- 1042 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
OKUNMAYAN MEKTUPLAR SON
Serseri mayından farksız halimin gamsız mümessili. Bir tek ben miyim dert edinen şu acınacak halimizi.
Neyse ki Bu gün bir çok şeyin son bulduğu bir gün olacak. Mesela Tanrıdan umutsuzca seni dileyerek kendimi tüketmenin sen sen diye döktüğüm mürekkebin, hiç gelmeyecek bir yolcuyu beklemenin sonlandığı bir gün.
Ve dahası hani bir işaretin gelseydi tarafınca büyük, küçük, önemli, önemsiz fark etmez hani olsaydı sonsuza dek dayana bilmem için bir nedenim o ulvi his gibi tükenmez tüketmeme izin dahi vermez. Belki bir çok şeye katlana bilirdim. Ama olmadı gelmedi bir selamın ve ben bil ki bu yüzden delirdim dinmiyor feryadım vede dinmez tutunmam için bir neden bulamıyorum bulduklarım sa mantığımı ikna etmeye yetmez.
Vakti doldu çılgınca sevip aptalca beklemenin. Kararlıyım ve üzgün bil diye söylüyorum harabeden farkı yok namutlu halimin faturası gönlüme kesildi yine hazin bir sona yaklaşan bezgin benzimin. Adı yok Sensizlik diye sürüklendiğim arbedenin . Kopan ıssızlığımın parçaları sığmazken kağıtlara sanki şarapnel hoyratlaşan densizliğim. koşarken Bin günaha canımı yakıyor İçimde yarattığın bilinmezliğin. Neye bulanıp ne ile yıkanırım düşerim içine bitmeyecek bir hadsizliğin son sözü olurum ölümlü sevdaların. Ve kölesi ğözlerime meyilli her ezginin.
Mutlu Kal enkazımın mimarı ve sahibi mukaddes bildiğin her şeyin
Serdar KURT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.