- 1407 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
ARAŞTIRMIYACAM "SEVAPTIR GEL KARALARDAN DA KARA OLSAN GEL"
BU MAYMUNLAR GİBİ ARAŞTIRMIYACAM GEL
SÜPER BİR FİKİR HELAL OLSUN YAKIŞIR SİZE! ! !
"Maliye, vergi cenneti ülkelere para götüren Türkler’e ‘Ne olursanız olun paranızı getirin. Sorgu, sual yok’ mesajı verdi.
Nereden buldun’ diye sorulmayacak
TÜRKİYE’YE gelecek olan paraya, geriye dönük inceleme yapılmaması yönünde güvence verilecek.
Halen yurtdışında bulunan paraların kaynağı dolaylı olarak sorulabiliyor.
Ve yine bu paralar için, geriye dönük beş yıllık inceleme yapılarak, yüksek tutarlarda vergi kaçağı çıkarılabiliyor.
Yeni düzenleme ile parasını getirene, ‘nerden buldun’ denilmeyecek ve hakkında vergi incelemesi yapılmayacak.
Yurtdışına çıkarılan ve şimdi geri gelecek olan tüm paralar, mevduat garantisinden yararlanacak.
Ayrıca Türkiye’ye getirilen paralardan sadece çok düşük oranda bir vergi alınması düşünülüyor"
BASIN
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kara para, kayıt dışı, AKP, Ali Dibo’lar ya da kapitalist yolsuzluk öyküsü
“Karşılaştığımız problemleri onu yaratan düşünce sistemiyle çözemezsiniz.”[
Coğrafyamızda kara para, kayıt dışı, rüşvet ve benzerlerinden söz etmek AKP’den CHP’ye, oradan da MHP ile tüm düzen partilerinin, Ali Dibo’larının tartışılmasını ya da kapitalizmin yolsuzluk öyküsünün irdelenmesini gerektirir.
Bu irdeleme de, kapitalizme mündemiç bin bir yalanın ayıklanması; veya Uluslararası Saydamlık Örgütü’nün “Birleşmiş Milletler (BM) Yolsuzlukla
Mücadele Günü” nedeniyle hazırladığı “2005 Dünya Yolsuzluk Barometresi” başlıklı rapor çok ilginç bir tabloyu ortaya çıkardı.
69 ülkede gerçekleştirilen araştırma sonuçları, insanların yolsuzlukların arttığına inandığını gösteriyor.
Araştırmaya göre insanlar en çok siyasi partilerin kirlendiğini düşünüyor. Dünyanın çeşitli bölgelerinde, siyasi partilerden sonra en yozlaşmış kurum olarak meclisler, ardından adalet sistemleri, gümrükler ve maliye kurumları görülüyor.
Batı Avrupa’da ise siyasi partileri yasama organları, medya ve iş dünyası takip ediyorgerçeklerin yerli yerine oturtulması için “olmazsa olmaz”dır..
I-) KAPİTALİST YOLSUZLUK DÜNYASI
Kapitalizm yolsuzluktur; çünkü kapitalizmde yolsuzluk sermaye birikimi, kâr ve talan demektir; ve nihayet yerkürede yolsuzluğa bulaşmamış bir kapitalizm söz konusu olmaz!
* Dünyada: Bankalardaki para hareketinin tahminen yüzde 5’e varan miktarı, kara paranın aklanması amacıyla gerçekleştiriliyor...
“Sömürüye dayanan tüm üretim ilişkileri gibi kapitalizm de ‘yolsuzluğun’ ta kendisidir.
Çünkü kapitalist sermayenin ve tüm servetlerin kaynağı işçilere karşılığı ödenmemiş olan artı-emektir.
Eğer bir çalıp çırpma varsa suçlu tam da burada aranmalıdır.
Özü bu anlamda hırsızlığa dayanan kapitalizmin her türlü çürümeyle beraber yolsuzlukları da üretmesi bu yüzden kaçınılmazdır...”
[Dünya çapında giderek artan kara paranın aklanması; suç işlenerek elde edilmiş paraların, uluslar arası bankacılığın karmaşık trafiğinden geçirilerek aklanıp paklanması, ve yasal yollardan kazanılmış bir gelir görünümüne kavuşturulmasıdır.
Temel DEMİRER
HELAL OLSUN HEM DİNİ ALET EDECEKSN
"SAÇININ BİR TELİ GÖRÜLÜRSE HARAMDIR" DİYECEK
MEMLEKETİİKİ KARŞI DÜŞMAN CEPHEYE BÖLÜP TÜRBANLA KARIŞTIRACAKSIN;
SONRA DA KALKIP DÜNYANIN EN YÜKSEK FAİZİNİ UYGULUYARAK
DÖVİZİ ÜLKENE ÇEKECEK " S E V A P T I R "DİYECEKSİN...
ŞİMDİ DE DÜNYAYA BİZİ REZİL EDERCESİNE ,
‘NE OLURSANIZ OLUN YETER Kİ PARANIZI GETİRİN SORGU SUAL YOK VERGİ DE YOK"
BU KARA PARA SİLAH KAÇAKÇILIĞINDAN, DÜNYA GENÇLİĞİNİ ZEHİRLEYEN EROİN KAÇAKÇILIĞINDAN MI. ÇİNAYET ŞEBEKELERİNİN PARASI MI, TERÖRE YARDAKÇILIK EDENLERİN Mİ HİİİİİİÇ ÖNEMLİ DEĞİL,
"ELHAMMDÜLLİLLAH BEN KARA PARA AKLIYORUM;
FAKAT SAÇININ BİR TELİ GÖRÜLÜRSE HAAAARRRAAAM"
İNANILMAZ BİR ŞEY VE SONRA ÇIKIP UTANMADAN SAF TEMİZ İNSANLARIN İNANÇLARINI KENDİNE ALET EDİP KOLTUK SEVDAN UĞRUNA SÖMÜRECEK KENDİNİ DE İNANÇLI GÖSTERECEKSİN.
GİİİİİT YA KİM İNANIR SANA. SENİN GİBİLERDEN BAŞKA :! ! !
YORUMLAR
Bizim insanlar gerçekten sırf yazmak için bir şeyler karalarlar. Aslında ben bu gibi durumlara çok üzülürüm.Neden ? Bir sefer söz konusu edilen olayı cumhuriyet ve sosyalizmle bağdaştırmak aklın almadığı bir durumdur çünkü şimdiye kadar ne cumhuriyet ve ne de sosyalizmin s'esi yaşandı. Gerçekten ben bu gibi yazı ve yorumları okudukça içimde hep bir "eyvah insanlık" diye söylenip duruyorum. Ne ise bütün yazılarını okudum.çok güzel duyarlı bir yüreğe ve cesarete sahipsin. Seni bu duyarlı yüreğinden ve kaleminden dolayı kutlar, başarıların devamını dilerim.
sevgi ve selamlar
Ben yukardaki ana yazınıza değil de, Tülay Bilgin'e hitaben yazdığınız cevabi yazınıza değinmek istiyorum.
Tülay Bilgin'e verdiğiniz cevabi yazınızın içinde şöyle ifadeler geçiyor:
"SİZDE BAŞINIZI SİMGE OLARAK ÖRTÜYORSANIZ BEN KARŞI DURURUM."
"BENİM ANNEM DE BAŞI ÖRTÜLÜ. DİNİNİ SİMGE OLARAK KULLANMIYOR."
Benim çok merak ettiğim şey şudur ki; bir kadının başını siyasi simge olarak örtüp örtmediği karşı taraftan bakınca nasıl anlaşılıyor?
Mesela kaldırımda yürüyorsunuz. Karşı taraftan da başı örtülü bir kadın geliyor diyelim.
Nasıl anlıyorsunuz acaba, başını hangi niyetle örttüğünü?
Bunu gerçekten laf olsun diye, veya demogoji yapmak için sormuyorum.
Tüm samimiyetimle itiraf ediyorum ki; ben bu ayrımın nasıl yapıldığını bilmiyorum.
Ve bu soruyu sadece Necva Kıyak'a da sormuyorum. Bilen varsa eğer herkesten beni bu konuda aydınlatmalarını rica ediyorum.
Sevgili arkadaşım,
yazınızda geçen konuların tümüne sizinle aynı düşünceleri paylaştığımı belirterek konuya girmek istiyorum. malesef bu hükümetin ne yaptığını bilmeyen politikalarının bir yenisi de her ne olursa olsun para ülkeye gelsin politikasıdır. Rayından çıkan ekonominin yeniden ve çaktırmadan yoluna devam ettirilmesi politikası olarak düşünülen bir yöntem olmakla birlikte kendi yandaşlarının karalarını da partilerinin adına uydurarak aklama çabasıdır bu. halbuki bilmiyorlar ki bu aklanma sırasında kendileri kara olacaklar ve hatta olmuşlardır bile. Bakınız birde uluslararası yolsuzlukları araştırma derneğinin yaptığı araştırmalar var. Bu araştırmaların sonuçları ilgili ülkelerin onayı olmadan açıklanmıyor. Dünyada bu konuya yani tespit edilen yolsuzlukların açıklanmasına izin vermeyen tek ülke var o da malesef Türkiye. Yani bize hükümet edenler. En basit örneği ile yapılanları kamuoyunun görmesinden korkan bir beceriksizler sürüsü. Ucunun mutlaka kendilerinde olduğu aşikar olan çorap söküğünün bizim elimize geçmesinden korkulmaktadır.
Yazdıklarınızın alehinde birşeyler yazmak isterdim ancak doğruları gören ve yazan kaleme teşekkür etmekten başka birşey gelmez elimden.
Selam ve saygılarımla.
türkiyede dönen dolapların ?artık vatandasında basını döndürüp midesini coktan bozmuştur bunu bilmek bile bence yeterli .Ahlakı edepsizlik diz boyu olan bir memlekette yasamaktan utanıyorum ?AMA LAKİN ULKEME VE BAYRAMA SONSUZA KADAR BAGLIYIM.
Hırsızlardan çok hainler daha rahatsızlık verici,
Canlı bomba haberi ve kimlerin bombacının arkasında olduğu bilgisi yetiyor, bu arada ne demişti canlı bomba '' yaşasın halkların kardeşliği '' terörden kardeş olmaz ! demiştim bende.
İğrenç bir şey değil mi, vatanı satan bu hainlerin bombacılığı hangi düşünceden öğrendiğini merak ediyormuyuz sizce, hayır, merak bile etmiyoruz çünkü biliyoruz kimlerin hangi bataklıkta beslendiğini. Bunları düşününce hırsızlar o kadar da can yakmıyor ama bu can alan hainlerin her anı rahatsızlık verici.
Duyarlı yüreğiniz, can alan bu hainlerin hangi düşünce batalığında beslendiğini de yazar umarım.
Saygımla.
Balıksatana=balıkçı denilir
simit satana= simitçi dersiniz.
Dindar olana saygı duyarsınız,çünkü onun vicdanıyla yaradanın arasında bir bağ vardır aracısız.
DİNİ SATANA= dinci dersiniz,çünkü rant elde ediyordur.
Aynı dinci! Beyanatlarında PARANIN DİNİ_MİLLİYETİ YOKTUR der....ŞİMDİ buna ne dersiniz..
Başörtüsüyle,bebeği emzikle avuttuğunuz gibi avutursunuz..
Saçlar bir kadının cinsel tahrik unsurudur diyenlerSAPKIN kişilerdir..Arabistan çöllerinin sıcağında erkeklerde poşu ile kafalarını örtmüşlerdir..Başörtüsü tamamiyle ,beyne,yüreğe örtüdür..VİCDAN HALA ÜRYAN...
insan ve kul hakkının yenmesini de örtemiyorlar..KAPİTALİST SİSTEMİN TEK DİNİ::SATMAKTIR..paraya ne çevriliyorsa her yol mübahtır,ticarette derler..Kalite kalte tesettür markaları ve defileleri örnektir..alt tabanı bez parçası değil..PARA.
Vatanı ve imanı satıp paraya çevirenler,canlı bombalar gibi hain..birileri kasalarını doduruyor,doldururkende bu ülkede tarihlerden beri süregelen kardeşliğe fitne sokuyor.ve canlı bomba tüm kemiklerini ve içini.birçok masum insanların kanını da döküyor..
SAYIN BİN YIL ::KÖTÜNÜN İÇİNDE İYİ ARAMA MANTIĞI DOĞRU BİR MANTIK DEĞİL::ZATEN BÜTÜN SORUN SENİN MANTIĞINDAN ÇIKIP;DALLANIP BUDAKLANIYOR::
Çok teşekkür ediyorum Necla hanım..duyarlılık kendini aynada görebilseydi taş kesilirdi..Saygılar ,selamlar.
halilumut tarafından 10/16/2008 9:52:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
sSAYIN BİLGİN SİZE ISRARLA YAZDIM VE AÇIKLADIĞIM GİBİ YAZIMDA DİNE ASLA DEĞİL DİNİ ALET EDEN BABAM DA OLURSA SİZDE BAŞINIZI SİMGE OLARAK ÖRTÜYORSANIZ BEN KARŞI DURURUM. FAKAT BU YAZIDA TEKRAR OKUYUN DİYORUM ANLAMAMAMKTA ISRAR EDİP KONUYU BAŞKA TARAFA BİLEREK ÇEKMEK İSTİYORSUNUZ. BAKIN DİNİ SİYASETE ALET EDERSENİZ KALEMİM YAZABİLDİĞİ MÜDDETÇE KARŞI GELECEM. BENİM ANNEM DE BAŞI ÖRTÜLÜ. DİNİNİ SİMGE OLARAK KULLANMIYOR. YAZIYI TEKRAR OKUYUN. HERALDE OKUYUP YORUMLAYAN BÜTÜN ARKADAŞLAR YANILMIŞ OLAMAZLAR BİR SİZ Mİ FARKLI ANLADINIZ.DİNİ ALET ETMEKTEN VAZGEÇİN. DAHA ÖNCEDE ŞİİRLERİME AYNI ŞEKİLDE SALDIRIYORDUNUZ. BENİM KİŞİLERLE İŞİM OLMAZ.
Din Dersi 2
Baş örtülü olana dindar simgesini koyduğunuzda,
başı örtük olmayanın simgesinide yine siz belirlemiş oluyorsunuz...Bunu siz söylüyorsunuz..Necva hanım karşı değilim diyorsunuz tehammul edemiyorsunuz....
Başörtüsü, çözülürken de bu konudaki hassasiyetinizi çok iyi hatırlıyorum..bunlar sizin sözünüz...
Din hocalığına soyundum da,
Bu kadar memlekette din hocası varken benim ne haddime
tülay bilgin tarafından 10/17/2008 3:31:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
sayın Tülay Bilgin. baş örtüsünün siyasete alet edilmesine kızgınlığım. baş örtüsüne hiçbir zaman karşı olmam. giyim kuşamla uğraşmam kişilerle hele hiiç işim olmaz. benim annem nennem de baş örtülü dikkatinizden kaçmış sanırım ben yazıda özellikle dinde işine geleni kullanıp insanları bu güne kadar kimse başın açık kapalı diye birbirine düşman etmedi fakat bu iktidar malesef bunu kullandı ben bunu bu şekilde"HELAL OLSUN HEM DİNİ ALET EDECEKSN
"SAÇININ BİR TELİ GÖRÜLÜRSE HARAMDIR" DİYECEK
MEMLEKETİİKİ KARŞI DÜŞMAN CEPHEYE BÖLÜP TÜRBANLA KARIŞTIRACAKSIN;
SONRA DA KALKIP DÜNYANIN EN YÜKSEK FAİZİNİ UYGULUYARAK
DÖVİZİ ÜLKENE ÇEKECEK " S E V A P T I R "DİYECEKSİN...
ŞİMDİ DE DÜNYAYA BİZİ REZİL EDERCESİNE ,
‘NE OLURSANIZ OLUN YETER Kİ PARANIZI GETİRİN SORGU SUAL YOK VERGİ DE YOK"
BU KARA PARA SİLAH KAÇAKÇILIĞINDAN, DÜNYA GENÇLİĞİNİ ZEHİRLEYEN EROİN KAÇAKÇILIĞINDAN MI. ÇİNAYET ŞEBEKELERİNİN PARASI MI, TERÖRE YARDAKÇILIK EDENLERİN Mİ HİİİİİİÇ ÖNEMLİ DEĞİL,
"ELHAMMDÜLLİLLAH BEN KARA PARA AKLIYORUM;
FAKAT SAÇININ BİR TELİ GÖRÜLÜRSE HAAAARRRAAAM"
İNANILMAZ BİR ŞEY VE SONRA ÇIKIP UTANMADAN SAF TEMİZ İNSANLARIN İNANÇLARINI KENDİNE ALET EDİP KOLTUK SEVDAN UĞRUNA SÖMÜRECEK KENDİNİ DE İNANÇLI GÖSTERECEKSİN.
GİİİİİT YA KİM İNANIR SANA. SENİN GİBİLERDEN BAŞKA :! ! ! "
gerçekten inanalar benim ne demek istediğimi anlamışlardır. dini ve insanların saf inancını kim ki çıkarı ve siyasete alet ederse herkes karşısında olur ve olmak zorunda. teşekkürler yorumunuza ...
Hassassiyetiniz için teşekkürler sevgili Kıyak
insanların gzlerinin içine baka baka yapıyorlar artık iktidarlar soygunlarını yada toplumu kişilikşizleştirme işlemlerini
balığın baştan kokmasıylada toplumda namuslular TUKAKA namussuzlar HARİKA oluyorlar
Şiddetle kınıyorum ellerini ülkemin üzerinde kabus gibi gezdirenleri
sevgilerimle
Siyasete kızıp dinin öne sürülmesine ben de pek gıcık oluyorum
Hırsızlara olduğum kadar
Ne yaparsınız burası Türkiye
Yapılanlara hiç bir zaman onaylamıyorum
Başı kapalı olanlarla bir alaka kuramadım
Desekki mu memleketi sömürüyor dinlisi dinsizi anlıycamda
Baş örtüsüne anlam veremedim..Necva hanım hassayüği kutluyorum...sevgiler
tülay bilgin tarafından 10/16/2008 6:50:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Belki deniz feneri yolsuzluklarında yakındaşları olanlar sakladığı paraları herhangi bir yolsuzluk davasına karşı meşrulaştırıp bir an önce yurt içine transfer yapmanın yollarını arıyorlar..Çünkü son küresel krizden sonra dünyanın en saygın bankalarındaa bile devlet güvencesi kaldırılmaya başlandı.İngiltere başta buna örnek teşkil ediyor ve orada Kuzey Kıbrıslı pek çok insanın parası var örneğin.Nereden mi , otellerde kumarhanelerden gazinolardan elde edilmiş paralar mesela...İsviçre ise bizdeki işbirlikçi sermayenin para s/aklama merkezi.Hortumlanan tüm halkın yatırımları oralarda...
O adamın ağzı belli kim mi herkes tanıyor O'nu...İĞRENİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!....
YOKMUUUUUUUUUUUUUUUUU SESİMİ DUYAN????????????
TAKİYECİ POLİTİKALARDAN BIKTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM !
KENDİMİ ZOR TUTUYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM..
NECVA HANIM HOŞÇA KAL KALEMİNE SAĞLIK....+ 10 PUAN
Şaban Aktaş tarafından 10/16/2008 6:37:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
dveleti yöneten birisinin dindar olup olmaması keşke yaptıklarını başkalarına mâletmeyi netice vermese
Siyasetle lakam yoktur ancak dinimi hassas yaşamaya çalışıyorum. Ne zaman ki din adına birileri bir yanlış yapsa aldığı eleştirilerden ne hikmetse olayla alakası olmayan hakikimüslümanlar gibi bende nasibimi alıyorum
yazıda bahsi geçen konu bir ekonomi politikasıdır. ekonomik açıdan bakınca kriz dönemi için akıllı bir adımdır ancak bu durum o servetlerin içindeki haram miktarını ve bunun gerektirdiği vebali değiştirmeyecektir.
umarım syfanızda bunu yazmama darılmazsınız ancak hükümetin veya başka göz önndeki dindar nitelendirilen tanınmış kişilerin eksikliklerini islama ve onu yaşamaya çalışanlara ödetmekten vazgeçsinler atık...
Bu güzel din babanın günahından evladını sorumlu tutmuyorken hayatımda hiç aynı mecliste bulunmadığım, tanışmadığım, selamlşmadığım kişilerin htalarını bana ödetenlerin ahirette iki elim yakasındadır
burada belirtmek isterim. ben imam-hatip lisesi mezunuyum ve birilerinin siyaset ortamındaki kişisel kabahatlerinin bedelini üniversite tercihim kısıtlanarak ben ödedim
daha ne diyeyim
ister ekonomik, ister hukuki, ister ne olursa olsun
siyasetin içindekilerin hareketleri onları ilgilendirir ve varsa hataları bedelini öderler
vatandaşı rahat bıraksınlar artık
kıymetli dost
sizi de yazınızan dolayı kutlarım
dileğim şudur ki farklılıkların hoşgörüldüğü bir toplum olmayı başarırız yeniden.
ve benim bana benzemeyenlere göterdiğim anlayşı bana benzemeyenler de bana gösterir
Necva hanim kutluyorum sizi, aksam bu haberi dinledigimde, cok afedersiniz lugatimda ne kadar küfür varsa icimden gecti hepsi.
Yurt disinda yasayan biri olarak güldüm.
Tarihimizde ilk defa dolandiricilik, hirsizlik, vurgunculuk bu kadar aciktan yapilir oldu. Adam düpedüz cikiyor halkin karsisina haydi hep beraber dolandiricilik yapalim diyor.
Böyle utanmazlik olmaz. Halkin buna sessiz kalmasi ise gercek bir acinacak durum.
Öyle alismislar ki hirsizliga, halktan da buna ortak olmasini beklmekten cekinmiyorlar.
Utandim aksam dinlerken.
Bunlarda utanma yok, allah korkusu zaten yok, Disari kacirdiklari kara parayi tekrar getirmek icin hemen bir önergeyle bunu kabul edecekler ve kocamaaaaaan bir hirsizlik daha halkimizin da destegiyle gerceklesmis olacak.
Yalvaririm bu hirsizliga kimse ortak olmasin.
Bu adami gördükce insan olmaktan utaniyorum.(Unakitan)
Devam et akitmaya, hortumlar yine halkin cebine.
Buraya cok özürdileyerek aksam icimden gecirdigim küfürleri
(.........) ekliyorum.
Burada konusulan dine karsi degil tam aksine dini kirletenlere, kullananlaradir. Din hepimizin dini ve kimse burada din dersi vermeye kalkmasin. Hele de halki soyanlarin dindar adledilmesi daha büyük bir ayiptir, bu konunun disardaki kampanyalarla (holding ve deniz feneri )gibi, soyulan gurbetcinin haklarini hirsizlikla calarak ülkeye aktarmak eger bu ülkeyi kurtaracaksa helal olsun, ama bu ülkedeki hirsizlik düzeni bitmedikce daha cok kriz yasariz.
Degerli dost, sizden cok özürdiliyorum, sayfanizda kendimi tutamadim. Ama baska birsey gelmeyince elimizden bizi de kendileri gibi terbiyesiz ettiler.
Tabiki 10 puan, cünkü ne demek istediginizi cok iyi anliyorum.
Duyarli yüreginize saglik.
Taskin Uzel tarafından 10/16/2008 6:45:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taskin Uzel tarafından 10/16/2008 6:48:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle tam puan /iyi bir tesbit ama sanane üstad burnunu ne sokarsın adamın işine yaaa acıyorum bu adama /adam gibi adam gelin...gelin...batan ülkenin/tükenmiş milletin/fakir fukaranın paraları bunlar size faiz helal olsun...
-Asi dost karıştırma adam centilmenlik örneği gösteriyor bak borsa takla atacak diye ha bire susun/her şey yolunda açıklamaları yapıyor neden...? çünkü borsada yerli malı insan yok bizler azınlık kaldık...borsa % 74 yabancıda alıyorlar/satıyorlar sıfır vergi ödemeden kaçıyorlar bunlarında işine geliyor sıcak para varya/varsın cari açıkkkk kuyudeliği kadar büyüsün..
-Haaaa seçimlerde yaklaşıyor adam bunca milletten nasıl oy alacak % 80 versinki.../yine % 46 alsın SUSSSS akıllı ol dokunma....
-ALLAHAŞKINA YOKMU ŞU MALİYE BAKANINI SATIN ALACAK BİR KERİZ....PARDONNNN (KARİZ)....
Yüreği Hassas İnsan gibi insan olan Değerli Dost,
Tabiki sayın Maliye Bakanı al gel nerden bulursan getir diyecek.gayet normal.Çünki kendisinin Mal varlığının nereden geldiğini bilen varmı?
şimdi ben diyorum ki, bu paralar gökten de gelmiş olabir,sabahtan akşama kadar tarlada terleyerek alnının teriyle de kazanmış olabilir. Gerçi tarlada çalışmanın ne olduğu bilmiş olsalardı çiftçiye azarlamazlardı ama Allah bunları çok seviyor.Büyüklerimiz paranın nasıl kazanılacağını gayet iyi bilirler.Bu yüzden şaşmamak gerekir.Ne diyor; kaynağı önemli değil..ne olursa olsun ister aklayın ister paklayın getirin .
Taktir etmek gerekir böyle bir Maliye Bakanına.Halk Taktir Belgesi vermek gerekir.
Tekrar duyarlı yüreğinizi kutlar,saygılar sunarım efendim.
HakanKurtaran tarafından 10/16/2008 8:25:29 AM zamanında düzenlenmiştir.