- 606 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Anne Ve Baba Olmak Olabilmek
Evlenmeyi düşünen, birbirini seven bireylerin ’’anne ve baba’’ olabilmesinin önemini ele almak istedim, fakat yazının sonundaki gazete haberi ivedi olarak yazmamı tetikledi. Sadece evlenmekle işin bitmediğini ve eksiğinin evlat olduğunu da düşünürsek, sevgi dolu beraberliğin ortamında çocukların ruhsal yönden gelişmesinin her ebeveynin arzusunun da bildiğimiz gibi evlatları olması gerekir.
Çocukların cinsel gelişiminde anne ve babanın rolü ne olmalıdır? Çocukları banyo yaptırdığımızda bıcır bıcır tatlı oluşlarından mı yoksa evladımız olduğundan mıdır? Onların her tarafını öpüp koklarız, örneğin ağzından, gıdısından, karnından, poposundan öpmek gibi. Size belki saçma gelebilir ama kedimizden de biliyorum onu okşayıp severken, onun dokunmamızı istemediği özellikle de kuyruk, arka ayakları ve poposundan biliyoruz, bize tepkisini ya tıslayarak veya pati atarak gösterir. Bebeklerin 02 yaşında bir bir popoma dokunma, dudağımdan öpme dediği duyulmuş mudur, tabi ki hayır! Uzmanların, üzerine basarak çocuğun öfke yaşının 02 yaş gurubu olduğu söylemi bu yazıyı kaleme almama sebebiyet verdiğidir.
Sanırım bu tüm dünyada da aynı ama özellikle de biz Türklere has bir durum olduğun kanısındayım, hepimi-zinde hemen hemen yaptığı sevgi ibaresi olarak kabul ettiği ama çocuğun öfke başlama yaşının 02 yaş gurubu olduğunu baz alırsak durum oldukça ciddi.. Mesela çocukların altı değiştirildiğinde hemen kapatılması gerekiyormuş. Değişim ve dönüşümün bu yaşta başladığı, popo ile fazla oynanmaması gerektiğini, çocuklarımızın lezbiyen, homoseksüel veya maço oluşunun yol haritasını istem dışı, farkında olmadan çiziyor muşuz!
Ülkemizde ki çocuk istismarının büyüklüğünü görmek için haberleri, gazeteleri takip etmek sanırım yeterli, bugünkü bir haber yine midemi bulandırdı. Fotoğrafta anne demeye dilim varmayan bir kadın ve yüzü karartılan 2 veya 3 yaşlarında kız çocuğu, karşı taraf soruyor kadın ise cevap veriyor. Anlaştıkları soruyu ise şöyle cevaplandırıyor. - Evet, çocukla beraber poz veriyorum! Yani çocuk pornoculuğu sadece Avrupa’ya özgü değil :((
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.