- 992 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞ GELDİN OĞLUM
HOŞ GELDİN OĞLUM
Vatan borcunu bitirip geldin canım oğlum.
Tezkerenin ikinci ayında başına gelen kaza unutturdu bizi sana ben annenim
dediğimde sana siz kimsiniz diyordu bakışların,
İçimdeki çığlıklar kargaşaya hedef olurken beynimde şimşekler çakmaya başlamıştı.
Yatağa mahkum kaldın ve beni tanımadığın gibi kaybettin kendini baygın bir düşün içinde bocaladığını hissediyordum.
Doktorlar bana bizi duymuyor siz Annesisiniz seslenin ona belki sizi duyabilir hatta dudaklarını aralarsa şu sütlaçtan bir kaşık yedirmeye çalışın dediler.
Sana dördüncü seslenişimde hııım diye bir iniltiyle cevap vermen bana ilahi bir müjdeydi.
Bilinçsiz bir şekilde dudaklarını açıp dudağına değdirdiğim kaşığı hissetmişmiydin bilmiyorum ama ağzına aldığın her lokma gözlerimden taşan yaşlarla yüreğimde kabaran heyecanla bize geri dönüşünü kutluyor gibiydi.
Yüce rabbim seni bana geri vermişti, on sekiz yıllık bir tedavi sürecinde ne acılar çektiğini biliyor görüyordum bende fazlasını yüreğimde çekiyordum bu tedavi sürecin hala devam etsede seni bana bağışladığı için Yüce rabbime şükrediyorum
Şimdi bu sondur beklide, üç aylık bir Hacettepe hastanesi tedavi sürecinden sonra
Kendi ayaklarının üzerinde dayanaksız bir şekilde mavi bir yolda sağlıklı yürümendir dileğim.
Hoş geldin zaten hep var olduğun yüreğime
Hoş geldin ana kucağına canım oğlum.
YORUMLAR
Sabahat çelik
Büyük geçmiş olsun, herkesin acısı var hiç kimse bilmiyor, sanıyor ki kendimden başkalarının yok. Sonuçta bir sınav bu hayat. Anne olmak kolay değil. Siz cennetin kapısını çoktan aralamışsınız. Mutluluk ve huzur dolu yıllar diliyorum, size ve sevdiklerinize.
Sabahat çelik
Acı bir öykü evlatlarimizin ayağina taş değse bizim canımız acır annelik böyle bişey Allah yar ve yardımcınız olsun.kaderin önüne geçemeyiz. Sizin gibi bir annesi olduğu onun şansıdır bence.İnsallah şairem oğlunuzun tedavisi istediğiniz gibi sonuçlanır anne yüregi dünyalar verilmiş kadar sevinir dualarim sizinle.sevgilerimle...
Sabahat çelik
Allah sabırlar versin tez zamanda kavuştursun sağlığına yar ve yardımcınız olsun Rabbim.....
Sabahat çelik
Sabahat çelik
Anne olmak evrenin sunduğu en ulvi görev.
Ben canım arkadaşımı tüm saygımla selamlıyorum.
Rabbim iyilikler ve güzellikler nasip etsin.
Selam ve dua ile.
Sevgilerimle.
Sabahat çelik
sabahat hanım cığım, siz neler çekmişsiniz böyle....bu ne kadar güçlü biri olduğunuzu gösteriyor.Yüce rabbim size sabır ve direnç versin...