YAŞAM ALINTILARI
Bugün yeniden keşfetmek varmış güzellikleri.Doğanın yeşilinden ağacın gölgesine kadar ki herşeyi.Mavi bulutlarla yolculuk yapmak ve seyretmek doya doya güzellikleri.Hep içimizde aslında yaşamın keyif veren yönleri.Parklar,bahçeler değil anlatmak istediklerim. ormanlar, çimenler, kuşlar, mis gibi hava ciğerlerde solunan.Hava kirliliğinden uzak gürültüden yoksun kendinle başbaşa dinleneceğin huzur dolu bir ortam.Düşünün çam ağaçlarının arasında yolculuk yaptığınızı ve yolun bitiminde kendinizi göl kıyısında bulmanızı arabadan indiğinizde cıvıl cıvıl kuş seslerini duymayı hayal edin güneşin göl kenarından batımını.Kendinizi bir cennet köşesinde bulursunuz.Gözleriniz o sade güzelliğin ışıltısıyla dolar ve yanaklarınız al kırmızıdır.Hayat bambaşka gelir.Keşfe dalarsınız güzellikleri çıkıp sanal ortamlardan.Gerçeklerin hayal dolu güzelliği bir başka coşturur gönüllerinizi.Unutursunuz kızdığınız yada üzüldüğünüz herşeyi.Zamanın nasıl geçtiğinin farkına bile varmazsınız.Keşke dersiniz daha önce yaşasaydım bu duyguları.İçinizi ısıtır ve gönlünüzü sarar yeşilin büyüsü maviliğin özgürlüğü.Sır gibi saklanır tabiatın içinde yaşam.Öyle güzel yakışır ki yeşili süsleyen bahar ve maviliğe güzellik veren güneş.Yaşam yeniden keşfedilir. Bulutların rüzgarla dağılışının ardından.Bir soluk kadar çabuk geçer güzellikler gözbebeklerimizden.Hava kararır yıldızlar görünür.Terketmek kalır bize içimizde mutluluklarla güzellikleri.Kendimizi kötü hissetiğimizde iyi gelir hayatın maviliği yeşilliği.Hep bir fırsatını bulduğumuzda kaçırmayalım yaşamak için bu güzellikleri.Güzelliklerin ve doğanın gizeminde bulalalım kendimizi.Fakat kıymetini bilelim küçüklerimize bırakabilmek için bu güzelliklerin.Her daim yaşamı ve güzellikleri keşfedebilmek dileğiyle...