- 411 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
O sadece o bilir seni...
Milyonlarca insan vardır çevrende. Herkes seni kendince çok iyi tanıyordur.
Herkes çok iyi olduğunu çok zorluk çektiğini düşenin dostu olduğunu söylüyordur. Biri vardır seni gerçekten iyi tanıyan sadece o bilir gerçek seni. İnanamazsın seni sana anlatırken söylediklerine. Mesela eve geç gidersin herkes işin var sanar lakin o bilir eve gidecek sebebinin olmadığını, söylenen herşeyi unutursun derler ki yoğunluktan ama o bilir önemsemediğin icin unutuyorsun, erkenden uyursun yorgunsun sanırlar yine o biliyordur uyumamak için sebebin olmadığını söyleyeceklerini dinleyecek birinin olmadığını ve hep şen şakrak gözükürsün çok neşeli eğlenceli olduğunu söylerler o biliyordur kimse mutsuz huzursuz olduğunu anlamasın diye böyle davrandığını.
Ellerini uzatırsın tutsun seni sarsın sarmalasın diye tutar ellerinden alır götürür seni herşeyden uzağa kalbin yerinden çıkacakmış gibi çarpar sımsıkı sarılmak istersin omuzunda hayallere dalmak bacağında uyumak saçlarında süzülmek gözlerinde yaşamak gamzesinde ölmek istersin.
Sonra ellerin kayar ellerinden var gücünle düşersin yere. Anlarsın ki imkansızdır o sadece varlığını bilirsin. Uzaktan izlersin aynı gökyüzünün altında olduğun için aynı şehirde nefes aldığın için şükredersin.
İlknur Yıldırım
07.09.2020
23:15
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.