- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük Bir Hatırlatma
İnsan mutlu olmak için neyi bekler ki? Mutluluk beklenilmesi gereken bir şey mi? Bana göre yaşanılması gereken bir duygu. Kendini mutlu edebilir insan. Özünde oluşturacağı küçücük bir mutluluk ışığıyla çevresini aydınlatıp beraberce büyük bir ışık kaynağı yani mutluluk kaynağı olmak varken neden karanlıkta kalmayı seçer insan. Karanlık görülmemesi gereken bir şeyi saklamak için idealdir belki bu sebepten aydınlığa çıkmaz insan. Mutsuzluk belki de birileri için en büyük besin kaynağı. Bu kaynaktan beslenen sınırlı sayıdaki kişileri doyurmaktansa bütün insanlığı doyurmak daha mantıklı bir iş değil midir? Belki de dünyamızda bütün insanlığa yetecek kadar her şeyden mevcut. Fakat sadece bir kaç gözü aç insan yüzünden bütün insanlık karanlıkta kalmakta, hayatı hep tek pencereden ibaret sayıp temaşa etmek zorunda kalmaktadır. Yapmamız gereken eylem bana göre önce kendimizde bulunan nadide güzel yönlerimizin inkişaf etmesini sağlamak, kendimize yetmeyi öğrenmek ve daha sonra çevremizdekilere odaklanıp onlara da bu anlamda yardımcı olmak. Bunu başarabilirsek eski zamanlarda dünya huzuru, barışı ve özgürlüğü savunmuş özünde güzel hasletler barındıran aktivist ruhlu nadir kişilerden olup, onların izinde devam ederiz. Onların önderliğinde ki güzel bakış açılı düşünce helezonunu da çevremizde barındırarak dünya huzurunu sağlarız. Ve dikkat etmeliyiz ki bunu yapmaya çalışanlar hiçbir zaman şiddete başvurmamış aksine insanlığa sevgi tohumu ekmek için mücadele etmişlerdir. Hep engellemek isteyen habis ruhlu veya da bu tarz kimselere hizmet etmeyi şiar edinmiş kişi veya topluluklar çıkacaktır karşımıza ama bunlar bizi yapacağımız doğru işlerden alıkoymamalıdır. Bilakis daha çok şevkle ve hep iyiliği, mutluluğun özünü daha iyi bilip yapmayı amaçlamış, derinliklerinde bir yerlerde büyümeyi bekleyen ışık huzmesine sahip insanları bulmalı, bütün güzellikleri ulaşabildiğimiz bütün insanlara anlatmalı ve özellikle yaşayarak göstermeliyiz. Haydi, hep beraber mutluluğu paylaşalım ve yayalım. Bunun için paraya veya çabaya hiç gerek yok karşınızdakine gereken değeri verip başlangıç olarak küçük bir tebessüm edin yeter..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.