- 864 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜL DALI EĞİKTİR
Gül dalı eğiktir boynu gibi sevdamın.
Yarin alnından damıtılmış ter damlasıydı gün ışığıyla ellerime dökülen. Yorgun bedenin taşıyamayacağı yükleri sırtlandığını söyleyip gidişinle başladı kabuslar.Gitme deyişim anlam katmayacaktı ayrılığına sustum.Hala dilsizim senden yana.Hala sevdan kor.Hala resmin saklı kurutulmuş gül yaprakları dolu kitabında.
Gül dalı eğiktir boynu gibi sevdamın.
Tel tel savrulurdu saçların rüzgarda.Her telde gül narinliği bulur,sığındığım gecelerde büyütürdüm dal dal içimde.Azmin yıkamayacağı sur yoktur dünyada deyip gidişinle başladı bedenimde dökülmeler.Yastığın kenarında kırık bir saç teliydi umutlar ellerime saran.Gitme deyişim anlam yüklemeyecekti yalnızlığıma sustum.Hala dilsizim senden yana.Hala sevdan kıvılcım.Hala şiirin okunur ızdıraplar kıvamında.
Gül dalı eğiktir boynu gibi sevdamın.
Nemli kirpiklerin,boşalacak dolu taneleri taşıyan göz çukurlarından sağanaktı ellerime yağan.Kısa aralıklarda kavuşmanın tadıydı yaşanan.Ve kısa aralıklarda acılara teslimiyetti yaşanacaklar.Sen hayallerine giderken ben ayak bağı olurum deyişinle noktalandı konuşma. Dur deyişimin kararını değiştirmeyeceği gerçeğini bildiğim için sustum.Hala dilsizim senden yana.Hala sevdan volkanlar gibi içimde.Her an lavlarını püskürtmeye hazır.Ve hala işlemeli mendilin okşar gözyaşlarımı,işlemeleri eğik gül dalında.
....
DEVAM EDECEK
SİNAN YILMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.