Nereye gidiyoruz..?
Hiç bir anlamı yok!
Kimin kimi hükmettiğini, kim kimi hükmettiğini zannettiğini ve hükmetmek zihniyetinin nasıl doğduğunu bilemeyiz. Bastırılmak bir başkaldırı dürtüsü değil midir? Bir tohumun bahar geldiğinde toprağı kaldırıp patlayıp yeşermesi yüzünü ışığa dönüp yükselmesi ve bir ağacın kökünü sulara doğru toprağın derinliklerinde suyla buluşması özgürlük değil midir? Değilmidir ki; her canlının yaşamak için ekmeğe, suya, havaya muhtaç olduğu. Öyleyse kaldır başını dön ve bak yaşamak dört mevsim, yaşamak sevda, yaşamak hava yaşamak bir ateş!
Yaşamak cemreleri düşen bir düşünce yaşamak bir kuraldır. Yaşamak hak her canlının ve insanoğlu hükmetmeği meğilli.. Aç gözlülüğü, korkarım bu aç gözlülük , hükmetme arzusundan çabasından ötürü doğuyor olmalı ki; Merhametsizlik, sevgisizlikten insanoğlu kendi bindiği dalı kesiyor. Doğayı katlediyor. Birbirlerinin hak ve hukuklarını göz kırpmadan katlediyor. Acımasızlık, diz boyu kimse birbirine güvenle bakamıyor. Ve insanoğlu kendini korumak için bir zırh örmekte etrafını, birlik ve beraberlik sözü ve düşüncesi anlamını yitiriyor mu? Ve insanoğlu , günden güne bir yalnızlık duygusu içine gömülüyor. Sahte gülüşler, arkadaşlıklarda samimiyetsizlik kol geziyor... Nereye gidiyoruz..?
Bu gidişin hiç bir anlamı yok!!
Nurten Ak Aygen
10.03.2017
YORUMLAR
Sahi Nurten
hakket nereye gidiyoruz?
doğru cevabı almak için doğru soruyu sormak gerekir demişti bir dostum
Gayb'tan gelip mezar beşiğinden geçip O'na gittiğimize
Amenna ve saddakna dedik de
Soru şu
-giderken amel defterinde ne götüreceğiz?
zira belki de Allah'ın insana bahşettiği en güzel bir haldir yalnızlık. Olabildiğince geniş açıp kolları, öyle kucaklamalı yalnızlığı. Zaten fani olan dünya da birşeylerin gerçekleri yansıtmaması doğal değil mi?
"yalan dünya herşey bomboş" diye başlayan bir şarkı dolandı dilime şimdi. Herşeyin özeti gibi sanki
Gerçek olan
Aslolan O
gerisi hikaye
geldik gidiyoruz gitmesine de
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın duasının omzuna yaslanarak
-kim mutluluk bekliyorsa bir masala inanıyordur diyorum.
konuşturan yazın için teşekkür ederim
güzel yüreğine bin selam ile.
NurtenAk
Sevgilerimle...
anlamını bilse toplum bu kötü gidişe dur demez mi?
sandılar ki bir kaç dini söylem ve eylemle topluma huzur gelecek
toplum dibinden dinamitlenmiş.
ne kendine ne çevresine faydası olmayan insanlar sürüsü olmuş.
düşünmek sorgulamak hak nedir bilmek kalmadı akıllarda.
ne çocuğa ne kadına ne düşünceye saygı yoksa çürümeye mahkumuz
saygılarımla
NurtenAk
Saygı ve selamlar…