- 1258 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Neyi özlüyorsun?
Sevdiklerin yanında mı kötü zamanında, yoksa sadece bollukta mı seninle birlikteler? Boşluklarda gezinirken insanlar bazen düşüverirler bir kuyuya o kuyular hayal ettikleri gibi mi acaba ?
Özgürlük bir kuşun kanadında olsaydı eğer özlemezdim inan bir damla gözyaşını. Bilir misin gözyaşları her zaman üzgün olduğunda akmaz. Hayallerimiz yerini bulunca, bir gün mutlu olunca güzel bir anıyı hatırlayınca, özlediğin insanları gördüğün zaman akar mesela gözyaşı.
Herşeyi bilebilecek kadar genç değilim belki hiçte olmayacağım her insanın en yakınlarından bile gizlediği sırları vardır.Elbette senin de var.
Her insan bazı şeyleri özler. Gözyaşları özlenir mi ?
Ben neyi mi özlüyorum? Ben kışı özlüyorum. ‘‘Kim özler ki kışı’’ dersin ben özlüyorum mesela
Ne kadar güzel sakin ve durgun sessiz zamanlar kış zamanlarıdır.
Geçenlerde bazı eski türk filmlerine baktım, dedim ki; ya arkadaş 50, 60, 70, hatta 80 li bile daha modern düşünceliymiş insanlar. Modernlik düşünce tarzlarını özledim. Dedim ki ben mi yanlış düşünüyorum yoksa özlem çektiğim şeyler aslında sistemin yanlışından mı kaynaklanıyor. Sonra dedim ki kendi kendime insanlar dini inançları ne olursa olsun tamamı ile bunu bilmezler ve dinini tamamı ile tanımaz ise daha da kötüye gideceğiz. Ben insanların düzgün düşünme tarzını özlüyorum. Ben insanların kimsenin hayatına karışmama tarzını özlüyorum. Ben aslında tamamen ama tamamen yeni bir beyin yapısı ve yeni adalet sistemini özlüyorum.Ben aslında insanların artık gerçekleri görüp uyanmaya korkmadıkları bir zamanı özlüyorum.
Zaman din adına yalan şeylerle insanları kandıran insanların gücü ellerinde tutma zamanı. Başını kapatmak ile müslüman, başını açmak ile dinsiz olunmuyor. Bu yazı belki çoğu insanı bana karşı tetikleyecektir fakat ben adam gibi giyinen insanları özlüyorum.
Başı kapatıp, kıçı açanlardan olmaktansa, başı açık olup adam gibi adam olanları özlüyorum. Kıyafetlerin altında sahte insanlardan olmaktansa olduğu gibi görünen insanları özlüyorum. İşte ben böyle insanları görmeyi özledim. Nerede kaldı onların hepsi? Bir koca nesil sorunsuzca geçerken birileri gelip herkesin fitilini ateşledi. Nerede kaldı dindarlık, nerede kaldı müslümanlık.
Ben kışı özlediğim gibi artık memlekette huzur olmasını özlüyorum. Yani ben sakin ve sessiz bir zamanı Koca bulabilmek için veya etraf ne der diye kafasını örtenleri değil. Hayatını düşünmeden özgürce yaşamak isteyenlerin düşünce tarzlarını özlüyorum.
Bunu özleyenleri etrafımda görmeyi özlüyorum.Kısacası hayatına anlam katan adam gibi adam olanları görmeyi özlüyorum.
YORUMLAR
merhaba Hatice hanımefendi çok saygıdeğer kalem dost, yazınızla insani duyguları ne güzel betimlemişsiniz.
hani denir ya altına ıslak imzamı atma...Evet tüm söz ve cümlelerinizin altına ıslak imzamı atacağım bir yazı.
kutlarım.
ekmeklerin bozulduğu yıllarda güzel ülkemizde eğitim-öğretim sistemimizi de bozmaya başladılar. okumayan, kula
biat eden kuşaklar yetişsin istendi. ağalar, paşalar böyle istedi. Sam Amcalarının dediklerini harf harf uyguladılar.
olacağı buydu. eserleriyle övünsünler.
emeğe ve sanata sonsuz saygımla..
Hatice Müge
demi efendim haklısınız
önceleri hersey içtendi güzeldi ve menvaatsız bır sekılde hayat surerdi
ama şimdi çıkar dunyası olmus gıdıyor.
evet kışın güzeldir saftır ve temiz yürekli hissettirir ınsanı
şimdi herkes laf olsun dıye başını kapatıyor ama dedıgınız gıbı kıçı acmaktanda cekınmıyor bu sadece görunuste muslumanlık ve muslumanlıgı kotuluyorlar.oysakı ınsanın gorunusune bakıpta dındar veya dınsız dıyemeyız ama boyle olmusuz haberımız yok..
güzel bır konuydu anlamak ısteyen anlarda ıstemeyen elestırır ısıne gelmedıgı ıcın
evet eskıler eskıden guzeldi
oyüzden özlem cekıyoruz eskıye dogru..