- 854 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
OCAĞIMA DÜŞTÜNÜZ SONUNDA
(Yarım asırdır yazıyor söylüyor haykırıyorum cesurca. Siz gelin benim sesime kulak verin. Beni okuyun beni dinleyin. Yoksa sizi ben bile kurtaramam diye!
Düştünüz mü şimdi elime!)
Ey benim nasihat ve azar ile yola getirip, gerçeklere inandıramadığım biçare halkım!
Ey benim yıllardır emperyalist dış güçlere tam bağımlı Amerikan uşağı olan satılmış idarecilere kul köle olmuş, taş eksen buğday bitecek bu aziz toprakları çöle çevirip, ithal edilen samanla karnını doyurmaktan zerrece gocunmayan akıl ve ahlak mağduru onursuz halkım! (Gerçekleri gören gerçek yurtseverleri tenzih ederim)
İslam İslam diye çığlıklar atıp, kara parayı dünya malını Yaradan’ın Allah’ın yerine koymuş (Haşa) onlara
tapan gözü dönmüş sapık güruh!
Ne için kimler için olduğunu bilmeden, ateş çemberi altında, düşman ülkelerin topraklarında toprağa düşen sayısız hesapsız Canlar bile sizi durduramadı bu çıkar çılgınlığından.. Aldığınız kan bedelleri yetti susmanıza.
Fetö masalına inanıp attınız kendinizi ortalara, oldunuz kahraman aklınız sıra.
Korkudan öldüğünüz tek şey Solcular ve Sosyalist görüşün yaygınlaşması oldu.
Çünkü Hak Hukuk Adalet Emek ve Vatan topraklarına sahip çıkmak vardı bunların içinde.
Akşam yatıp sabah ülkenin en zengini olarak uyanmak yoktu.
Yiyip içip yan gelip yatmak, akıl almaz şaşaalı hayat hele hiç yoktu çünkü.
Çıplak geldik çıplak gideceğiz oysa…
Efendim! Duyamadım?
Din mi elden giderdi?
İslamiyet’ in bir mezhebi ve adaletin timsali HZ. Ali’ ye inanan Alevilere ezeli düşman olup onları katleden..
Onca aydın yurt sever İnsanı otele doldurup yakan bir dini inançtan mı söz ediyorsun bana sen!
Hangi inançtan olursan ol, bu durum bütün insanları yaratan Yaratanla yaratılanın arasındadır yalnızca.
Ve onu sen yüreğinin en saf en derin en kutsal yerinde besler, büyütür ve yaşatırsın yana yan sessizce.
O Yaratan ki senin kalbinden düşüncelerinden geçeni zaten bilendir.
Sen O’nu o riyakar sahte camide çekilen fotoğraf ve şekil itibariyle mi kandıracağını sanırsın be gafil!
Ve her insanın onu yaratan Allah’ı birdir tektir ve aynıdır.
Bütün yollar O’na çıkar.
Bütün inanç kapıları O’na açılır,
Sen yeter ki İnsan ol.
Dinimi sordu.."İnsan.." dedim,
Irkımı sordu:.. "İnsan.." dedim,
Kıblemi sordu.."İnsan.." dedim,
Yolumu sordu:.. "İnsan.." dedim,
Alışık değildi çekip gitti...
Aziz Nesin
Ömrün şu biten neşvesi tâm olsun erenler
Son meclisi câm üstüne câm olsun erenler
Şükrânla vedâ ettiğimiz cân-ı fenâya
Son pendimiz ah-lâfa devâm olsun erenler
Câizse Harâbât-ı Ilâhî’de de herşey
Yârân yine Rindân-ı Kirâm olsun erenler
Tekrar mülâkî oluruz bezm-i ezelde
Evvel giden ahbâba selâm olsun erenler.
Yahya Kemal Beyatlı
hayat bize mutlu olma sansı vermedi sevgili
biz kendimizden baska herkesin
üzüntüsünü üzüntümüz, acısını acımız yaptık cünkü...
dünyanın öbür ucunda, hic tanımadıgımız
bir insanın gözyası bile içimizi parçaladı
kedilere agladık, kuşların yasını tuttuk..
yüregimizin yufkalıgı kimi zaman
hayat karşısında bizi zayıf yaptı
aslında ne güzel şeydir
insanın insana yanması sevgili..
ne güzeldir bilmedigin birinin
derdine üzülebilmek ve çare aramak
ben, bütün hayatımda, hep üzüldüm, hem yandım..
yaşamak ne güzeldir be sevgili...
sevinerek, severek, sevilerek, düsünerek...
ve o vazgeçilmez sancılarını duyarak hayatın.
Yüreğimin sesi oldun sen Ey Yımaz Güney…
YORUMLAR
Merhaba;
Efendim benim sayfam atışma tartışma sayfası değil. Görüyorum ki kendinize göre söylemek istediğiniz şeyler var. Bunu benim sayfamda değil kendi sayfanızda yapın lütfen. En doğrusu bu olur.
Benim ideolojim ve inancım bana sizinki size ait.
Gülme konusuna gelince çekirdeğe ve gülmeye bunca meraklıysanız istediğiniz kadar gülebilirsiniz. Benden de size hatırlatmak isterim çok komik duruma düşüyorsunuz yazdıkça..
Sağlıcakla kalın.
DEVRİM DENİZERİ tarafından 7/1/2018 4:03:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
DEVRİM DENİZERİ tarafından 7/1/2018 4:04:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beni nasıl bahtiyar ettiniz anlatamam..Özellikle bu sitede hemfikir olduğum değerli bir ismin çıkacağını hiç düşünmemiştim..Öncelikle yurdum adına çok teşekkür ederim..
Evet layık oldukları gibi yönetilmek...İşte bütün mesele..Ve asıl sahip olduklarına bedel ödemedikleri gibi zerrece sahip çıkıp koruyamadılar...Çok yazık oldu ülkenin aydınlık geleceği uğruna yitirdiğimiz onca kahramanlarımıza...
Selam sevgi ve esenlik dileklerimi yolluyorum.
"Milletler layık olduğu şekilde yönetilirler".! Bizde aynı,laıkmışızki buna bunlar bizi yönetiyor.! Kurunun yanında yaşda yanar misali,ben kabul edemiyorum kurular için yanmayı ama bir dahaki sefere seçim nasıl olur şimdiden merak ediyorum.! Bir tek islam ülkesi varıdı demokrasiyi benimsemiş,o da tarih oldu.Uzun lafın kısası,bedel ödenmeyen kazınımlar bedavaya satılırlar.Türk Milleti cumhuriyet ve demokrasi için bedel ödemedi,kıymetinide bilemedi.Bir daha demkrasiyi getirmek isterse bedel ödemesi gerekecek o zaman,bunu göze alacakmı bu millet bilinmez.! Din adına yapılanları ben kabul etmiyorum çünkü ben müslümanım.Müslümanım deyipte çalıp çırpanlardan,adaleti yok edenlerden değilim...Yazının yazarını yürekten kutluyorum.Hislerimize tercüman bir yazı olmuş,ellerinize sağlık...Selam ve saygımla..
DEVRİM DENİZERİ
Evet layık oldukları gibi yönetilmek...İşte bütün mesele..Ve asıl sahip olduklarına bedel ödemedikleri gibi zerrece sahip çıkıp koruyamadılar...Çok yazık oldu ülkenin aydınlık geleceği uğruna yitirdiğimiz onca kahramanlarımıza...
Selam sevgi ve esenlik dileklerimi yolluyorum.