gecenin dili olsa
Gecenin dili olsa
Dili olsaydı gecelerin eğer.nekadar iyi dost olduğumuzu anlatırdı.çocukluğumu anlatırdı önce.hayallerimi.çocukça düşlerimi anlatırdı.şimdi yapmaktan sıkıldığımız oynamaktan zevk almadığımız hatta uykularımıza dahi giren oyuncakların ozamanlar ne kadar kıymetli olduğunu anlatırdı.annemin elleriyle diktiği bez bebeğimle sabaha kadar sohbet ettiğimi anlatırdı.
Sonra ilk gençlik yıllarımı anlatırdı.ilk gönlüme düşen sevdiceğimin nasıl heyecan verdiğini,okuldan kaçıp gizlice gezdiğimiz parklarda oynadığımızı yalnızca geceyle paylaştığımı anlatırdı.ilk aşkın nasıl heyecan verdiğini yüreğimdeki kıpırtıyı anlatırdı.
Daha sonraları hayal kırıklıklarını paylaştığımız göz yaşlarımızı anlatırdı gece….
Oynamaktan sıkıldığımız oyuncaklarımızı bir köşeye attığımızı çocukluk hayallerimizi bir köşede bıraktığımızı anlatırdı…
Yıllar geçiyor evet uzuunca geceleri geride bıraktık.herkesin karanlıkta gizlediği geceyle paylaştığı sırları mutlulukları hüzünleri var.herbir yıldız bir hatırayı saklıyor kendi içinde.
Dili olsaydı oda anlatırmıydı bir şeyler.yeter dermiydi . onunda anlatmak istediklerivarmıdır acaba?.dinlemekten paylaşmak sıkıldığı artık onunda paylaşmak istedikleri varmıdır?
Ben teşekkür ediyorum gecelere..şarkılar hep hain geceler üstüne kurulmuştur nedense oysa hain olan insanlar değimlidir.geceyi hainleştiren kirleten insanlık değilmidir..herşeyimizi sırlarımızı gecelere gizleyen bizler değilmiyiz.
Teşekkürler gece beni dinlediğin, bıkmadan yıllarını geçirdiğin,göz yaşlarımı gizlediğin sevincimi paylaştığın karanlığı yıldızlarınla aydınlattığın için teşekkürler…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.