- 516 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tek suçları çocuk olmak
İnsanlar gerçekten iflah olmaz yaratıklar.. Başlarına gelen her musibetin temelini elleriyle atıyorlar. Hayat biz insanlara ders vermekten usandı. Biz usanmadık. Biz utanmadık.. Bir kadın olarak bir anne olarak bu hayata bir can getirmenin acısını yaşamak istemiyorum..
Çocukları rahat bırakın.. Onların en yaramazı bile, sizden daha masum ey elleri kanlı insanlar. Küçücük bedenlere dokunmayın artık. Onlar savunmasız diyemi tüm bu cesaretiniz. Ateşe de inanmazsınız ki, siz.. Ama inanın o ateş sizin için var. Bu dünya da onların canını yakana ahirette ateşin alâsı var.
Bir çocuk şevkat beklentisi içerisinde, ellerinizden merhamet umarken, acı buluyor, korku buluyor. İnsan olmak bu değil, siz insansanız ben insanlıktan kendimi azat ediyorum.
Çocuğa dokunan her kötü niyetin hem dünyada hem ahirette cezası ağır olmalı. Yaşarkende ölüykende huzur bulmamalı. Bugün anneler günü değil mi? Annelik bir bedende bir çok can taşımaktır. O annenin evladına kıyan onun canına kıymış gibidir. Eğer bu dünya da bir söz hakkım olsaydı çocuklara dokunulmazlık ilan etmiştim. Bir tek onu yüreğiyle besleyen annelere izin vermek suretiyle. Çünkü bir çocuğun başına gelen herhangi bir acı, musibet, işkence o çocuğun annesinin çıldırma sebebidir. Canı pahasına onu dünyaya getiren anne canı pahasına onu ömür boyu korur.
Aslında bu yazıyı yazma sebebim bir polis tarafından hunharca yakalanan bir çocuk videosunu izlemem oldu. Ama bu sadece bugün için değil dünyada yaşayan tüm istismar edilen çocuklar için de geçerli.
Çocuk ne yapsa da çocuktur. Sen ona suçlu desen bile, benim gözümde, onun tek suçu çocuk olmaktır..
Aklı kemale ermemiş bir sabi birilerinin yönlendirmesi ile yanlış yola da sapabilir. Biz onlara doğruyu şevkat ve sabırla öğretmeliyiz. Sen elinde ki silahı ve gücü küçücük bir çocuğun o minik yüreğine korku salmak için kullanıyorsan adam olmuyorsun. Bırak adamı insan bile değilsin. Gerçekten görevini kötüye kullanan bu tür şahsiyetlerin cezası ağır olmalı aynı korkuyu onlara yaşatmalı. Namlunun ucunda bir kez dursunda göreyim o gücü cesareti. Polis dediğin adalet için savaşan dürüst ve sabırlı olmalı. Her önüne gelenin polis olduğu şu devirde eline çocuk oyuncağı gibi silah verilmemeli. Bunlar ağır sabır ve psikoloji sınavlarından geçmeli. Nasıl doktorlar için insan hayatı söz konusuyken bir diploma adına yıllarca kafa patlatıyorlarsa. Polisler içinde insan hayatı söz konusu onlar da sadece kafa değil ruh sınavı vermeli. Bir teröristle bir çocuğu ayırt edemeyen kapasite de ki beyinleri yakın gitsin.
İyi dileklerle bitirmek isterdim ama hayatta malesef pek iyi şeyler olmuyor bu ara. Doğanın bize verdiği mesajları anlamamakla beraber sanki dünya ya kafa tutuyoruz. Allah sonumuzu hayır eylesin...
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.