Beni Sen Hissizleştirdin ..
Bazenler vardır, insanın hayatına yön veren kimi zaman yıkan,kimi zaman mutluluk veren, kimileri vardır,belkilerle bazenleri bir umut kapısı olarak belirleyen,kimileri de vardır, yıkılışına yıkılış eklemek için sıkılmadan bu kaosa devam eden .. inancı olmayan bir kalp ne kadar dayanır nefes almaya bilinmez . Bir umut açtığın o kapıyı yüzüne şiddetli bir şekilde yemek zorunda kalanların yaşadığı hazmedemeyiş ve çöküş ise tartışılır .. Geleceğin planlarını yapıp onları oluşturma yolunda ilerlemek yerine geri saran bir ilişki ne kadar sağlıklı ?..
Sevdiğim dediğin insanın gözlerine her baktığın da ilk gün ki Tutku ile eridiği anlarda hissetmiş olduğun duygu bir anda neden yok olur ? Üstüne titremene rağmen neden boşluğa düşer insan .. sevmenin yollarını keşfederken neden hissetmemiş gibi davranır ya da bir anda sıkılmış boğulmuş olur .. Hangisi hatalı ya da yanlış ? ..
Gözlerini kapatıp sevmeye devam etmenin yolunu bulmaya çalışan da mı yoksa onca sunulmuş hislere rağmen bu yolda inanç bulacak bir yol göremeyende mi ..
Hissizleşmiş bir kadın nasıl olur sayende öğrendim .. İnançtan ziyade belki de alışkanlıktır bende ki de .. ne olursa olsun değişen birşeyin olmayışına seyirci kalmaktandır belki de ruhsuzlaşmama sebep ... Tüm yaşam enerjimi sömürüşüne yıllarca seyirci kaldığım içindir sana olan suan ki hislerim ..
Olduğum gibi kabul edemeyişindendir sana olan isyanım .. Gel git aklınla beni bir uçtan bir uca savuruyor olmandır bu kadar tükenmiş olmam bir gelip bir gitmelerindir beni yorgun yapan ..
Geldiğin de gitmem diyen sen şimdi kimin koynundasın ?..
Kimin karanlığına yıldız olmayı seçtin ?..
Geceleri içince akla düşen bensem sabahları ayıkken kim düşüyor aklına ... Hangimiz ağır basıyoruz .. Hangimizin sevgisi ağır ve takdire şayan ölçebildin mi ? Başka tenlerde beni aramaya devam et .. Beni benden başkasında bulamayacaksın ... Bulduğunu zannedeceksin .. Farkına vardığında ise ben ne yanında ne de seninle aynı şehrin sokaklarında olacağım ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.