altın sarısı başaklar
Ağustos ayı,
Sapsarı başaklar açmış toprakta.Ekenlerin, başaklarına büyüme telaşı var bakarken gözlerinde.Gelmiş gitme vakti.Bilinir ki zordur, dayanamaz altın sarısı başaklar kara kışa.Yine de emir büyük yerden, gönderilmeli, ekilmeli.
Belki ekildikleri topraklar kırmızıya bürünecek sapsarı başakların.Bir mayın patlamasıyla düşecek evlere ağıt.Bir anne değil bin annenin yüreği yanacak cehennemden farksız ateşle.
Sadece neden diyesim geliyor.Neden?
Bunun için mi büyüttük oğul seni.Bunun için mi boy verdin?Bu kadar mıydı sana sarılıp, koynumda uyutabileceğim zaman?Ah vatan!Sana bir değil binlerce başak feda ama yok mu başka bir çözüm?İnsanlığa seslensem duyulmaz mı sesim?Sesim kısılsa görünmez mi ciğerim?
Ciğeri olmayan ALLAH’tan korkmayanlar insafa gelmez misiniz?Topraklarımız hiçbir zaman size verilmeyecek.Altın sarısı başaklarımızın boynu eğilsede onları doğuran anaları var.
Bebeğini bırakıp, top mermisini sarmalayan ataların evlatlarıyız bizler.
Ah anam!
Ağlama ben şehit oldum bugün sevinme bugün bayram günün senin.Bekleyeceğim seni Cennetin kapısında bu benim anam diyeceğim.Sarılacağım hiç doyamadığım kadar doyacağım sana.Sen de bana.
VATANIM SAĞOLSUN.
YORUMLAR
yüreğine sağlık. çok güzel bir içten haykırış olmuş ne dersiniz edebiyat sayfasını onlarada gönderelim mi? inanki ben oy vermedim. çünkü hiç tiplerim değil,vermem de. başaklarada zarar vermedim ama başaklarla bin kez öldüm.bizi birbirimize kıydıranlar maalesef baş köşede oturanlar . bizi düşman ettikleriyle aynı sofrada oturanlar.vatan burada dururken çocuklarını dışarıda okutanlar. sizlerede ben dindarım onlar gavur diyenler. bir bakın etrafa kadayıfı çoktur biz açken yiyenler. biz otobüse binemezken gemicikle seyehat edenler.
VATAN önce alnımız açık başımız dik durabilmek için ve yerde binlerce kefensiz yatan için önce VATAN.
Çok canlar yandı çok ocaklar söndü böyle kuruldu bu CUMHURİYET TÜRKİYE'si ve kimsenin gücü yetmeyecek yıkmaya.Son oğulda feda olsa bu yolda...
Çözüm???Başımıza ne geliyorsa başımızdakiler yüzünden değil mi?
Saygılar
Yok mu başka bir çözüm diyorsunuz...
Dün düzyazılar bölümünde Sn. Mahzun Prenses adlı üyenin yazısına bakın derim.
Aynı ülküde birleşemememizin ibret belgesini bulacaksınız !
Oysa öncelikli ülkü, VATAN olmalı öyle değil mi ?
Hâlâ geriye dönüş hasreti ile kavrulanlar var...
Yürürken bile ileri adım atarsan yolunu görür ve mümkün olduğunca düşmezsin.
Geri geri giderken bu mümkün mü ?
SAYGILARLA