- 1460 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Güzelliklerle kalın
Onuncu köy yolculuğunda oldum hep, dokuz köyden kovulmadım kendim gitmeyi seçtim hep. Gitmenin çeşitli sebebleri vardır. Baskı, adeletsizlik, kışkırtma, aba altında sopa gösterme.
Ben deliyimdir, uçurumlarda yaşamayı severim. Riyayla işim olmaz.
Teknik arızalar en çok da insanın beynindedir, cerrahi müdahaleyle de pek sonuç alamazsınız.
Doğur tektir, eğri bir sürü halinde yol alır. Herşeye rağmen insan olmak insan kalmak güzeldir. İnsanlar kendi içindeki fesatı, çirkinliği üzerinize sıçratmaya çalışırlar. Ama kimse kimseyi kirletemez. Herkes neyse odur, o kalır.
Bir arkadaşım vardı, "hak verilmez alınır!" derdi. O hep haklıydı, şimdi daha iyi anlıyorum.
Siteye giriș amacım hep şiir oldu, tam oniki yıl aralıksız sitede aktif oldum. Çok kişiyi tanımıyorum. Son iki yılda tanıştığım insanlar oldu, daha öncesinde tek kişi tanımıyordum. Genelde sessiz kendi köşemde paylaşımımı yapar, bir kaç şiir okur, yorum yapardım. Bu durum halen öyle...
İnsanları tanıyınca bir takım olumsuz şeyleri daha iyi görmeye başladım. Keşke tek kişiyi dahi tanımış olmasaydım, olumsuzluklar da gözüme batmazdı.
Bugün uğradığım bir haksızlık belki de gitme zamanın geldi dedi.
Belki mola belki bir daha uğramam siteye. Kına kutsaldır, sevinecek bir kaç kişiye diyorum ki yakmayın.
Güzelliklerle kalın, bana düşman olanlar hariç.
" Kısa çöp uzun çöpten hakkını alacak elbette!"
sude nur haylazca
YORUMLAR
Sonra mı? Sonrası malum;
Kim ne yaptıysa önüne çıkacak.
Ama eninde, ama sonunda.
Ahmed Arif🎀
Sude kaçtı:)))
Çawww
arel.
"Dünyada hep arsızlar, çığırtkanlar, kötüler ve iki yüzlüler kazanır ama sen onursuz bir kazancın, onurlu bir kaybedişe asla ulaşamayacağını bil ve hep iyi kal.."
ve yine kötüler kazanır:)
sevgiler mutlu kalın hep...
:(
kırık kadeh tarafından 7/8/2019 11:28:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
kadir korkmazoğlu
güzel kal hep yüreğin gibi içten ve derin..
sakın kendini ufak şeyler için üzme , güçlü ol hep dik dur ve hayatın tadını çıkar
çocuklar gibi gözlerin gülsün can.
selametle.
Eğer bir haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız, orası kolay; bundan dolayı gitmeyin.
Ha, kolay derken..
Neticede birileri piştovunu alıp kapınıza dayanmadı.
Yani?
Burada her şey kelimelerle olur.
Size haksızlık yapıldıysa, kelimelerle;
Ben de dişini kırabilirim kezepkalındların, kelimelerle..
-Sude Nur Haylazca-
Teknikmiș arıza.
Çok teşekkürler
İlahi adalete bırakmak en güzeli
Hoşçakalın, güzelliklerle.
Gitmek, sevgili Sude...
Belki de sıra bendedir.
Gitme.
Gülüm Çamlısoy tarafından 7/8/2019 10:13:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
-Sude Nur Haylazca-
"Her şerde bir hayır, her hayırda bir şer vardır, hayattaki felsefem bu oldu hep. Çok yıprandım.
Güzelliklerle kalın.