- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GELME YENİ YIL…!
Acılarla, hüzünlerle, felaketlerle bir yılı eskittik.
Oysa ne çok hayallerimiz, ne çok dilek ve temennilerimiz vardı bir yıl öncesi, hepsini hüsranla tükettik.
Hiç biri gerçeğe dönüşmedi, yine hüsran yine gözyaşları akıttık yüreğimize.
Savaşlar, donarak can veren asker ev çocuklar, yine asık suratlı insanların sorumsuz beyanatlarını izledik.
Bu yılda gülemedik, güldürmeye çalışan insanları bile ağlattık.
Yine benzer acılar yaşatacaksan eğer, gelme yeni yıl…
Bir çocuk açlıktan ölecekse, Müslüman ülkemde, sözde Müslümanlar masum insanları katledecekse, Zalime meydan okuyan masumlar ezilecekse, gelme yeni yıl.
Özgür basın susturulacak, kalemleri kırılacaksa, İmansız siyasetçiler ALLAH adı ile bizleri kandıracaksa, dünün mağdurları yarın mağruru oynayacaksa, gelme yeni yıl.
Kadınlar fiziki şiddete maruz kalıp katledilecekse, ufacık çocuklar cinsel istismara kurban edilecekse, suçlular, katiller elini kolunu sallayıp gezecekse gelme yeni yıl.
Doymayacaksa zenginler, bir lokma ekmeğe muhtaç edilecekse fakirler, iş bulamayacaksa üniversiteli gençler, kendi kendisine yetmeyecekse çiftçi ve köylüler, gelme yeni yıl.
Adalet terazisi doğru tartmayacaksa, her önüne gelen hapse atılacaksa, haklarını arayanlar terörist yapılacaksa, RIZKI VEREN ALLAH olduğu halde güce tapılacaksa, gelme yeni yıl.
Dünyadaki yaşam paydaşlarımız olan hayvanlar katledilecekse, yaşam alanlarımız kirletilecekse, ormanlarımız sermayeye peşkeş çekilip ateşe verilecekse, gelme yeni yıl.
Elbette 2019 için benimde dileklerim var. Tüm dünyada savaşların son bulması,
Başta ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti olmak üzere, bütün Dünyadaki iyi insanların en iyi dilekleri, benimde dileğimdir. Din dil, ırk ayırt etmeksizin daha adil bir dünyada barış ve huzur içinde yaşamak için, sevgiyle kucaklaşmak, dostça paylaşmak için gel, geleceksen. Başımız üzerinde yerin var. Hoş geldin Yeni Yıl, Hoş geldin 2019.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.