Kimim Ben Kimsin Sen
Dünyanın üç kuralı varmış insanlar doğar yaşar ve ölürmüş.Ben kendimi ne insan ne de hayvan olarak görebildim.İnanların beynindeki kuralı bozmak uğruna değil yaşamadığım hayatı yeniden adlandırmak için ben beni sorgulalayarak ulaştığım yeni teorim şuydu. Ölü doğdum ölü yaşadım toprağa sarılmak için can attım can alabilmek için,ama bir de baktım ölülerin bile başına uğrayıp anlamını bilmediği Arapça dua okuyanlar konuşanlar göz yaşı dökenler varken ben kendimi ne ölü ne de sağ yerine koyabildim. Ve sonra küçülmeye karar verdim sorun daha da büyüdü gavurun biri mikrsrokop’u buldu .kaçacak kaybolacak yer aradım bir karanlık buldum gizlenmek için ama kahrolası gavur elektiriği buldu kaçtım kaçtım gizlendim mağaralara örümceklerle kapattım mağaramın kapısını görünmez sandım kendimi gavur x ışınlarını buldu anlaşılan çook uzun sürecekti kendimden kaçışım yüklendim iman dolu beynime kitaba sığındım kitap bana cehennem ve cenneti müjde etti çok sevindim cennet dururken cehennemin canı cehenneme dedim .Aldım kitabı elime başladım yolculuk etmeye meğerse gavur lazeri icat etmiş hep takipteymiş sakalımı. Sakalım Arapça konuştukça Türkçe batmış arabın bulanık örf ve adetlerine . sonra gavura kölelik arap’la başlamış türkün Türkçesi.Türk köle olmuş araba arap ta gavura.Türk yurdu ağıt yaksa da manda yuva yapmış söğüt dalına manda gerçekten de yuva yapmış söğüt dalına.Söğüt dalı eğilip yol kesmiş uzaya uzaya uzanamadığı için. Gavur çınar olmuş yol vermiş . beni kral olarak tanıt ama benim krallığıma dokunma imanlı kullarım beni hep üstün görsünler KABEYİ bana bağışla aslım yezit olsa da hem sen hem de ben yaşayayım döndükçe akılsızlar benim etrafımda.
Muhtar Gazi TOPAL
MALATYA
31/01/2018
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.