- 474 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE DEĞİŞİYOR
Ekonomi ve demokrasideki zenginlik teknoloji, tarım, esnaf,
kamu kurumları, polis, asker, siyasi partiler ve liderlerin söylemleri ve uygulamaları değişiyor.
Devletin içe kapanık konumu Şeffaf hale geliyor.
Yerel yönetimler artık profesyonelce yönetiliyor.
İşe göre adam mantığı yerine işin ehli uzmanı profesyoneller aranıyor.
Özelleştirmeler dış sermaye yatırımları ekonomide istikrarı devam ettiriyor .
Tek bayrak, tek devlet, tek millet Türkiye’nin rotasını belirliyor.
Yeter söz milletindir sözü tam anlamı ile bütün kurumlara yayılıyor.
Türkiye deki her problem uzlaşarak çözümlerler bekliyor.
Kavgacı uzlaşmaz politikacılar yavaş yavaş siyasetten ve partilerinden ellerini çekecekler gelecek yeni politikacılar uzlaşmacı tavırları ile Türkiyeyi dünyada hak ettiği yere taşıyacaktır..deniyor
Millet artık kavga istemiyor. Işığın ucu göründü. 23 haziran seçimi
Türkiyeyi geleceğe güvenle taşıyacaktır Boş laflara vaatlere değil gerçekçi politikalara oy verecekler.
Her sıkıntının sonunda ferahlık vardır mantığı ile hareket ederek .. Dünyadaki ülkelerde Türkiye’nin bu değişiminden çok memnun olacaklarmı . Osmanlının devamı olan Türkiye rotasını çizdi. Global dünyada Türkiye’nin hak ettiği yere geleceği belli oldu. Asyayı Avrupa’ya bağlayan Türkiye her alanda gelişiyor büyüyor. Türkiye yi senelerdir iç çekişmelerle geriye götüren politikalar ve politikacılar yavaş yavaş tasfiye oluyor. Halkımız devletle barışıyor.
Millet devletine güveniyor. Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir sözü gerçek anlamda her kuruma yansıyor. Millet devlet için varsa devlette millet için vardır.
Türkiye’nin istikrarını bozmaya çalışan iç ve dış mihraklar artık kendini göstermeye (deşifre olmaya) başladılar. Ülkemizde geçmişteki hatalarımızın tekrarlanmaması için Türkiye’deki taşların tek tek yerine oturması gerekiyor.
Türkiye’de Rahmetli Adnan MENDRES’in ve üç bakanın asılması ve Türkiye’de yapılan darbeler muhtıralar sağ-sol davaları olayları artık tarihe karışıyor.
PKK terör örgütün 40 yıldır sürmesi Alevi –Sünni meselesinin bu zaman içinde körüklenmesi laik- anti laik meselelerinin gündeme getirilmesi
Türkiye’de oynanan oyunların gerçek yüzünü ortaya çıkarıyor.
AK Parti ve muhafazakarların önlenemeyen yükselişi tesadüf değildir.
Bunların geçmişte belediye yönetimlerindeki hizmetlerinin meyvesi ve hükümetteki olumlu başarılı çalışmalarının devamıdır.
Ülkemizi bölmeye çalışan emperyalist ülkeler
onların Türkiye’deki uzantıları
PKK er geç milletimizin tükürüğü ile boğulacaktır
Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.