Tatil Dönüşü Duygular
Eve eşyaların arasında gizlice gelmiş bir kum tanesi duygusallaştırır insanı birden.
Tatil ne çabuk bitti, düşüncesi gezinir etrafında.
Bir de yaşasın geniş, bol odalı evim, güzel eşyalarım benim, deyip sevinirsin.
Evin, güzel evin! Havasız eve girip pencereleri açarken tanıdık bir yerin rahatlığı sarar.
Sanki eşyalar geldiğine sevinmiştir.
Giderken bıraktığın şeylerle karşılaşırsın, evde çevrende semtinde.
Balkonda su teknesi içinde bir tarafı kurumuş çiçekleri onarırsın.
Tatil yemi bıraktığın balıklar için gerçek yemlerinden verirsin.
Bir taraftan, yaşadığın olaylarla ilgili fotoğrafları internette paylaşmak için heyecanlısındır.
Bu hüzünlü bir dönüştür eve.
Yorgun halinle, bavulu boşaltmak, eşyaları yerlerine yerleştirmek için uğraşırsın.
Tatil yerinden aldığın yeni eşyalar giysilerle valiz daha bir şişmiştir. Bu yeni eşyalara yer arama çabası eklenir.
Ten yanmış, aynada kendini bir başka hissedersin, geçici de olsa biraz özgürlükler eklenmiştir.
Komşuya bırakılıp tekrar eve getirilen muhabbet kuşunuzun sevinçten gözlerinin rengi beyaza dönüşür.
Tatil bitti, eve döndük, rutin bir hayatı devam ettireceğiz korkusuna kapılmamak için orada dinlediğin güzel bir müzik parçasını tekrar dinlemeye başlarsın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.