- 596 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seni senden çok seviyorum..
Onu 1 seneden beri tanıyordum aslında. Aynı facebook taydık. Merhabadan başka hiç sohbetimiz olmamıştı. Bana fazla umursamaz, hayatı boş veren biri gibi gelirdi. Sevmezdim böyle tipleri. Dolayısıyla ona karşıda ön yargılıydım. Bana ilgisi olduğunu öğrendim bir gün şiirimdeki yorumunda. Asla olmazdım onunla, bana uygun biri değildi çünkü. Bunu ona uygun bir dille açıkladım çünkü evliydi.
Ama hayat düşündüğün gibi gitmiyormuş. Kopamadık bir türlü kaçtıkça birbirimizden hep bir araya geldik. Aslında tanıdığımdan çok farklı biriyle karşılaşıyordum her gün. Sevgili gibiydik. Hemen her gün sohbetler ediyorduk.
Her gün beraber vakit geçiriyor her anımızı beraber paylaşıyorduk. Kimseye açıklayamıyorduk bu durumu. Herkes aslına beraber olduğumuzu bunu sakladığımızı düşünüyordu tabi ki tüm şiirlerime, öykülerime adına yazıyordum bilen biliyordu. Çünkü dışarıdan gözüken aynen buydu. Onu sevemiyordum ama sayfamdan gitmesine izin de vermiyordum. Çok kızıyordum kendime egoistçimi davranıyorum diye. Çünkü karşımda beni seven ama benim tarafımdan sevilmeyen bir kadın vardı.
Bu duruma bir son vermeyi çok denedik ama olmadı kopamadık bende sevmiyor görünsem de ama içimde ona karşı bir kıpırdama sevgi besleniyordu bende seviyordum. En sonunda evet dedim ona. Bir birlikteliğe başladık. Aslında amacım bunu da deneyip olmadığını görüp herkesin yoluna bakmasıydı. Dedim ya hayat düşündüğün gibi gitmiyormuş diye kopamıyordum ondan âşık olmuştum belki.
İyi ki evet demişim. İyi ki hayatta başıma gelen en güzel olayın ellerimden kayıp gitmesine izin vermemişim. O kadar özel o kadar güzel şeyler yaşadım ki onunla bir türlü ondan kopamıyordum her gün sabahlara kadar sohbetlerimizle bazen gülüyor bazen kavgalar ediyorduk. Hep bana sen benim için çok farklısın hayattaki hiçbir şey seni kırmaya üzmeye değmez derdi. Hepte yaşattı bana bu farklılığımı, hep hissettirdi. Bir gün bile kırmadı beni, bir gün bile üzmedi. Onu çok üzdüğüm zamanlarda bile. Onu istemediğimi bile bile 6 ay boyunca sayfamdan gitmedi sırf ben böyle istiyorum böyle mutluyum diye kendi mutluluğundan fedakârlık etti, fakat arada bir hep derdi ben evliyim sonumuz ne olacak derdi.
Ömrümde ilk kez bir kadının gözlerine baktığımda koşulsuzca sevildiğimi fark ettim. İlk kez âşık oldum onunla. Aşk için fedakârlık yapmayı öğrendim. Acısıyla tatlısıyla aşk denen duygunun doğru insanla yaşandığında ne yüce bir şey olduğunun farkına vardım, yasak aşk tı bizimkisi biliyorduk. O şimdi başka bir ülkede ve ben onun dönüşünü büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum, söz vermişti yaz geldiğinde Akçay/a geleceğim seni göreceğim diyordu. O benim kaderim. Çok inanıyorum buna. Biz kaçtıkça bizi birleştiren, tüm farklılıklara rağmen bir arada olmamıza vesile olan kaderden başka bir şey olamaz çünkü.
O bir melek ben inanıyorum. Beni mutlu etmek için hayatıma gönderilen bir mucize. O kadar çok seviyorum ki onu bunun tarifi yok. Gerektiğinde tüm dünyayı karşıma alabilecek kadar çok. Kendimden bile çok. Yastığa kafamı koyduğumda düşünüyorum bazen o gerçek mi, yaşadıklarım gerçek mi diye. O kadar olağanüstü çünkü bana yaşattıkları. Hep dua ediyorum Allah ım bizi ayırma, her daim onu mutlu et diye. Bize bir mucize yarat diye dualar ederdim oda bir keresinde bende öyle dualar ediyorum derdi.
Bildiğim bir şey var. Ben yanında olsam da olmasam da o mutluluğu sonuna kadar hak ediyor. Hem de fazlasıyla. Biliyorum ki ömrümde bir kez daha böyle tertemiz sevilmeyeceğim, sevmeyeceğim. Biliyorum ki bir daha kimse beni benden fazla düşünmeyecek. Biliyorum ki bir daha kimse ben mutlu olayım diye kendinden bu kadar tavizler verip bu kadar çabalamayacak. Biliyorum ki bir daha sadece ben olduğum için başka hiçbir beklenti olmadan böyle sahiplenilmeyeceğim.
Aşkla ilgili söylenmiş binlerce söz duydum şiirler yazdım öykülerim oldu şimdiye kadar binlerce şarkı, binlerce hikâye dinledim kimse bu kadar harika olduğunu söylememişti bana.
Gözlerine bakmak yeni bir hayata başlamak oldu ona dokunmak hayata dokunmak gibiydi benim için.
1 senedir hayatımda olan mucizeme, ilk aşk/ıma buradan bir kez daha sesleniyorum. Biz bir ömür boyu beraber olup, aşkımızı her gün daha da artarak korumaya devam edeceğiz. Ben her gün kat be kat artarak seni sevmeye devam edeceğim.
Bizim konumumuz ne olursa olsun söz verdik birbirimize mutlaka bir gün Allah ımız bize mucizesini gösterecek biliyorduk umuyoruz da o orada ben burada gecenin bir vaktinde saatlerce telefon ile sohbetler ediyoruz gülüyoruz ağlıyoruz mutlu oluyoruz. Bazen o kadar kavgalar ediyoruz şımarık hem de çok bana derdi sen beni şımarttın diye felaket gıcık o kadar olur birde çok inatçı bir dedi mi kesin o olması lazım. Sen neden böyle inatçısın dediğimde bana derdi annem bana hamile iken köyde keçi sütü içmiş derdi ben buna çok gülerdim meğer ondan keçi inadı oluyormuş bunu bazen derim o annen neden hamile iken kuzu sütü içmemiş çok gülerdik.
Harika günlerimiz olurdu bir keresinde ben inat ettim beni hadi ara dedim olmaz dedi ben inat ettim ve olmaz diye o inat etti bende kızdım bu iş bitti dedim yazmadım oda yazma dedi.
Kendimi öldüreceğim dedim kapadım bilgisayarı gerçekten şeker haplarımdan binliklerden 16 adet içmişim nasıl kapıyı açık bıraktım bilmiyorum hatırlamıyorum kapımın açık olduğunu gören komşularım içeriye girmişler.
Yerde uzanmışım beni acile kaldırmışlar midemi yıkamışlar beni görmeselerdi ölecektim evime geldim hemen bilgisayarımı açtım gördüm ki eve gelen polisler bilgisayarın açık olduğunu görmüşler sohbet odası açık oraya yazmış komiser bey.
O nasıl olur nasıl intihar eder demiş memur bey telefonlarınızı aldık dua edin ölmesin yoksa sizi arayacağız.
En üzüldüğüm, yazısını okudum inanamadım memur bey sakın aramayın ben evliyim 4 çocuğum var yoksa bir yuvayı yıkacaksınız yazmış anladım ki beni gerçekten sevmemiş. Bunca yıl sohbetlerimiz aşk kelimeleri hepsi yalanmış kendinden korkmuş beklide o günü hep telaş, korku, ağlamaklı geçti fakat olan bana oldu onun sevgisi aşk ı yüzünden hayatımdan olacaktım.
Korkma be güzel kadın korkma bak ölmedim sende o mutsuz evliliğinle baş başa kal unutma hala seni ben seviyorum sen sevmesen bile.
Eğer ki bir gün hatırlanırsam ben her zamanki gibi kordon da o en son isimlerimizin yazıldığı yerde bank ta oturuyor olacağım ta ki ölene kadar bekleyeceğim aşk budur sevgili..
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.