- 1346 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
AĞLAMAK KADERİMMİŞ ..2..
YIL 1994.Lale 17 yaşını doldurmuştu Babası ceza evinden tahliye olmuş ceza süresini bitirmişti İzmir’de küçük bir lokantası olan Esma hanımla evlenmiş iki yıl aradan sonra Esma hanım onu terk etmişti.
Lalenin babası Cevdet memleketine bir iş için gelmişti. Lalenin yurtta olduğunu duymuş ve onu görmeye gitmişti.
- Lale babasını görünce kimsin diye sordu?
-Cevdet benim kızım tanımadınmı beni?
-Lale hayır ben seni tanımıyorum.
-Cevdet cebinden bir resim çıkarıp Laleye uzatır lale resmi görünce babacığım deyip ona sarılır seni çok özledim babacığım bizi neden bıraktın diyerek sitemli bir bakışla ağlamaya başlar.
Necdet bu sorgulama karşısında duygulanmış suçunun büyüklüğünü ensesinde ve kalbinde ağır bir şekilde hissetmişti.
Evet onları terk etmiş kendi zevklerine daha doğrusu bu dünyanın zevklerine bırakmıştı.
Cevdet sorumsuz biriydi eşi Sevimle arada bir telefonlaşıyor hal hatır soruyorlardı birbirlerine Cevdet onları terk etmiş maddi hiçbir destekte bulunmamış ve çocuklarını baba sevgisinden yoksun bırakmıştı.
Cevdet geçmişte pis işlere bulaşmış iyi karakterde olmayan kumarbaz duygusuz ve uyuşturucu kullanan bir adamdı,Lale çok küçüktü babasının karakterini nasıl bilebilirdi.
Cevdetin aklına bir fikir geldi ben Laleyi alırsam lokantada çalıştırırım diye geçirdi içinden
Hemen Sevimi arar Laleyi okutmak istediğini ona kendini affettireceğini ve bu konuda ona yardımcı olmasını ister.
-Sevim sana nasıl güvenirim okuyor zaten hem evin işin yoksa vermezler sana.
-Cevdet ne diyorsun ev tapum var, işyerimde var, ben öz babasıyım neden olmasın diyerek Sevimi ikna eder
.
-Cevdet müdür odasının kapısını çalar kapıyı aralayıp girebilirmiyim diye sorar
-Müdür tabi buyurun oturun Cevdet içeri girer masanın yanındaki koltuğa oturur
-Cevdet efendim ben Lalenin babasıyım,ben kızımı almak istiyorum
-Müdür ne iş yapıyorsunuz ?
-Cevdet işletmeciyim der.
-Müdür Eğer eviniz varsa ve annesi rıza gösterirse işletme belgenizle beraber ev adresini verin biz bakalım
-Cevdet tabi efendim annesini aradım öğleden sonra evraklarla geliriz der.
Cevdet lokantasını emanet ettiği arkadaşını arayıp evin tapusunu işletici belgesini fotokopisini fakslamasını ister.
Üç saat sonra Sevim ve Cevdet müdürün odasındalar.
Sevim hüzünlenmiş kızını on beş günde bir bazen haftada bir kez görüyordu,şimdi gidecek uzaklaşacak onu çok özleyeceğim diye içinden geçirirken yanaklarından süzülen iki damla yaşı parmaklarıyla siler.
Nihayet işlemler bitmiş annesiyle kucaklaşmış babasıyla gideceği için çok sevinmişti
-Laleyi babasına teslim ederler. Lale sevinmişti annesini özleyecekti ama üvey babası Hasan beyi özlemİyecekti .
Annesi laleye izin alıp evlerine her götürüldüğünde üvey babası yediği lokmaları sayıyor ona surat asıyordu beklide bu onun için bir kurtuluştu Fakat Lale kendisini nasıl bir serüvenin beklediğinden habersizdi.
YORUMLAR
Yarım kalmış devamında ne olacak merak konusu iç açıcı değildi .
Başarılar dilerim.