- 1333 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
AĞLAMAK KADERİMMİŞ ..6..
Cevdet kapıyı çalıp içeriye girmeden lale hadi kalk geç kalacağız kızım diye seslendikten sonra yavaşça kapıyı aralar içeri girer,şefkatli bir baba edasına bürünerek.
Neyin var kızım hastamısın yoksa diye sorarken gözlerindeki o şeytani bakışı masumiyetle ,örtemiyordu.Babası onu satmıştı,bundan sonra ona güvenemezdi,ama iş işten geçmişti,bütün geleceği ,koca bir karanlığın içinde kaybolmuştu.
-Lale nasıl bir babasın sen? Allah seni kahretsin şerefsiz.Lale durmadan bağırıp kendini paralıyordu.
- Cevdet Laleyi böyle görünce bir tokat attı.
- Lale yere yığıldı kendini hemen toparlayıp büyük bir azimle mutfağa koştu bıçak aradı buldu bileğine dayadı.
,Cevdet lalenin elinden bıçağı almaya çalışırken bıçak Cevdetin omzuna iki santim kadar batar Cevdet çok hafif yaralanmıştı.
. Cevdet omzunun acısıyla duvara yaslanır,Lale o an dışarıya kaçmaya çalışsa’da,babası onu yakalar ve odasına kilitler,sonra evdeki kesici alet ne varsa hepsini toplayıp evin bahçesinde saklar. Cevdet evin dış kapısını kilitleyip evden ayrılır .
Cevdet o gün eve çok erken gelir.
-Cevdet Lale sana yemek getirdim kızım hadi soğutmadan ye
-Lale bana kızım deme,sen benim babam olamazsın,sen katilsin sen geleceğimi katlettin katil bana bir daha kızım deme diye bas,bas bağırır.
-,Cevdet kızına sürekli benim haberim olsaydı ben onu öldürürdüm ben sana kıyarmıyım kızım diyerek böyle altı üstü süslü laflarla Laleyi kandırmaya çalışıyordu.
Cevdet kendi odasına girince lale dışarı fırladı bahçedeki aletleri aradı ve buldu bıçağın birini kaptığı gibi içeri odasına daldı. Cevdet şüpheye düşüp lalenin odasına koştu ,lale bileklerini kesmişti babası panik içinde telefonla ambulans çağırır hemen lalenin bileklerini havluya sarıp bastırır o sırada ambulans gelir.
Lale bayılmıştı,Cevdet ağlıyordu.Lale ameliyata alındı,kan kaybetmişti,Cevdetin kanı Lalenin kanına uyuyordu kan verildi üç saat sonra Lale kendine geldi,
.Babası yanı başındaydı kızına yalvaran gözlerle baktı ,
-Cevdet çok şükür Allahıma uyandın, bak kızım polis ifadeni almaya gelecek neden bileklerini kestin diye soracaklar Annem bizi terk etti onun için yaptım de beni hapse atarlarsa o adam senin peşini bırakmaz çok zengin şerefsiz seni bir şekilde bulur
-Lale babasına cevap veremez. Bir boşluğa dalan gözlerinden yaşlar sessizce süzülürken polis gelir,
-Lale çaresiz babasının dediği gibi ifade verir.Doktor laleyi taburcu eder.
- lale ben o eve gitmeyeceğim derken gözyaşları süzülüyordu.
-Cevdet tamam şimdi yapacak bir şey yok önce eve gidelim sonra ne yapacağımıza karar veririz.
Lale çaresizdi üstelik gidecek yeri yoktu yurda dönemezdi kendini dipsiz bir kuyunun içindeymiş gibi hissediyordu.hayattan hiç bir beklentisi kalmamıştı. Hayalindeki Öğretmen olma isteği oda bir mezara gömülmüştü ,her an kaçmak geliyordu içinden ,hayattan zevk alma duygusu yok olmuştu.
Cevdet onu lokantaya götürmüyor ona şefkatle bakıyordu.
On beş gün sonra.
HÜLYA ÇELİK
YORUMLAR
Hayat ne acımasız.Devamını merakla bekleten yazı dizinizi okumak güzeldi sayın Çelik.Saygılar.