- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-1
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-1
Sarsak Rıza’nın masasına oturup birkaç kadeh içtikten sonra, Rıfat yavaş, yavaş Sarsak Rıza’yı yoklamaya başladı.
Sarsak Rıza_ Beni boşuna aramazsın Kayserili. Derdini anlat derman olalım.
Kayserili_ Benim serserileri görüyor musun ne yapıyorlar?
Sarsak Rıza_ Sağda solda takılıyorlar. Sen onları bırak saadete gel.
Kayserili_ Kalmuk bu adamı tanıyor musun?
Sarsak Rıza_ Onu bu piyasada kim tanımaz ki? Silah kaçakçılığında şu anda bir numara. Uyuşturucuda yanında caba. Yıldızı parladıkça parlıyor. Sen onunla beraber çalışmıyor muydun?
Kayserili_ Böyle şeyler uluorta konuşulmaz. Daha sakin bir yerde konuşamaz mıyız?
Sarsak Rıza_ Gelin benimle.
Sarsağın peşine takıldık. Çay ocağının yanında belli belirsiz bir kapıyı açarak bize yol verdi. Beş on adım yürüdükten sonra Sol taraftan bir kapıyı açtı. İçerde üç, dört adam aralarında laflıyorlardı.
Sarsak Rıza_ Hemen boşaltın burayı bize lazım. Hadi çabuk olun.
Adamlar yılışık, yılışık bana bakıp pis, pis sırıtarak istemeye, istemeye odayı boşalttılar.
Sarsak Rıza_ Şimdi baş başa kaldık konuş bakalım Kayserili.
Kayserili_ Beni Kalmuk’la görüştür.
Sarsak Rıza_ Buluştur demekle olmaz. Bunun emeği var masrafı var.
Kayserili_ Ağlamayı bırak Sarsak istediğini alacaksın.
Selma_ Kalmuk silahları nasıl bir yol izleyerek sınırdan içeri sokuyor?
Sarsak Rıza_ Böyle sorular aslında uluorta sorulmaz ama bir kereliğe mahsus anlatayım.
Amerikalılar silahları Afganlılara veriyor savaşmaları için. Ama silahlar önce İsrail ajanlarının eline geçiyor. Onlardan da Kalmuk alıyor. Sana devrediyor sende teröristlere satıyorsun. Bu yolu sen benden daha iyi bilirsin.
Kayserili_ Kalmuğa gel.
Sarsak Rıza_ Kalmuk şu anda Türkiye de değil. Duyduğuma göre yeni parti silah getirmek için İsrail’de bulunuyor.
Kayserili_ Bu bilgi benim için yeterli. Seni ararsam nasıl bulurum?
Sarsak Rıza_ Bugün nasıl bulduysan öyle bulursun.
Kayserili_ Bir şey daha var. Benim çocukları görürsen söyle her han onlara ihtiyacım olabilir. Al bakalım bu da senin hakkın iki bin beş yüz lira işini görür.
Sarsak Rıza_ Şu eski parayı al Şemdinli’ye git ve kalaycı Musa’yı bulup ona ver. Yoksa kim olursan ol konuşmaz. Bundan sonra işin onunla. Hadi yolun açık olsun.
Kayserili_ Hadi Selma burada işimiz bitti.
Dışarıya çıkıp tertemiz havayı içimize çektik İçeride havasızlıktan neredeyse ölecektik.
Kayserili_ Söyle bakalım bana ne ısmarlayacaksın.
Selma_ Kayserili, Kayserili kendine gel sen bana ısmarlayacaksın.
Kayserili_ Tamam başa gelen çekilir. Şu ilerde köfteci var tükürük köftesi harika ne dersin?
Selma_ Hemen gidelim zira karnım zil çalıyor.
Kayserili_ Kabul et Selma iyi bir ikili olduk değil mi? Bu arada yarın Heval Baş komiser de bize katılacak.
Selma_ Öyle görünüyor bugün iyi iş çıkardık. Heval ne iş?
Kayserili_ Yarın İzmit’e gideceğiz. Heval burada kalıp bizden haber bekleyecek. Detaylı açıklamayı yarın yaparım.
Köfteciden çıkınca Asayiş Şubeye doğru yola çıktık. Hava çok güzeldi, güneş tepemizde bütün haşmeti ile bizi ısıtıyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.