- 471 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İSLAMOFOBİ TERÖR VE İSLAM
İSLAMOFOBİ TERÖR VE İSLAM
Hayır, bu İslam değildir. İslam asla ve asla teröre izin vermez. İslam ne canlı bomba olmaya, ne sırf inanç adına eylem yapmak amacıyla adam, asla ve asla çocuk öldürmeye izin vermez.
Bu nasıl bir İslam’dır ki Peygamber Efendimizin hayatında rastlanmayan yöntemlerle cihat anlayışı yayılmakta, müntesipleri İslam dışı yöntemlerle Allah rızasını kazandıklarını sanmaktalar.
Bu ne biçim bir İslam anlayışıdır ki Edille-i Şeriyye’de bulunmayan yöntemler icat ediyor, bu yöntemlerle Allah’ın rızasını talep ediyor. Bu son asırda icat edilen bu İslam dışı, insanlık dışı yöntemlerle İslam’ı ikame etme anlayışı nereden çıktı. Muhtemelen İslam düşmanı mihrakların yönlendirmesinin etken olduğu bir yol bu.
Beşini kol faaliyetlerinin cahil Müslümanları suret-i haktan görünerek yönlendirdiği açıkça belli oluyor. Bu yönlendirmeler sonucu meydana gelen terör İslami terör olarak adlandırılacak ve bu yolla dünya çapında bir İslam-o-fobi meydana getirilecektir.
Büyük bir planın parçası aşikar olan bu durum bir komplolar bütünüdür ve Yeni Roma’nın İslam’ın başına ördüğü büyük bir çoraptan başka bir şey değildir. Son Pakistan olayı göstermiştir ki İslam’ın bu tür terör olaylarıyla hiçbir alakası yoktur. Yalnız ve yalnız kendine İslam süsü veren dış mihrakların kontrol ettikleri taşeron kuruluşların eseridir ve İslam süsü ve makyajıyla donatılmış, tamamıyla İslam-dışı hareketlerdir.
Gerek Boko Haram örgütü, gerek El-Kaide, gerek El-Nusra ve gerekse Işid örgütleri hep bu kategoriye giren batı kontrollü örgütlerdir, hepsi de İslam’ın barışçıl imajını silmek, ona zalim, insanlık dışı bir görüntü vermek için kurulmuş, ya da işbirlikçiler eliyle kurdurtulmuş uluslararası Kontra-gerilla örgütleridir.
Yeni Romanın uluslararası sömürü düzenini sürdürmesi, onu daha ileri götürerek kökleştirmek amacıyla kurulmuştur bu örgütler. Bizzat CİA-MOSSAD kaynaklıdır. Birçoğu Suudi sermayesiyle finanse edilmektedir.
İslam düşmanı bu yeni Roma İslam’a öyle bir uluslararası komplo kurmuştur ki bu gün Müslümanlar bile bunun farkında olmamakta, bu komploya kurban olmakta, bu oyunda kolayca figüran olarak kullanılmaktadırlar.
İslam dünyasına her gün yeni, bir oyun, hile ve aldatmacayla yönelmektedir bu Yeni roma. Komploların biri bitmeden diğerini yürürlüğe sokmakta böylece İslam dünyasını köşeye sıkıştırmakta, dünya çapında sürdürdüğü zulüm ve sömürü düzenini daha da karışık hale getirmektedir.
Ama artık İslam dünyası uyanmıştır. Her ne kadar bu tür komplolara alet olacak çok sayıda cahil Müslümanın varlığı bir gerçekse de Müslüman halklar artık işin gerçek yüzünü fark etmektedirler. Çok yakın zamanda batının bu oyunu da diğer oyunları gibi bozulacaktır.
Pakistan’da masum çocukları sınıflarında öldüren zihniyet asla Müslüman olamaz. Afgan Taliban’ın dahi karşı çıktığı bu eylem kimin adın yapılmış olduğu bu gün gazetelerde satır aralarından anlaşılmaktadır. Olay olur olmaz Pakistan hükümetine birlikte savaş teklifi veren Yeni Roma’nın batısı olan ABD’dir. ABD bu komplo sayesinde Pakistan’ı işgal etme peşindedir. Afganistan’ı Taliban ve El-Kaide, Irak ve Suriye’yi Işid ve El-Nusra, Afrika’yı Boko haram gibi örgütlerle işgal etmiştir bu yeni Roma.
Türkiye’yi ise paralel örgüt vasıtasıyla ele geçirmeyi planlamakta, başarıya ulaşsaydı tüm Sünnileri kukla bir halifeyle yönetim sömürmeye devam edecekti. Şiiler zaten bu Yeni Romanın gizli müttefiki İran tarafından kontrol edil ekte yıllardır. Böylece İslam dünyası bir şekilde bu yol ve yöntemlerle Yeni Romanın büyük sömürgesi haline gelecektir.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.