- 774 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendimi soydum bilmeden
Berke daha yeni askerliğini yapmış civanı mert bir delikanlı dır. Asker Lik öncesi sefilliği yaşamamaya ant içmiş ve bunun içinse kararı kesindi zengin ve güçlü olmalıydı.
Berke nin iki arkadaşı dava vardı birlikte büyüdükleri birlikte tok aç gezdiği. Arkadaş denildiyse hani öyle işinde gücünde insanlardan değilde kolpalıkla yaşayan, içkisinden, otundan ne buldularsa içen insanlar dan bahsediyorum. Canlarına tak eden sefillik onları artık büyük işlere çağırıyor Du. Bir planları vardı aslında bir soygun ve o soygundan kazandıkları ile ev iş araba ve tabiki eş ve Çocuk belki de budalalık hayalleriydi ama vardı hayalleri...
Diğer gün gözlerine kestirdikleri Adıyaman nın altınşehir mahallesinde bulanan derelioğlu kuyumculuk kendi şehirlerinin en büyük kuyumcu su idi bunda karar kıldılar. Planlar başladı herbiri yapabilecek lerini ve yeteneklerini masaya koydular. Berke bilgisayardan iyi anlardı ayrıca iyi bir koşucu ve nişancı idi özcan tam anlamıyla tam bir oyun hastası idi gününün yarısını araba yarışı oyunlarını oynamakla geçirir Di ve evde bir sürü sonmodel uzaktan kumandalı arabaları vardı bu konuda yetenekli kerem tam bir makine idi evde tamir etmediği bir şey yoktu haytalık yerine belki bir tamir dükkanı açsa belki soygundan kazanacağından çok daha fazlasını rahatlıkla kazanırdı ama haytalık ama serserilik kanunu buna uymuyor Du işte. Planlarını oluşturdular kerem cam kesici lazer özcanın uzaktan kumanda lı arabasına uyarlayacak berke kuyumcuya müşteri olacak ve akşama doğru sözde çanta unutmuş gibi yapacak ve akşam kapatıldığında kuyumcu operasyon başlayacak tı. Herşey yolunda gitti berke bir hafta içinde üç defa alış veriş yaptı ondan aldığını başkasına sattı tekrar o parayla tekrar başka bir şeyler alarak kuyumcunun gözünde değerli müşteri sınıfına sokturdu kendini günlerden Çarşamba olduğun da ise akşam tam kapanacak Ken gelmiş bu sefer bir yüzük aldı parasını ödedi tam o sırada bir telefon berke yüzüğü almadan çantayla acilen çıktı Kuyumcudan. Karşı tarafta özcan ile Kerem bekleme ye başladı adam dükkan ı kapatmış evine gidiyor Du artık herhalde berkenin artık gelmeyeceği düşünerek. Geceyi beklediler artık kameralı uzaktan kumandalı arabayla önce cantayı parçaladı özcan sonra da elektrik sistemini sonra da cam ve saygun başladı içerde ne varsa aldılar ve içeriye aynı cantadan içinde elbise dolu Birtane bıraktılar. Uzağa en uzağa gittiler şehrin ve ganimet bölüşülücek kerem en çok mahretin kendisinde olduğunu ve en çok parası gidenin kendisi olduğunu iddia ederek en çok hakkı istedi berke ise eşitlikten yanaydı ama keremin bu tavrına fevri ce bir cevap o çantayı ben unuttum ben girdim en son ilk tehlike de olan benim diye atıldı kerem ukalaca ve oldukça da küfürlü tersledi berke ile tam boğaz boğaza gelmişken kerem yaklaşık 25 cm uzunluğunda ki bucağı sırtından çıkardı aslında onu da kuyumcuya karşı almıştı yanına bulunsun diye ama bu sefer arkadaşına karşı çıktı belin den o berke bıçağı gördüğü gibi tedirginliğin vermiş olduğu boşlukla sert bir hareket ve bıcak keremin tam sol boşluğuna saplanmış ve kanı akıyor Du betke ve özcan avazı çıktığı kadar bağırıyor ama nafile ne ambulans çağırabiliyorlar Dı ne yardım zaten herşey de gecikmiş ti. Kerem den kalan payın ikiye bölünmesi idi artık.
İki arkadaş belki hayallerine kavuştu ancak vicdan urganı artık berkeyi sersefil etmiş dünyanın en fakiri gibi hissettiriyor Du kendine.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.