fredy’nin eli kabustu uykuda yakalardı küçük olunca etkilerdi yaş 6 yada 7 civarıydı o zamanlar.
Karanlık odada uyumak yahut gecenin karanlığında yataktan kalkmaktan korkmak çocuk olunca normaldi gayet. Bunlar olan şeylerdi tabi ama birde gerçekten doğa üstü yahut parapsikolojik bir durumu yaşamak özellikle küçük yaşta iken daha farklı bir durumdu. Neden oldu niye oldudan ziyade belirli bir dönem yaşayıp geçip gitti sebeblerden ziyade bir olayı yaşayan bilir kimi inanmaz anlatınca yok öyle görmüşsündür yahut çocukken küçükken öyle sanmışsındır derler ama olayı bilen yaşayan zaten bilir. Bu olay etkilemedi beni daha çok merak ve kitap okuma alışkanlığı kazanmamı sağladı seneler sonra yani bu konularla ilgili kitap alıp okumaya başladıktan sonra daha başka konulardada kitaplar alıp okumamı sağladı. Aslında heyecanlı bir anı olarak kalıyor sonuçta olumsuz olarak etkisi olmadı ama belgesel izleme bu konularda olsun daha farklı gözle bakıp çoğu kişinin palavra olamaz dediği bir olayı bile yorumlarken herkesten farklı bir gözle düşünüp yorumlayabiliyor insan. Şöyle olmuştu böyle diye anlatmanın gereği yok çünkü kimi inanmaz birde eleştirir gibi bakar sonuçta. Tıpkı dünya dışı varlıklar var mı kimi inanmaz yok der kimine göre var der o yüzden gereği yok. Ben bu dünya dışı varlıklarla ilgili olan kitaplarıda ayrıca okudum örnek olarak belirttim dünya dışı varlıklar konusunu sadece. Burda heyecanlı ve farklı durumlarında olduğunu bilmek merak edip ilgi duymakla ilgili anlattım. Kiminin ilgisini çekmez umursamaz normaldir ama eleştirmek beğenmeyip üstünlük kurar gibi uslüplar asla hoş olmaz o yüzdende şöyle oldu yaşamıştım diye anlatmadım. Parapsikoloji konusu ve eskilerden Elm sokağı filminin mehşurluğu ile eskileride yad ettim bir nevi saygılar.
YORUMLAR
Yad etmeyip biraz kendi yaşadıklarını paylaş saydın keşke ben doğa üstü konusmak istediğimde deli korkulan uzak durulan bir kadın oldum herseyi konuşamıyoruz ...tabikide
Baharlar
Gümüş kalpler
Rüyamda babamın boğulduğunu görüyorum ve ona müdahale edip onu kurtarıyorum boğazına birdey kaçtığı için karnına bastırıp nefes almasını sağlıyorum gece gördüğüm rüyayı anneme anlatmak için aradigimda
Gece babamın uykusunda boğulduğunu birden nasıl olduysa kurtulduğunu anlattığında nasıl bir tesadüf olabilirdi yıllardır merak ediyorum ruhlar gece uyanıp gezebiliyormuş diye bir araştırma yaptım ne kadar gerçek bilemem ama bunlar gibu bir çok deneyim oldu hayatımda ....
Baharlar
Baharlar
Baharlar
Cocukluktan kalma anılar taşıyoruz hepimiz bazı şeyler hiç unutulmuyor değil mi...tebrikler kaleme ve yüreğe..
Baharlar
Öncelikle yazınızda daha kısa cümleler kullanmanızı öneririm.
Çocuklukta korkularımız olmuş, etkilenmişizdir.
Artık daha sonraki psikolojimize bakmalıyız.
İnsan zihnini güzel uğraşlarla zenginleştirmeli.
Ve her şeye olumlu yönden bakmalı..
tebrikler,
sevgiler..
Baharlar
Çocuklarıma hamile iken karabasan derler o olurdu, karanlık yerde tek başıma uyumaya korkar olmuştum, uyuyamazdım o gelirdi, simsiyah insan süliyeti uzun boylu kolları parmakları uzun ve erkek tipindeydi ağzıma elini kapatır boğazımı sıkardı nefesim kesilirdi, bağırırdım var gücümle bağırdığımı kendim bilirdim feryat fığan ama eşim duymazdı, uyandırmaya çalışırdım uyanmazdı her hamileliğimde aynı şeyleri yaşadım, her gece değil ama hamileliğim süresince 4 ceya veş kez bu durumu yaşardım eğer ışık yoksa olduğum yerde, dualar ederdim bildiğim tüm duaları giderdi. Sadece hamileyken olurdu, uyanık olduğumu biliyordum kendime cimdik atardım rüyamı görüyom diye canım acırdı, normalde ışıkla asla uyuyamam karanlığı severim uyumak için, çocukken büyükler anlatırdı birbirine karabasan geldi gece diye, banada olunca eşime anlattım onada oluyormuş bazen karabasan o dedi ışık varken olmuyor ve dua edince gidiyor. Gördüğün şeyi yaşadıklarını yaz vencede. Yüreğine sağlık kardeşim saygılarımla...
Baharlar
Dünya dışı varlıklar...
Uzaylılar mı, bedensiz varlıklar mı, yoksa elamantel doğa ruhlarından mı bahsediyorsunuz.
Cinler, periler, hayaletler...çok sevimli gelir bana. Ürkütücü olan insan, asıl ondan korkmalı değil mi?... Cini bile çarpıyorlar.
Onur BİLGE
Erlik Aldacı
Çok uzun yıllar önce...
:)
yazınızla alakalı mıdır bilmem ama, anlatmak istedim ,
köyden kente göç, anne baba büyük şehirde ve köyde ebe ( babaanne) yanı.
kış sonra, kış ki kapılar zor açılıyor kar yüzünden. akşam erken oluyor malum ve her akşam ileri gelen bir dedemiz evinde toplanmalar, soba, çay, gelmiş ve geçmiş ve olmazsa olmazı bizim oraların Hz. Ali cenkleri. 10-11 yaşları, okuyan benim ve rüyasında koca kayadan el geçiren hem de kayanın bu yanında kalan olarak, kaya dağ ama... ve sonra ter içinde uyanmalar nice zaman, ebemin onları okurken ki gurur ve mutluluğu tek kar yani:)
eyvallah.
Baharlar
Onur BİLGE
Ben merak ettim. :)
Sevgiler... :)
Baharlar
Parapsikoloji tamamen farklı bir durum.Birseyler yaşamak vss bunlar musallatın sebebidir.
Parapsikoloji psişik insanların bilinmiyenle bağlantı kurması,enerji şeklinde algıları olan insanlar kendini bilimsel olarak geliştirirse tüm varlıklarla diyalog kurabilir.
Bu konu ile fazla ilgilenmeyi bence.marid li bir dua var onu okuyun ne fredi kalır ne kabus.sevgilerimle
Baharlar
çok karışık yani düzensiz veya aceleye gelmis bir yazı diye yorum bırakmak istedim
aynı konuyu detaylarıyla tekrar kaleme alırsanız okumaya yine gelirim
ilgi çekici bir konu
tebrikler yazmaya devam diyorum...
Baharlar
Yazmak güzel şey... Kelebegin Rüyası filminde bir diyalog vardi: Her zaman her durumda yazın, yazdiklariniza âşık olmayın, aşık olduklarıniza yazın " diye... aklıma düştü bir an paylaşayım dedim... şiirime yazdığınız yorum için teşekkür ederim. 77 tane de denemelerim var aynı sayfamda...benim yazılarımı da takip ederseniz sevinirim
Baharlar
Sizin yaşadığınız şeyleri ben de yaşadım.
Yalnız tam olarak ne gördüğünüzü anlatmamışsınız.
Söz gelimi ben çevremdeki adamların penceremizin önünde kahve pişirdiklerini görmüştüm. Anneme ışığı yak diyordum. Yaktığını söylemesine rağmen oda karanlıktı.
Beni hocaya götürdüler, hoca muska yazdı. Ben de çok küçüktüm. Ama bunlar beni büyüyünce de bırakmadılar.
Size yazdıklarınızı daha açık seçik yazmanızı tavsiye edebilirim.
Ben içimden geldiği gibi yazıyorum..
Sevgiler..