- 695 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRENME VE BİNG BANG
Bin Bang Teorisi ile öğrenme arasındaki işleyiş ne kadar bir birine yakın. Birinde evren sıfırdan başlayıp gittikçe genişliyor, diğerinde de öğrendikçe insanın bilgi haznesi genişliyor. Aklıma şu gelmedi değil, bu konuda Stephan Hawkıng’ in sözleri dikkat çekici geldi bana; “Allah, evreni tümüyle keyfi bir yolda gelişecek şekilde tasarlayabilirdi. Ancak öyle görünüyor ki Allah, evrenin belli yasalar uyarınca, çok düzenli bir şekilde yavaş yavaş gelişmesini tercih etmiş.” Öyle değil mi? Gittikçe derinlik kazanma söz konusu…
Beyinle ilgili yapılan bilimsel araştırmalar da da beynin de giderek genişlediği bilgiyi aldıkça bu sürecin devam ettiği söyleniyor.
İrfan Yıldırım Çevik
YORUMLAR
Hawking bu söz ile sizinle aynı şeyi söylemiyor. Zaten deizm ile ateizm arasında gidip geldiğini, sahip olduğu Tanrı inancının sizinki ile aynı olmadığını defalarca kez vurguladığını araştıran kişi görebilecektir. Elbette bu hali ile inanmak sizin seçiminizdir.
Sevgilerimle...
İrfan Yıldırım Çevik
Den(iz)
Den(iz)
İrfan Yıldırım Çevik
Evrende düzen ilahi kuralla kusursuz sürüyor, Dünyamızda hadsiz insanların kanunları tüm canlıları süründürüyor. İlahi adaleti istemeyenler belasını her zaman buluyor.
Haddini bilen kulların ömürleri bereketli ve daim olsun.
Güzel bilgiler için teşekkür ediyoruz.
Okurlarınız bereketli olsun.
Güzellikleri yazanlar, okuyanlar güzellikleri er geç bulurlar. İNŞAALLAH