- 1352 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
AĞLAMAK KADERİMMİŞ..4..
Cevdet adamlara size söz veriyorum bana on beş gün kadar zaman tanıyın toparlar öderim der.
Alacaklı adam tamam hazır olmazsa kendini yok bil bu son şansın tamammı adam Cevdeti yakasından sarsarak.
Üç gün sonra
- Lale baba ben ne zaman okula gideceğim diye sorar
-.Cevdet sinirlenerek ne okulu dedi
-Lale ama baba iki gündür okullar açık daha kaydımı yapmadık devamsızlıktan kalırım sonra .
- Cevdet sonra monra okul yok burada çalışacaksın der .
-Lale hayal kırıklığına uğramıştır.keşke babamla gelmeseydim dedi içinden babası çok sinirli biriydi .
-Cevdet hadi elini çabuk tut,daha çok işimiz var.
Cevdet panik içindedir,bu parayı nasıl toparlayacaktı ,kahretsin o kumarhaneye nerden gittim başıma çok büyük dert aldım deyip konuşuyordu.oğlum Cevdet ,uyuşturucu kullandın yıllarca uslanmadın sattın ceza evine girdin uslanmadın şimdide kumara dadandın nasıl, nasıl ödeyeceksin,diye söylenir kendi kendine.
Akşam olmuştu Cevdet Laleyi gece yarılarına kadar çalıştırıyordu lale o gün eve geldiğinde çok bitkindi ,ateşi vardı yatağına uzandı sabah babasının sesiyle uyandı,
-Cevdet hadi kalk lale derken kapıyı açtı , lalenin yüzü kırmızıydı ateşler içindeydi babası neyin var dedi.
–Lale hastayım ağrılarım var baba.
-Cevdet laleye kahvaltı yaptırıp ateş düşürücü ilaç verdi sonra dükkana tek başına gitti çalıştı pek iş yoktu müşterisi azdı zaten.
Akşam olmuş cevdet eve gelmişti,laleye yemek getirmişti ,
-Cevdet nasıl oldun kızım?
- Lale biraz iyiyim baba.
-Cevdet bak kızım sana yemek getirdim soğutmadan ye ben biraz dışarı çıkacam şu ilacı iç yat .
Lale iştahsız olmasına rağmen babsının getirdiği dürümden azda olsa yedi ilacını içti.
-Cevdet arkadaşı şamille buluşur,
-Şamil ne yaptın abi borcunu nasıl ödeyeceksin?
-Cevdet hala nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum der .
Ertesi gün lale iyileşmişti babasıyla dükkana gider toparlar temizler, müşterilerden biri laleye,göz koymuştur ,adamın zengin olduğu her halinden belliydi laleye hayran, hayran bakıyordu ,
-Adam Cevdete bu kız kim diye sordu?
-Cevdet niye soruyorsun?
-,Adam hiç çok güzel bir kız dedi,sonra çekip gitti, beş gün sonra. adam tekrar geldi yine sürekli laleye bakıyordu,Cevdet adamın yanına oturup,sohbet etmeye başladı.
-Adam bana bu kızı ayarla dile benden ne dilersen ,
-Cevdet önce sinirlendi masaya vurup ne diyorsun lan.
- Adam korktu hayır beni yanlış anladın ben evlenmek için sordum.
-Cevdet boyuna yaşına baksana lan torunun yaşında bir kız o.
-Adam olsun rahat yaşatırım onu daha ne istersin.
Cevdet olmaz var git yoluna be adam sinirlerimi zıplatma benim .O an aklına borcu gelir beş günü kalmıştı çaresizdi.
Cevdet derin bir düşünceye daldı şimdi bu adam benim hayatımı kurtarır diye düşünür
Sonra adama olur dersem nikah yapacakmısın?
-Adam ben evliyim ikinci eşim olacak.
-Cevdet kız nasıl kabul edecek seni kabul etmezki nikah olmasa
-Adam bir yolunu buluruz ettiririz der.
-Cevdetin canı sıkılır kızını bu yaşlı adama zorla kızını verecekti oda borçlarından kurtulup rahat edecekti lalede rahat bir yaşam sürecekti ama nasıl, kızına bunu nasıl söyleyecekti.
-Cevdet adama dönüp ben borçluyum dükkanım elden gidecek bana destek vermen lazım borcu kapatmalıyım ama kızıma bunu teklif edemem
-Adam bir fikrim var kabul edersen nasılsa eşim olacak onu uyutup sahip olmalıyım o zaman namusu için itiraz edemez evliliği kabul eder.
-Cevdet ne diyorsun be adam ben bunu nasıl yaparım.
-Adam sen sadece kızı ilaçla uyut senin haberin yokmuş gibi yaparsın.
-Cevdetin aklına uymasa-da bu fikir başka çaresi yoktu bir hafta sonra adamlar onu öldürecekti.
-Cevdet tamam dedi.
-Adam ne zaman diye sordu?
-Cevdet yarın dedi.
HÜLYA ÇELİK
YORUMLAR
Şairem bu bir öğkü olsada veya hikaye içerimizde burukluk buraktı laleden dolayı kötü bir şey gelmese bari kızcağazın başına selamlar.
Sabahat çelik
Sabahat çelik
Sabahat çelik
Bir sonra ki bölümde neler olacak dedirten yazı dizinizi okumak ve merakla beklemek güzeldi sayın Çelik.Saygılar.
Sabahat çelik
Sabahat çelik
Çok güzel bir yazı bakalım kızın başına neler gelecek yüreğine sağlık konu güzel yazar harika bize de tebrik etmek düşer tebrikler kaleminize ömrünüze bereket saygı ve sevgi ile...