- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM 5. BÖLÜM
MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM 5. BÖLÜM
YENİ NESİL ( MÖES ) MARKA KÜLTÜRLÜ ÖRGÜN EĞİTİM SİSTEMİ PROJEMİZİN UYGULAMA YÖNTEMİ ;
( Eğitimci – Teorisyen Psikologlar ) tarafından idareci ve öğretmenlere Yeni nesil (MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim programının, aşılama çalışma semineri sonrasında; psikometrik Testler uygulanacaktır, test sonuçları (MÖES) Marka kültürü sertifikasını almayı belirleyecek ve başarılı idareciler ve öğretmenlerin belirlenmesi ile (MÖES ) proje uygulamasına başlanılacaktır.
İdareci ve öğretmenlerin ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim programının aşılaması hakkında Psikometrik eğitimlerinin tamamlanması ile, Psikologların öğrencilere uyarlayacağı, erken yaşta kişisel gelişim tabanlı genel eğitim psikometrik testleri ile uygulama ilerliyecektir.
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde öğrencilere Disiplin ve ceza uygulaması ;
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde; Öğrencilere ceza uygulaması yoktur. Başarı ortalaması zayıf olan öğrenci, başarısızlığından dolayı küçümsenmeyecek ve başarılı arkadaşları ve öğretmenleri tarafından desteklenerek başarı elde edilmesi sağlanacaktır.
Destek sağlanan Öğrenci dönemsel sınav marka kültürü puan ortalaması kişisel olarak ( 40 ) Marka kültürü puanın altında kalmış ise, öğrenci gelecek yıl’ ki bir üst sınıfa geçme hakkını kaybetmiş demektir.
( 40 ) marka kültürü puan altında kalan öğrencinin, sınıf geçme hakkını dondurarak, gelecek yıl aynı sınıfa devam eder ve ( 40 ) Marka kültür puanın, altında aldığı puanın ( % 50 ) ‘ si ile kaldığı yerden devam eder, diğer ( % 50 ) ‘ lik marka kültür puanını ise, kaldığı sınıfın marka kültür puan ortalamasına hibe eder.
-* Yeni nesil (MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde öğretmenlere Disiplin ve ceza uygulaması ;
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemin ’de öğretmenlere ceza uygulaması yoktur.
Başarısızlığı tespit edilen ve düşük marka kültür puan alan öğretmenler. Anadolu’nun en ücra köşesine sürgün edilmeyecek, aksine Marka kültürlü örgün eğitim de başarılı olan okula atanması yapılarak, marka kültürü başarısı sahibi olması sağlanacaktır.
Yeni n esil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde öğretmen ve öğrencilere Sağlık kanaat notu uygulaması;
Yeni nesil (MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde; Öğrenci ve öğretmen derslere devamsızlık edemez, ders akışından kopan öğretmen ve öğrenci düşük marka kültür puan alır ve kişisel notu gibi sınıfın ve okulun genel not ortalamasını doğrudan olumsuz etkiler.
Devlet hasta hanelerince verilmiş resmi istirahat raporları geçerli olacaktır, istirahat raporların süresi ( MÖES ) marka kültürlü örgün eğitim sisteminin işlenmesini olumsuz etkileyecek gün sayısı olamaz.
Yeni nesil ( MÖES ) marka kültürlü örgün eğitim sisteminin başarı verimliliğini olumsuz etkilemeyen istirahat raporlu, günlerindeki eğitim boşluğundaki not eksiklikleri, dönem ve yıl son’u puanlaması yapılırken, sağlık isnisnası kanaat notu, mevcut düşük nota eklenir.
Sağlık isnisnası kanaat notundan; Devlet hastanesinden, istirahat raporu alan ve devlet tarafından resmi izin verilen öğretmenler de yararlana bilecektir.
2 - Projenin, daha önceki başka bir projenin devamı olması durumunda, bu projenin öncekinin sonuçları üzerine nasıl inşa edileceğini belirtiniz. Varsa daha önce yapılan değerlendirmelerin başlıca sonuçları ve önerilerini yazınız.
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi programımız; kendine özgü işletim ve yürütme metoduyla, yeni nesil kişisel ve toplumsal gelişimin öncüsü ve emsal temsile edilecek, bağımsız ve kendi kendini , içten içe denetleyen, sorgulayan, yenileyen ve raporlayan, çok özel yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim projesidir ve her hangi proje ve projelerin yaması değildir.
-* * 3 - Projenin sonuçlarının nasıl izleneceğini ve iç/dış değerlendirmeye dair prosedürlerini açıklayınız;
Yeni nesil (MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin kendine özgü sonucu takip etme metodu ile proje kontrol merkezinin takip ettiği, sınıftan başlayan ve MEB.’na kadar ilerleyen özel, denetleme ve raporlama sistemi vardır.
**- 4- Çeşitli aktörler ve paydaşların projedeki rollerini ve katılımlarını tanımlayın (yerel ortak(lar), hedef gruplar, yerel yönetimler, vb.), ve bu rollerin onlara veriliş nedenlerini açıklayınız;
*Projenin uygulanması için önerilen yapı ve ekip (işlevlerine göre: burada kişilerin isimlerinin belirtilmesine gerek yoktur);
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin yerel ortakları :
Proje ortağı : uluslararası patentli marka ve marka mağdurları derneği,
Proje yürütücüleri : T.C. Başbakanlığı ve TC. Milli eğitim bakanlığı, TC. Aile ve sosyal politikalar bakanlığı, Türk patent enstitsü kurumu, yerel yönetimler ve ilgili kurumlar. Olacaktır.
- ** 5-Projenin uygulanması için önerilen temel araçlar (alınacak ya da kiralanacak donanım, araçlar ve malzemeler);
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin. Türkiye genelinde, aşılama çalışmalarının doğru çalışması ve sistemin takibi için, Proje merkez ofisi ve veya gerekirse şubeleri, Otomobil ve seminer ekibi için kabinli aracı, Büro mobilyaları, kırtasiye ve iletişim hat ve ekipmanlarına ihtiyaç olacaktır.
- ** 6-Paydaşların genel olarak projeye ve özelde faaliyetlere karşı tutumları>
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin; Türkiye ye çok faydalar sağlayacağını ve Türkiye için geç kalınmış, erken yaşta kişisel gelişim amaçlı örgün eğitim ve öğretim sistemi olduğu hakkında olumlu görüşler alınmıştır.
Yeni nesil kişisel ve toplumsal gelişimi güçlendiren özel projemiz, fikri haklardan dolayı saklı tutulduğundan, sokaklarda halka, okullarda öğrenci ve öğretmenlere, çok sayıda ve açıklamalı anket ve veya makullük testi yapılmadı, kısıtlı sayıda mevcut eğitim sistemine ve konuya hakim insanlarla görüşüldü. (Veliler,Öğretmeler,Öğrenciler, psikologlar)
1.13. Proje İzleme ve Değerlendirmesi:
<İç ve Dış İzleme Değerlendirmenin nasıl olacağına dair bilgi veriniz. Raporlar ve ziyaretler.
5. BÖLÜM SONU 27/12/2018
--------------------------------------------------------------------
Merhaba. .
Ortalama 60 sayfada toplanan ve ozel olan MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM PROJENİN DİĞER BÖLÜMLER, ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLER İÇİNDE PAYLAŞILMASI DEVAM EDİLECEKTİR. .
NOT:
PROJEM. ( MEB ) nın başlattığı 1000 öğretmen 1000 Fikir kapsamında iznim alınmadan kullanılamaz, önerilmez. .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.