- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYADA NELER OLUYOR?
Keşke imkanım olsa da özellikle Avrupa’yı gezsem, gözlemler yapsaydım. Keşke zamanında birkaç yabancı dil de öğrenseydim.
Neden böyle söylüyorum biliyor musunuz? Merak ediyorum, dünyanın diğer ülkeleri de bizim gibi mi diye.
Mesela İngiltere’de bir öğretmen ders anlatırken Türkçe sözcük kullanıyor mu?
Orada da matematikten hiç hoşlanmayan matematik öğretmenleri, İngiliz tarihini sevmeyen tarih öğretmenleri var mı?
Onlarda da İngiliz Dili ve Edebiyatı anlatılırken öğretmenlerin hemfikir olmadıkları onlarca konu var mı?
Orada da bir fikir adamı bir konuda görüş bildirirken dinleyenlerin ilk önemsediği konu konuşmacının siyasi görüşü mü ve diyorlar mı ki:”Bu kişi benim görüşümden değilse her söylediği yalandır, yanlıştır.”
Orada da özellikle dini günlerde dini tartışmalar çıkartıp ( sakız çiğnemek orucu bozar mı benzeri) olmadık görüşler savunuluyor mu?
Orada da öğretmenler cep telefonunun eğitime zararları yüzünden öğrencilerle bir cebelleşme içinde mi?
Oralarda da öğrenci ile öğretmen arasında çıkan bir anlaşmazlıkta. öğrencinin yakınları tarafından anında okul basılıp öğretmenin haddi bildiriliyor (!) mu?
Oralarda da hasta sahipleri sağlık personelini stres atmak için kum torbası yerine kullanıyor mu?
…
Bu soruların cevabını öğrensem ne olacak?
Öğrenelim ki mevcut hali her yerde böyledir diye, kabullenmeyelim. Kabullendiğimiz bu anormalliklerle yaşamayalım. En azından yapılanların anormallik olduğunu bilelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.