- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLENMEDİK AN
" Beklenmedik anda gelen zorluk,bazen umulmadık hayıra da yol açar.KURBAN SARCAN "
Küçük bir rahatsızlığım nedeniyle iki haftalık ilaç tedavim vardı.Dokuzuncu günü akşamı sağlığıma kavuşuyorum derken vücudumda allerji sonucu kızarıklı kabartılarla kaşıntı meydana geldi.Gece acile koştuk ve kalçadan bir iğne yedikten sonra eve dönüş yaptık.Sabaha yakın vücut tekrar allerjik moduna girdi.Erkenden hastanenin Dermatolok klıniğine geldik.İkinci tedavi uygulamasıyla reçetemizi alıp günün yorgunluğunu atmak için hastaneden çıkıp eve gitmeye karar verdik.
Eşimle sohbet ederek ilerlerken hastane koridorundan( geçeneğinden ) gönül rahatlığıyla çıkıyorduk ki,Sağlık Bakanlığının stantı ilgimizi çekti.Dikkatlice baktım.Hislerim, bir hayalimin gerçekleşeceği müjdesini ruhumun inceliklerine iletmişti.Bu anlamlı duyuyla gönlümün hoşnut alacağına inandım.
Coşkulu bir şekilde eşime fısıltıyla.......
–Yıllardır evde söylediğimi burada buldum.
–Neyi buldun......!
–Sık sık bağıştan bahsederdim ya.
Gel benim şahidim ol organlarımı bağışlayacağım.
EŞİM tatlı bir gülümsemeyle
–Bu güzel fikre hürmetim sonsuz,tabiki şahit olurum.Vallahi temiz bir kalbin var,yıllardır söylüyordun her şey gönlüne göre olsun.
Bende içimdeki o güzelliği gerçekleştirmek için verilen evrakları okuyup imzaladım.Yaşam fonksiyonlarım bana yarar sağlamadığı andan itibaren organlarımla;Çaresizlere–çare,umutsuzlara–umut,yaşamın karanlığında boğulanlara–ışık olurum düşüncesinde bir nebzede olsa, insanlara yararlı olabildiysem belki ebediyette rahat uyurum kim bilir.
Hayatımda tek goncam olan değerli eşimin şahitliğinde TÜM ORGANLARIMI Sağlık bakanlığımızın bu kampanyasına bağışladım.Buna benzer bağışların çoğalması dileğiyle okurlarıma ve sevenlerime hoşça kalın derim.
NOT:Riskli hastalığıma anlık müdahale eden Genel cerrahi uz Dr. sayın İlker Akar beyle ve Dermatolok uz Dr. sayın Yıldıray Yeniay beyin koordineli çalışmaları sonucunda olaya çabuk müdahale ettikleriden ötürü kendilerine minnet ve şükranlarımı bildiririm.
____/____ KURBAN SARCAN
YORUMLAR
kurban sarcan
Cok gecmis olsun hocam..Allah'tan acil sifalar diliyorum su kandil gecesi yuzu suyu hurmetine..Organ bagisiniz da buyuk bir karar..Hersey gonlunuzce olsun .Hayirli kandiller dilerim..Saygı ve selamlarımla