- 1876 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
Allah ABD'den de Büyüktür..!
.
BiLiniz
Allah ABD’den de Büyüktür.!
Dinin sahibi Allah, Dinin koruyucusu Allah..
Allah Büyüktür - AllahuEkber
Biz Müslümanlar Emanete ihanet etmeden mücadeleye devam edeceğiz..
Dünya islam’a muhtaç !
ABD başkanı Trump Kudüs’ü İsrail’in başkenti ilan ettiğinde, hesapsız, kitapsız, çapsız, çelimsiz olduğunu hiç düşünmedi, düşünemezdi çünkü inanç ve değerleri kendini firavunlaşmış bir kalıpdan fason ürün olduğunu göremeyecek kadar körLEŞtirmişti..
Batıl tarafında olanlardan ABD ve İsrail birkez daha yeryüzünde zelil oldu, zillete gömüldü..
Ekonomik güçleri, teknolojik varlıkları tümüyle birkez daha ortaya koydu ki, İman sahiplerinin inandığı Allah herşeyden daha da büyük..
Allah’a güvenmeyip de teknolojiye,ekonomiye,yahudiye,kefereye, moskofa güvenenler gözlerini faltaşı gibi açarak görmeleri lazım ki İslamdan başka herşey sahtedir, zayıftır, mağlupdur..
Allah c.c Al-i İmran Suresi 12. ayette buyuruyor..
O, inkar edenlere de ki: «Siz mutlaka yenileceksiniz ve toplanıp cehenneme sürüleceksiniz.
.
YORUMLAR
Boş,beleş bir yazı daha, ALLAH ABD'DEN DE BÜYÜKTÜR yenimi keşfettin ama beynin elma ve armutu topluyor iki diyor:)))))))))))))))))))))))))
Eskiden,insanlarin: soylediklerinin, yaptiklarinin, ettiklerinin hepsinin melekler tarafindan kayda alindigini ademoglunun anlamasi zordu. Gunumuzde koca hayatin saniyesine varincaya kadar kaydedilgini anlamak o kadar da zor olmasa gerek.
ABD' ile Allah' i kiyaslama yanlisinin/cehaletinin ve bunu firsat bilip alaya alma zilletinin melekler tarafindan kaydedilgini ve bir gun bunlarin hesabinin sorulacagini tum ilgililere hatirlatmak istedim.... Inanmamanin hic bir sey degistirmeyecegini de hatirlatayim....
(Konu hakkinda ciddi, samimi fikir beyan edenlere sozum yok.)
abdullah konuksever
hotamisli tarafından 12/22/2017 12:04:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
sen ise bildiğini iddia ediyorsun...sadece iddiadan ibaretsiniz...!
Evet Allah ABD den büyüktür ama niye hiç göremez şeytanlığını. Bütün gücü ve şeytanlığı onun elinde mi toplamış bulunuyor diye sormazlar mı. Bütün bunları ruhani bir biçimde açıklamaktansa
Dünyanın bütün halkları birleşin demek daha doğru bir söylem değil mi.
Cliff Burton
lacivertiğnedenlik
Taha Yasin Gülbeyaz
Allah şeytanı görmüyor mu oluyor şimdi?
chaotica
Cliff Burton
Cliff Burton
Taha Yasin Gülbeyaz
Allah nurunu tamamlayacak, o muhakkak, insanlık ne yaparsa yapsın, Allah vaadinden dönmez. Selam ve saygılar.
Taha Yasin Gülbeyaz
Rabbim razı olsun..
Biz Allah'a şüphesiz inananlardanızz..
dua ile..
Şimdi bir şey yazacağım olmayacak. Neyse ben yine de yazacağım. Kardeşim, şimdi ne diye ABD ile Allah'ı kıyasladın ki. Yani sen farkında olmadan ABD'nin büyüklüğünü kabul etmişsin ki onu Allah'la yarıştıracak mertebeye getirmişsin. Bence yanlış bir söylem. Oldu ki ABD gitti İsrailin başkentini Kudüs yaptı. BM'den de onay aldı. O zaman ne diyecektiniz. ABD haşa Allah'tan büyük mü olacaktı?
Şükürler olsun ki Allah galeyana gelip hüküm veren değil, saati bekleyendir. Ne diyor Kuran'da "Bekleyin, ben de sizinle beklemekteyim."
Ben hala İslam aleminin neyi kutladığını anlamış değilim. BM'den destek çıksaydı zor kış kışş ederdik her neyi ettiysek artık. Yoksa güçlü bir İslam lobisi var da ben mi bilmiyorum? Bu taarruzlar, dinler arası görünür görünmez savaşlar kıyamete kadar bitmeyecek. Dünyanın anasını da bu savaşlar ağlatacak. Biz de böyle miskin derviş gibi köşede durup beklediğimiz sürece birilerinde savunma kalkanı dileneceğiz, bilmem ne füzesi falan. uzatacaklar, geri çekecekler. Çocuk kandırır gibi.
Allah'ını seven şu ülkenin medeniyetine bilimine sanayisine eğitimine katkıda bulunsun. İnsanın kendi için ettiği ibadetlerin bu dine hiçbir faydası yok. Zatına faydası var. Yeryüzünün en ezik insanlarıyız, hala fakir ama gururlu rolünü oynuyoruz.
Taha Yasin Gülbeyaz
ama gerek yok..kısaca,
çünkü; yeryüzündeki her mabed Allah'ın mescitleridir. ancak Kudüsde ki Mescid-i Aksa hem Allah katında, hemde müslümanlar nezdinde Kabe ve Ravzay-ı mutahhara ile beraber en birinci sıradaki kudsi mabedlerdir. Biz Allah'a şeksiz şüphesiz inanır ve güveniriz, o inancımızdan cesaret alarak tekrar diyor ve inanıyoruz ki, Allah nasıl ki, zamanın süper gücü olan Ebrehe ordularının Kabe'ye saldırışlarını engelledi ise şimdi yine inanıyoruz ki,hemde şüpheye düşmeden Rabbim kendisi için ve emanetçileri müslümaanlar için birinci derecede kutsal olan Kudüs'e ve Mescid-i Aksa'ya da sahip çıkacaktır, saldırı ve işgali boşa çıkartacaktır.. Rabbim lanetlemiş olduğu yahidiye işgal ve kutsal mabedimizi teslim alma fırsatını engellemiş oldu..
Bu durumu pek anlayacak ve kavrayacak durumda olduğunu üzülerek belirtmek isstiyorum ki sanmıyorum.. onun için Olamazdı, ABD kudüs'ü israilin başkenti yapamazdı, BM onay çıkamazdı..çünkü Kudüs mışlı,muşlu varsayımlarla konuşulacak mevzu değil..Hakk katında hakikat asla mağlüp olmaz..
Ülkemizde de bilim adına,sanayi adına, eğitim adına, her alanda güzel şeyler oluyor...bu güzelliklere şahit olduğum içinde kendimi geçmiş nesillere göre şanslı hissediyorum ve Rabbime şükrediyorum..
İbadetin her alana faydası vardır dene farkedeceksin..
teşekkürler..
Aynur Engindeniz
İkincisi, nasıl bir kibir var ki sende benim ibadet edip etmediğime karar verebiliyorsun. Dene istersen derken. Neden yazdıklarımı din ya da Kudüs karşıtı olarak algıladığını cidden düşünmeye çalışacağım. Bak ben ne demişim, çalışmamız lazım. Onları sadece iman gücüyle yenemeyiz. Akıl gücü de gerekli diyorum. sen kalkmış beni beynamaz yapıyorsun.
Bizzat içindeyim diyorsun. Ben gelişmeleri inkar etmiyorum ki. bir ülkeyi kendi haline bıraksan da küresel etkileşimler sonucu zaten doğal olarak bir nebze olsun gelişir. Tamam pek çok şey eskiye göre daha iyi durumda. Sana burada sosyal devlet olgusunun kitabını yazarım. Ülkenin sosyal politikalarının da. İyiye daima iyi diyorum. Evet sosyal devlet olma yolunda büyük adımlar attık. tabiki nenemle aynı şartlarda yaşamıyorum. konumuz bu değil. hani sanayi? Geçtim onu bana eğitimden bahset. Cumhurbaşkanımız kendi ağzıyla eğitimde çuvalladıklarını itiraf etti. Çünkü bu gizlenemez bir gerçek. Kitapları parasız yapmakla sınıflara akıllı tahtalar koymakla bitiyor mu bu işler. Yüzbinlerce branş öğretmeni atama beklerken iki yıllık okul mezunları sözleşmeli olarak derse giriyor. hem de ne olarak biliyor musun? Sınıf öğretmeni. temel yani temel. At yetiştiriciliğinden mezun adam kanunen senin çocuğunun yetiştiricisi olabiliyor. Çünkü ucuz iş gücü. Her dönem değişen müfredat, kitap basım ihalelerindeki adaletsizlikler, kitabı ücretsiz yapıp, okul idaresinin istediği kaynak kitabı veliye dayatmasına göz yummak. itiraz eden öğretmeni canından bezdirmek. sınavlar, çalınan sorular vs. bence susalım. Ha sen bunların hepsine de cevap verebilirsin biliyorum.Sen ben de o potansiyeli görmesen de ben sen de görüyorum.
Bana kudüs dersi vermişsin. Zahmet oldu, ben bilmiyordum. Gayet de pozitif bir yorum yapmıştım ama siz fikrinize şakşakçı arıyormuşsunuz meğer. Ve ayrıca, bir daha kimsenin ibadetine ya da ibadetsizliğine dil uzatma. Maazallah çarpılırsın. Olmadı kul hakkına girersin. İnsanların tövbesinden haberdar olamazsın. ibadetinden de.
bu ne cüret!
Gerçekten dinim hakkı için bütün cehaletlerimizden utanç duyuyorum.
Taha Yasin Gülbeyaz
Bak biz senle anlaşamayız..
sana dedim ki Allah sevdiğini korur,
Sende diyorsun ki ''Eğer bugün çıkmadıysa bunu kendileri açısından da sakıncalı gördüklerindendir. '' gavurun kendisi için sakıncalı olduğu için.. diyorsun bunu anlıyor ve inanıyorsun.. ama Allah'a kutsal saydığı Kudüs ve Mescid-i Aksa'nın yahudi işgalinin sakıncalı geldiğine burun kırıyorsun..inanamıyorsun,güvenemiyorsun...!!! Gördüğün gibi karar çıkmadı, balgibide çıkmadı, kefereye zehir oldu...
Sen ibadet ediyorsan neden diyorsun ibadetin dine faydası yok..
ibadet ediyorsun ama heralde yat-kalktan ibaret, yaptığın ibadet sana bişeyler vermiyor yada ibadet yapmadığın halde yapıyorum diyorsun..
Hem imanlı olacağız hemde gayretle mücadele edeceğiz..dört duvar arasında ottur zafer gelir diyen kim? öyle bi sözümde yok zihniyetimde yok..
eğitim konusunda dediklerine katılıyorum, ama daha güzel olması için gayret ve samimiyeti de görüyorum..yılların verdiği eğitimdeki çarpıklık elbet düzelecek ümidindeyim..
Evet Kudüs dersi verdim çünkü meseleyi ciddiye alacak, kavrayacak, inanacak inanç ve kapasiten dar olduğunu gördüm..yinede öylesin kendini geliştirmeli ve şüphesiz inanman gerektiği kanaatindeyim..
kusura bakma şakşakcılık yapamıyorum en azından sana karşı..
hadi selametle kal..cumanda mübarek olsun..
Taha Yasin Gülbeyaz
nereden çıkardığınızı söylermisiniz?
Taha Yasin Gülbeyaz
teşekkürler..