- 887 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GURBETTEN SANA
Birtanem,
Bu gün gurbetin hüzünlü akşamlarından sana mektubunun cevabını yazıyorum. Bir müddet işe gidemedim.Nasıl giderim...kendimi iyi hissetmiyorum bir tanem.
Evde yatarken sana yazayım dedim.Bazen evde olmak iyi ama hasta olunca hiç önemi yok.Çünkü şurada hasta yatarken birinin bir çorba yapması ne kadar önemli...ama yok kimsem. Yine ben kalkıp zar zor bir çorba yapmaya çalışıyorum...çorba pişti,ben yatıyorum yeniden dinlenmem lazım,çorbayı sonra içerim.
Annem burada olsaydı ben daha rahat olurdum.Çünkü o bana iyi bakardı...
Nasıl önceleri okuldan eve dönünce evde beni bekleyen sıcak aile yuvamı,sıcak karşılayışları ve o tüm kardeşlerimle geçen akşam yemek saatlerinin güzelliğini ,derslerimiz bitince ,masal saatlerinin gelmesi ve sonra tatlı rüyalarla uykulara dalışımızı ne çok özlüyorum bir tanem. Gözlerim buğulandı yine.Şu an yatarken bunları hayal ediyorum.
Ne çok özlüyorum memleketimi,Türkiye’mi.
Yine bir gurbet türküsü dudaklarımda: (Gurbete düştüğüm günlerden beri) (Ömrümün öksüzdür zevki kederi)
Sonra kalkıp çorbamı içtim ve yattım.Dinlenmem lazım yarın işe gideceğim.
Bir tanem,
Bu gün kendimi iyi hissettiğim için hemen kalkıp kahvaltımı yapıp yollara düştüm yine .
Kuşlar gibi hafifim şimdi,bazen içimde küçük sevinçler ve kelebekler var... neden mi ?
Çünkü senin mektubunu okudum. Bu beni tabii ki mutlu etti...onun için yanımdan geçen her kese selam veriyorum, onlar da alıyorlar tabii selamımı.Acaba bu kim mi diyorlar, ne diyorlar...umurumda değil, ben senin sesini duyduğum için çok mutluyum bir tanem. Tabii ki mektuptaki sesini,yazıtını.
İş yerine geldim,Dalya mutluluğumu fark etti: (Ne oldu ) diye sordu.(Yoksa bu gün doğum günün mü,bir mektup mu aldın ?) Ona mektubu gösteriyorum ve onu Dalya yı öpüyorum.O da mutlu oluyor. Hadi gel kahve içelim şu an iş sakin diyor.Oturuyoruz,kahveyle şvatz vilde kirş adlı pastadan yiyoruz.(Siyah kara orman pastası)
Ben bunu çok seviyorum. Sonra bu gün mutlu işlere dalıp gidiyoruz.İtalyan arkadaşım Marya da bize katılıyor.
Bir tanem,
İşte görüyorsun,sizlerden bir güzel haberler almak,hasta da olsam beni iyileştiriyor mutlu ediyor.
Akşam eve dönüyorum, bu dönüşte koşturmayacağım,iki üç saatimi kendime ayıracağım.Caddede yavaş yavaş yürüyorum,marketlere bakıyorum kendime bir şeyler almak istiyorum.Ne mi aldım dersin? Bir bebek aldım,çok beğendim almak istedim ve aldım.Sonra çikolata aldım,bir defter ve kalemler aldım.Yeniden yürüyorum eve doğru
Bu günüm güzel geçti Bir tanem. Yarına Allah Kerim. İnşallah iyi olur.
Selam ve sevgilerim sizlere Frankfurt’ an. Yine yazacağım.