- 3764 Okunma
- 16 Yorum
- 6 Beğeni
İnsan ve şeytan
Bile bile günah işle, şeytana uydum de,
Aklın fikrin çöplük olmuş, at suçu şeytanın üstüne
Allah’tan af dile, suçlu şeytan şeytann
Deveyle insan, ben anlamam bu işlerden
Günahımı alma, aklım ermez dedi şeytan
Kul düşünce
YORUMLAR
yüreğine sağlık çok güzeldi öğüt, vardı,
acıklı akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım,
Dua ve selamlarımla.
kul düşünce
Allah a iman eden tam teslim olan kalbinde tevhid inancı yerleşen faniliğini her şeyin emanet verildiğini unutmayan kula kul olmayan Sadece Allah a inanan güvenen tek Yaratana sahip olan hak yolda yaşayışı doğru olan helal lokmadan ayrılmayanlara şeytanın vesvesesi zarar veremez inşaallah..Fakat bazıları şeytanı bile solluyorlar yaptıklarıyla..
Besmelesiz başlanan herşeyden şeytan nasiplenir denilmekte..Kıyamette de ben bile Allah ın rahmetine muhtacım sadece vesvese verdim siz yaptınız benim kendime bile faydam yok diyeceği söylenmekte cehenneme atın dendiğinde ..Çok doğru anlamlıydı Allah şeytanın şerrinden şeytanın neferlerinin kötülerin tuzaklarından cümlemizi korusun amin..Allah akıl fikir vermiş yediği içtiği haram gittiği yol batakken suçu kendilerinde de aramaları gerek..
HAKTAN BELA GELMEZ İNSANLAR AZMADIKÇA
SELAM VE DUA İLE..
Yeganem tarafından 7/14/2019 11:21:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
kul düşünce
İnsanla Şeytan apaçık bir düşman ama biz dua ederken,"Şeytan'ın vesvesesinden,nefsimim şerrinden" bizi emin eyle Yarab'bim deriz.İşte bu güzel ve anlamlı yazı bunu anlatıyor! Günahı işleyerek Şeytan'ın üzerine atmamız ne kadar doğru! Kalemin daim olsun Kul Düşünce kardeşim.Selamlar..